Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Tavi

Uživatelé
  • Content Count

    504
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Zájmy
    Array
  • Auto
    Array

Recent Profile Visitors

880 profile views
  1. S předstihem auto nereagovalo, dokud se ten rozdělovač nevytočil úplně do nesmyslu, pak se to začalo hádat, klepat, kuckat a chcípat. Nejdřív chci pořešit důležitější věci (držák převodovky, možná lambda) a potom se pokusim někoho oslovit na soft. Předtím asi možná koupím novej palec a víčko.
  2. Chtělo by to soft a štelovací kolečko. Ta spotřeba za studena mě zruinuje, na vlastní oči pozorovat jak klesá ručka paliva mě drtí
  3. Tavi

    Silentbloky ramen

    Když už jsme u těch puků a silentbloků, řešil už někdo silikonový od Strongflexu? Cenou jsou výhodnější jak Powerflex (na který tuna lidí nadává, že jim vrzaj, když je nemažou).
  4. Napadá mě akorát, že se brzdovka začala vařit - přestala brzdit a přetlakovej ventil jí vypustil, proto to mokro. Nechal bych si ten brzdič prověřit a rovnou s ním i vyměnit brzdovku a celej systém odvzdušnit. Postup u bubnů i kotoučů je asi stejnej. Nevím jestli máš vzadu rozdělovač brzdný síly u nápravy (pokud nemáš ABS), mohlo by to být i tím.
  5. Dnešní odbrždění s vačkou Krejbich 268°/268° (/10) bez čipu. Nárůst o 10hp/7kW (tučná čára). Pokles ve spodní spektru ale pěkný nárůst nahoře.
  6. Teda nevím, jestli jsem je dobře pochopil, ale říkali něco ve smyslu že tenhle motor v tomhle autě nedělali (asi nejspíš bude problém ten hrb nad nápravou co feldy nemaj) a že jim to zabere "den" to tam napasovat. Kdyby to mysleli jako montáž, že přijedu, hodí auto na zvedák, vykopou starej, hodí novej, na zkušenou poskládaj a pak svaří, oukej, pár hodin počkám. Spíš teď koukám po výfuku od Kramáře, Grabiece nebo Němce. Všichni tak nějak u Bolky a mají dobrý reference, jen ne je sehnat po emailu.
  7. Dálka hraje roli, minimálně pro mě. Nechávat jim tam den auto a co já? Rozhodně v okolí není nikdo známej a tuplem semnou nikdo nepojede kolonu dvakrát na Slovensko a zpátky. To se radši poohlídnu v republice jestli to někdo nedělá. Peníze budou stejný, odpustím si trip.
  8. Teď se tam bude dávat druhovýroba za dvojku, kvůli STK, na tu zimu. Až bude motor v cajku (čip a tak), tak zkusim poptat někoho kdo je blíž. AMA jsou sice seriózní a v pohodě, ale daleko.
  9. U AMY mi dokázali udělat rozpočet, komplet nerez, ale opustil jsem ten nápad, minimálně teď na to neni ani pomyšlení.
  10. No já jen že mě asi desetkrát polil pot, když jsem si ho vygůglil a začal číst. Přitom na první pohled fajn chlap se zkušenostma převyšující ty moje, majíc i zázemí. Ovšem to jak mi několikrát vydrbal, to mě opravdu nakrklo až jsem si řikal že začnu tyhle věci dělat sám, když neni spolehlivýho člověka. A údajně spolupracuje se SP-ELem, což nevím co si o tom myslet, jestli je to samý Jinak pěkný vidko, krásně to jde do otáček .
  11. Však já se nehádám. Vačku jsem koupil z druhý ruky, skoro novou, za ty samý peníze. Čip jsem kupoval za 2tis od Sportmotoru a druhá ruka 2,5tis Cimbu + (vadná) neupravovaná jednotka. Takže až bude čas, tak seženu normální jednotku, nechám si od někoho normálního udělat patici a ověřím si pro svojí vlastní zvědavost rozdíl Cimbu/SM. Když seženu ME, nechám to udělat od něj, pokud se domluvíme. Hlavu dělat nebudu, takový peníze do toho solit nechci. Slibuju si od čipu že se srovná volnoběh, to je to minimum. Jestli ME opravdu pořád dělá, tak to pan Berný (aka SKODAMOTOR) z V. Popovic pěkně kecal, a o tom jak mě několikrát vypekl s jednotkou, netřeba se zmiňovat.
  12. Moc? Stálo mě to míň, jak kompletní balíček od Sportmotoru, co jim visí na stránkách. (Motor Excel má u 1.6 ten samej balík pro feldu za 15tis - ale mám informace o tom že ME už nejede - opravte mě s důkazem někdo) (Cimbu úpravu na stránkách má, ale cenu neuvádí nebo jí nemůžu dohledat - asi stejný, kolem 14-15tis) Koupě novýho auta je sice na papíře jednodušší, ale já se nechci tahat s vylítaným leštítkem, který měl bůhví kdo. Až cena úprav dosáhne celkový hodnoty auta, tak úpravy zarazim. A nabízí se jen programovatelná jednotka (kterou nikdo v ČR nedělá), nebo kompletní nerez výfuk. Dalo by se básnit o turbu, ale na to ten motor není dělanej a cena (pořádného přístupu k věci) je nesmysl. Takže tak.
  13. To je pravda. Už jsem o tom slyšel, ale nedalo mi to. Všude (většinou) nabízí čip na 61-63kW, což, ehm, se mi zdá trošku podvod, něco na způsob Economy čipu. Čip mám v šuplíku, ale ne v autě. Všichni co by byly schopný to udělat jsou někde na druhý straně republiky. Úprava: Vačka. Peněz: 6,5tis vačka (+čip) (+2tis dyno) Čas: 0,00nic, děláno o dovolené/volnu Argument "kup si 1.8" je asi tak relevatní, jako na tu 1.8 dávat LPG, protože nejsou penízky když má páníček olověnou haksnu.
  14. Vyzkoušel bych plovák jestli náhodou není něco s ním. Potom udělat test budíků/akčních členů. Kdyby to bylo fajn, tak asi vyměnit motorek.
  15. Zkušenosti po 300km: Auto krásně táhne od 2,5tis/ot, neuvadá ani kolem 4-5tis/ot. Průměrná spotřeba cca 9l/100km, kolem na rovince a lechtání plynu - 90km/h asi 5l/100km. Ta spotřeba mě překvapila, nevím jestli auto počítá spotřebu správně. Při klidný jízdě to padá k 4-5-6l/100km, když to drtím do vrchu na dvojku tak 18-24l/100km. Jediný co mě štve je únik oleje kolem víka ventilů. Těsnění netěsní, ať tam dá člověk origo nebo ne, prostě cihla a neteče to.
×
×
  • Create New...