Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Tavi

Uživatelé
  • Content Count

    475
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Profile Information

  • Zájmy
    Array

Recent Profile Visitors

759 profile views
  1. Takže rozuzlení: Žádná podložka tam nikdy nebyla. Koupil jsem, 'podložku pod spínač zpátečky' a nepasuje!😂 Auto vařilo kvůli nezapojenýmu kabelu u pojistkovky na baterce, takže jsem jel minimálně 50km pod plným plynem a motor ani píp. Takže moje blbost. Staré čidlo padne, nové ne. Pro porovnání čidla na obrázku (to poškrábané je nové): Celková délka - stejná Délka závitu: Nový - kratší, starý - delší Provedení 'hlavy' spínače: Nový - zakulacený, starý - válec A ona podložka, která stejně nepadne: Kupoval jsem stejný typ, se stejným přídomkem a stejně nepadne. Uffff... O víkendu ten starý spínač utáhnu a pořádně prokvaltuju.
  2. Update: Povolil jsem spínač a řazení jde líp. Ale furt nechce povolit 2-3-4-5. Když ho povolím na volno, tak řazení nemá vůbec vůli (jde tak lehce, že člověk může řadit pohledem). Olej kupodivu neprolíná (nebo mi cestou vytek). Při střídmě povoleném čidle svítí (furt) zpátečka a našel jsem jasně zlatavou kovovou šupinu na čidle. Kvalty jdou sporadicky zařadit/vyřadit. Plus se motor šíleně hřeje, to nevím jestli mám připisovat těm meziplynům, nebo poruše na sahaře když jsem na chvíli vyndal baterku. Pomoc?😩 Edit: Chladicí kapalina byla na risce min a mám v plánu doplňovat g13. Podložky přišly, ale z toho co jsem zkoušel nasimulovat opatrným pootáčením spínače, asi nepomohou.
  3. Zkusím, ale bude to trvat zas tejden než si na to najdu čas. Snad v průběhu tejdne dostanu možnost to povolit. Mezitím objednám podložku a další cajky. nvm.
  4. Bingo, ale starý čidlo jí nemělo, i když jsem jí na eshopu našel. Bral jsem to výměna kus za kus.. do Etky jsem se pravda nekoukal. Problém je že jsem zas někde jinde a 24 ořech tu nemám. Šlo to ukrutně ztuha (celková výměna) a tak doufám že jsem to moc neutáhnul nebo tou cestou něco nezkřivil. Můžu čidlo vytočit sikama ale bojim se že vyletí olej (než zas dorazim do garáže, kde se na to celý můžu podívat).
  5. O víkendu jsem měnil spínač zpátečky a pochvaloval jsem si jak tam ta zpátečka krásně zapadne a světla svítí. Po ujetí cca 100m jsem zjitil, že řazení 1-5 je naprosto těžkopádné a musí se k němu vyvíjet opravdu hrubá síla. Poznamenám: Není slyšet žádné broušení nebo počítání zubů. Olej je tam cca 50tis km, bylo měněno jen čidlo zpátečky. Nevíte čím by to mohlo být? Z ničeho nic. Předtím šlo řadit jedním prstem. Dík.
  6. Já si nad tím lámal hlavu. Koupil jsem asi deset budíků a zkoušel. Jen ty první, origo, mi v teplu padaly a to jen asi třikrát když bylo vyloženě teplo. Tam byl problém (si myslím) s motorky. Jakmile se vytáhnul klíček, motorky se zasekly na poslední hodnotě a museli se zapnutím klíčku vynulovat (zaklepou se, udělají reset a fungujou - takhle se mi jednou povedl i staging ).
  7. On by teoreticky stačil koupit chladič co se prodává na paměti. A pro ty, co jim přepájení studeňáků na tišťáků nepomůže, doporučil bych přepájet motorky (respektive myšleno - vyměnit). Já teda kupoval budíky co mají nalítáno 250+km a fungujou jak nový a přepájený nebyly. Teda měnil jsem motorek, protože byl K-O, ale to je tak všechno.
  8. Auto bylo na zvedáku a nic. Převodoka v pohodě. Takže krvácel někdo jiný.
  9. Tak, ani kapka. Asi jsem panikařil zbytečně a zaparkoval po nějakým praseti.
  10. Spodek převodovky a motoru je zadělanej dlouho a na podzim jsem to kontroloval, když jsem měnil těsnění víka ventilů (který po výměně vesele netěsnilo, takže jsem to dělal na desetkrát než to konečně přestalo). Olej na převodovce (co jsem se tehdy koukal) tak byl ale zaschlej a zapečenej, byly vidět známky jak to tam teklo zeshora. Převodovka má nalítáno s autem pod šedesát, auto jezdí krátký trasy a hrubý zacházení se převodovce moc nedostává. Nějak mi to celý nezapadá. Zejtra odpoledne kouknu.
  11. Vzal jsem ještě auto na projížďku a nikde nic nerachtalo ani neteklo, spojka bere jak má a neprokluzuje. Jen sebou motor házel, ale to je uložením. Je pravda že jsem si den předtím ničeho na zemi nevšiml... jestli to náhodou nekrvácel předemnou někdo jiný. Uvidíme zítra, jestli bude loužička. Když ne, tak jsem se harcoval úplně zbytečně
  12. Zdravím, objevily se loužičky pod autem. Dvě, jedna u místa kde motor navazuje na převodovku, druhá více doleva a dopředu, jakoby poloosa u ramene. Průměr 20cm, tmavá barva a odér jako převodový olej (oboje), vůně jak v dílně u čerstvě promazanýho stroje. Kdyby to byl motorový, tak to poznám - smrděl by po benzínu - navíc byl tři/čtyři mesíce dozadu měněný takže by tak černý nebyl. Poloosa a rameno suchý, jen u setrváku je v tom spoji mezi převodovkou jakoby mokro - nic ale viditelně nekape - ani volnoběhu/tůrování. Blok motoru, hlava a zadek motoru bez kapičky. Při startu klapou hydroštely, po pár desítkách sekund přestanou (dělaly hned po výměně, jak přišla zima). lej nejspíš drží hladinku, nekoukal jsem se, ale věřím. Nějaké nápady čím by to mohlo být? Pročítal jsem k tomu tady už jednou založených témat, ale ani jedno není tento případ, se mi zdá. Dík!
  13. Mám dotazy a velký zájem: 1) Komplet i s relé, takže stačí píchnout do auta, do sedaček a výhřev fachá? 2) Padne to i na předfacelift? Okej no.
  14. Udělal jsem to takhle pokaždý, když jsem rozebíral budíky (minimálně 50x) a motorky běhají jak mají.
  15. Chytit ručku a točit po směru hodin, dojede to na konec, chce to trochu síly a ručka povolí. Pak už jí jen "vyšroubuješ". Je tam jen nasazená ale takhle je to nejjednodušší. Nebo vzít něco zahlýho a snažit se to vylupnout směrem nahoru, to bych vzhledem k možnosti zničení podkladu nedoporučoval.
×
×
  • Create New...