Přejít na obsah

dvouhmotnostní setrvačník


hansz

Doporučené příspěvky

Já si myslím, že na 99% měl typ motoru AGR jednohmotu. Stejně tak i u Golfu IV. Já mám ALH a mám dvouhmotu - a to myslím byl jediný typ motoru co ji měl. Můžu se pléct, ale myslím, že je to tak. :)

EDIT: jednohmotu měla v Octavii první generace s TDI motorem jen verze 66kw a to do roku 2000. TDi 81kw (kódy motoru ASV a AHF) vždy dvouhmota.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

Já nejsem taky žádný odborník ,ale je to tak že ji nemusíš vystředit jen ji namontuješ a pořádně ji dotáhneš.pak nasadíš převodovku a po složení máš hotovo. :palec: Můžeš kouknout i sem tady je popis není můj ale dá se to. http://www.autoopravy.eu/index.php?akce=2&id=362

 

Díky za odkaz, ale takovej dobrodruh nejsem :-) mám ale kamaráda co pracuje v autorizovaném servisu škoda a ten vždy pomůže, respektive udělá za mě :-). Musím uznat že si dobrej, pokud si to zmáknul sám.

Odkaz ke komentáři

 

Díky za odkaz, ale takovej dobrodruh nejsem :-) mám ale kamaráda co pracuje v autorizovaném servisu škoda a ten vždy pomůže, respektive udělá za mě :-). Musím uznat že si dobrej, pokud si to zmáknul sám.

Ne zase tak dobrej nejsem ty jsi jen přehlédl že jsem psal "dělali" jsme to .Taky mám kamaráda a spíš ten je ta vůdčí osoba při opravách .Takže já jsem jen helfr .

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Inzerát platí jen do 14.5.!Prodám Škodu Octavia, 1.9 TDI, v provedení TourRegistrováno 12.11.2009Najeto 437 000 KmVIN TMBDS41U4A8840113Typ 1U, Variante: STAXRX01, Verze NFM5S5Barva: šedá tmavá metalízaHistorie:Do r. 2009 – 2019 firemní vozidlo otce, který spravuje vozový park firmy. Sám staví veterány, takže vozidlo bylo pravidelně servisováno a udržováno v perfektním stavu.2019 – 2024 odkoupeno od firmy, řídila jsem jen já, (jezdím 16 let bez vážnější nehody).Průběh nehody: Řidič přede mnou z vysoké rychlosti prudce zabrzdil aby vpustil chodce, kterého přehlédl kvůli špatné viditelnosti. Na mokré silnici jsem nestihla dobrzdit.Opravy a změny:Do r. 2019 vše zapsáno v servisní knížcePo r. 2020 měněn pouze startér a kloub s manžetou na LP kole, levé zrcátkoPovrchové škrábance laku jsem letos plánovala rozleštit a nechala jsem namíchat lak – přenechám.Plánovala jsem ji opravit a udržovat co nejdéle ideálně až do stavu veterána, ale bohužel dlouhodobě nevyhovuje mým aktivitám, nyní odkupujeme od firmy combi.Pojišťovna vyčíslila hodnotu vozu před poškozením na 37 000 a nabízí odkup (do 14.5.), ale rozhodli jsme se nabídnout ho touto formou i jiným zájemcům.Pro více informací volejte 722 706 180.
    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
×
×
  • Vytvořit...