Přejít na obsah

Snížení hlavy válců


Tavi

Doporučené příspěvky

Na nejmenovaného fóru s černobílou požíračkou bambusu jsem se dočetl zajímavý téma Co to je snížení hlavy válců..

 

Vrtá mi to hlavou jestli se to na tomhle motůrku odrazí na výkonu za pár šupek.

 

Nechci snížit nijak moc ale jenom trochu, přiměřeně přiměřeně, a při příležitosti dát i těsnění.

 

Jak moc se to projeví na spotřebě a chování, když bych si nechal snížit na relativně bezpečnou mez?

Četl sem nejnovější Škoda Tuning, a nemoch sem si ujít tu oranžovou bestii a nějak jsem si na to snížení hlav vzpomněl.

 

Pokud má z vás s tímhle zkušenost tak se nebojte o ně podělit :)

Odkaz ke komentáři

Já mám hlavu sníženou o 5/10, ono stačí i udělat srovnání a zabrousit ventily, čímž se zvedne komprese a i to pomůže :) ještě musím udělat pístní kroužky, mám 15-15,5 baru komprese, když to sjelo z linky mělo to 17, takže si myslím že to je spíš takový oživení pár mrtvých koní, ale až by byly kruhy, mohlo by to pomoci víc :)

Odkaz ke komentáři

Je to bráno jako 5 desetin z toho, co to jde, neboli po značku maximálního možného snížení, nechtěl jsem to až na značky kvuli případným dalším opravám, ať je tam rezerva.

 

Jelikož jezdím na E85, hodně se zlepšili starty za studena, což poznám hlavně teď jak se ochlazuje. Taky to lépe tahá odspodu, to je ale asi i vysokým předstihem, na E85 nutnost, alespoň u tohoto motoru to hodně pomůže :)

 

Upraveno uživatelem Romix95
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Líbí se mi, jaká se tu kvůli výměně čelního skla rozvinula diskuse ... . Má zkušenost je taková, že mi nikdy nikdo nenutil "zalepení" skla, vždy se sklo měnilo. Ano, vím, že výměna skla má svá rizika, ale stejně to sklo je po nějaké době  a porci kilometrů "osekané" a poškrábané, navíc u staršího auta se už začíná i odlepovat, takže vždy výměna. Mě tedy ca 1000,-kč/rok a spoluúčast 1000,- nezabije, takže sklo mám pojištěné a měním, když je potřeba. 
    • bigfavo vaša objednavka je už pripravena a zajtra ju posielam
    • tak potom si treba nastudovat, ze kedy sa opravuje a kedy meni a ked s tym ides do servisu, tak predsa zhodnotia, v akom je to sklo stave a navrhnu nejake riesenie. ci co len tak niekde das auto s tym, ze netusis, co sa s nim bude diat? to pochybujem.
×
×
  • Vytvořit...