Jump to content

Tavi

Uživatelé
  • Content Count

    661
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

About Tavi

  • Rank
    GLX

Profile Information

  • Zájmy
    Auta, tuning, jídlo, hudba, filmy, hry a holky.
    "Moje zájmy jsou nyní o 20% víc cool."
  • Auto
    Octavia I

Recent Profile Visitors

1 563 profile views
  1. Narazil jsem na to, dostala se mi do ruky ŘJ s (údajně) jeho čipem na Oktu AEE. Na jeho stránkách má uvedeno trochu neuvěřitelný výkon, ale řekl jsem si že to zkusím. Nemám zatím odbržděno, ale co jsem tak zkoušel, tak to lítá krásně, ale může to být syndrom děravého výfuku a placebo efekt Nevím kdy budu mít na brzdu čas, ale rozhodně jí sem potom dám. Tím jsem chtěl sejmout dvě mouchy, zkusit jiný čip a přijít na to proč se auto furt hádá při zpomalování motorem kolem 1600/1500 ot., skáče to jako koza. Změnil jsem jednotky, dělá stále, takže tím to nebude. Budu koumat dál.
  2. Má někdo zkušenost s firmou TDiCHIP?, respektive tuningem od nich?
  3. Svody od TA jsou pěkný, ale jen na Fel/Polo. Na Octavia 1 je nikde nevidím, ačkoliv už jsem se poohlížel po někom kdo by je udělal. Říkám si že by ta základní vačka od Vrby nemusela být na škodu s úpravou hlavy. KP bych rád nechal tak jak je, takže jen kanály, ventily a možná slazení hran, aby svody a sání sedělo jak mají. Já si budu tupě stát za svým, prostě v Oktě si motor nevyberu. Buď podprůměrný, neudržovaný (a následkem) poruchový benzíny, nafta, nebo turbo. Žádná slušná atmosféra, jedině 1.8 92kW, který zase trápila elektronika. Pořád mě žere ten motor z Nissana
  4. Dbilas ho k tomu taky má, přímo dělaný na to sání. Ptal jsem se, dodává, ale musí se poptat speciálně s tím, údajně není problém. Spíš mě teď zaujal Vrba Převodovky co dal do nabídky 'kit' na 1.6, kde nabízí silniční 262° ideálně s zásahem do ŘJ až pak sportovní/závodní 2xx/3xx profily s programovatelnou ŘJ. Teď se pouští do projektu/motoru Felicia Fun 1.6. Uvidíme co vykouzlí. Já furt bloumám od spokojenosti k nespokojenosti. Na zimu mi kolem 1500ot/m začal jančit motor, furt chce přidávat a skáče to jako koza, zbytek otáček to jede klidně a i šetrně. Dělá to jen při zpomalování. Na neutrál
  5. Dbilas má nyní slevu na sání Flowtec pro AEE a na chiptunning. Sání Flowtec má vstup na straně u spolujezdce a v balení je i delší bowden na klapku.
  6. Povšiml jsem si, že teď i Vrba-Převodovky nabízí vačky na 1.6 AEE. A taky jsem zahlédl stránky nerezove-vyfuky.cz (TIGheart) kde nabízí docela zajímavou nabídku. Ale, nesedí mi tam výběr koncovek, protože takový jsou k vidění po celým internetu a Ebayi na výfuky z Polska a Číny. Cena ucházející.
  7. A v tom je ten zakopaný pes. Já žil v domění, že kupuju převodovku z 1.6/55kW na 1.6/"55"kW, s 5° z SDI. A místo toho mám převodovku z 1.6/74kW a bůhví jakou 5°. Rozdíl je tam nepatrný, ale mám zžíravý pocit, že k horšímu. Nebylo to zadarmo...
  8. Levá - přední, pravá - zadní 🏁🏁
  9. Brzdy neshořely, nebyly vůbec opálený ani naprasklý. Rovnoměrně sjetý, jen ta prášivost teda... Problém nebyly brzdy, spíš motor a kola. Pneu jsem utavil úplně všechny, přední nejvíc, že roztavená guma zatekla do prostřední části vzorku a ztuhla. Zadní jen opálený vzorek. Nikde ale nic nehází, nebouchá, ani při vyšších rychlostech. Vedle jelo Porsche 996 s +/- stejným rozměrem, dělal tam hodiny a bůhví co, ale na pneu ani stopa. Nu, asi jsem buď bral moc zatáčky, nebo moc měkká směs - no taky to drželo jak ďas, chválím, ale motor nestačil. Motor dostal záhul, protože co je rychlý na siln
  10. Tak jsem byl v Mostě na okruhu, si trochu zajezdit. Lehce jsem upekl gumy, ale bylo to jinačí, jak ploužení se v provozu. Bohužel jsem byl druhý nejpomalejší stroj na dráze a vyloženě závodní speciály mi neustále dejchaly na záda Tak či tak, příjezd tam, zapůjčení helmy a samotná jízda naprosto v pohodě. Škoda jen, že mi nepůjčili kameru do auta.
  11. Může to být víc věcí, diagnostika by měla prozradit co to může být. Nemusí být hned chybové kódy, důležitý jsou měřený hodnoty. Mě se tak třeba projevovalo když jsem odpojil nádobku s aktivním uhlím. Motor měl tendenci chcípnout, po zapojení zas v pohodě. Já bych to viděl buď na klapku, rozdělovač nebo zapalovací kabely, ale to je věštění z koule.
  12. Jo, chtělo by to 'znásilnit' někoho, kdo má origo auto a kdo by mohl poskytnout rychlosti/otáčky, ideálně i s GPS rychlostí.
  13. A právě to mi neleze do palice. Na obalu převodovky mám vybroušený místo a vedle vyražený DUU. Buď jsem si se Sixtou nerozuměl a prodal mi DRY, kterou přerazil na DUU a na pátý kolo se totálně vys-, nebo je to bůhví co čeho se chtěl zbavit. Jasně viděl o jaký auto od jakýho člověka a odkud to je, co za motor v tom je a co je za problém. Jako je to solidní chlap, co dobře poradil, ale nechápu kde může bejt chyba. Zrovna nevím, jestli se mám chuť s ním hádat co bylo před rokem a když spráskne ruce a řekne "no jo, omyl, omlouvám se" tak co teď, heverovat převodovky sem a tam? To abych si poří
  14. Čím slabší motorizace, tím delší kvalty, ne? Jako točím asi pořád stejně, jen mi nejde do hlavy proč točím tak moc na 5°, když bych měl točit míň.
×
×
  • Create New...