Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Tavi

Uživatelé
  • Content Count

    499
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Zájmy
    Array
  • Auto
    Array

Recent Profile Visitors

815 profile views
  1. Teda nevím, jestli jsem je dobře pochopil, ale říkali něco ve smyslu že tenhle motor v tomhle autě nedělali (asi nejspíš bude problém ten hrb nad nápravou co feldy nemaj) a že jim to zabere "den" to tam napasovat. Kdyby to mysleli jako montáž, že přijedu, hodí auto na zvedák, vykopou starej, hodí novej, na zkušenou poskládaj a pak svaří, oukej, pár hodin počkám. Spíš teď koukám po výfuku od Kramáře, Grabiece nebo Němce. Všichni tak nějak u Bolky a mají dobrý reference, jen ne je sehnat po emailu.
  2. Dálka hraje roli, minimálně pro mě. Nechávat jim tam den auto a co já? Rozhodně v okolí není nikdo známej a tuplem semnou nikdo nepojede kolonu dvakrát na Slovensko a zpátky. To se radši poohlídnu v republice jestli to někdo nedělá. Peníze budou stejný, odpustím si trip.
  3. Teď se tam bude dávat druhovýroba za dvojku, kvůli STK, na tu zimu. Až bude motor v cajku (čip a tak), tak zkusim poptat někoho kdo je blíž. AMA jsou sice seriózní a v pohodě, ale daleko.
  4. U AMY mi dokázali udělat rozpočet, komplet nerez, ale opustil jsem ten nápad, minimálně teď na to neni ani pomyšlení.
  5. No já jen že mě asi desetkrát polil pot, když jsem si ho vygůglil a začal číst. Přitom na první pohled fajn chlap se zkušenostma převyšující ty moje, majíc i zázemí. Ovšem to jak mi několikrát vydrbal, to mě opravdu nakrklo až jsem si řikal že začnu tyhle věci dělat sám, když neni spolehlivýho člověka. A údajně spolupracuje se SP-ELem, což nevím co si o tom myslet, jestli je to samý Jinak pěkný vidko, krásně to jde do otáček .
  6. Však já se nehádám. Vačku jsem koupil z druhý ruky, skoro novou, za ty samý peníze. Čip jsem kupoval za 2tis od Sportmotoru a druhá ruka 2,5tis Cimbu + (vadná) neupravovaná jednotka. Takže až bude čas, tak seženu normální jednotku, nechám si od někoho normálního udělat patici a ověřím si pro svojí vlastní zvědavost rozdíl Cimbu/SM. Když seženu ME, nechám to udělat od něj, pokud se domluvíme. Hlavu dělat nebudu, takový peníze do toho solit nechci. Slibuju si od čipu že se srovná volnoběh, to je to minimum. Jestli ME opravdu pořád dělá, tak to pan Berný (aka SKODAMOTOR) z V. Popovic pěkně kecal, a o tom jak mě několikrát vypekl s jednotkou, netřeba se zmiňovat.
  7. Moc? Stálo mě to míň, jak kompletní balíček od Sportmotoru, co jim visí na stránkách. (Motor Excel má u 1.6 ten samej balík pro feldu za 15tis - ale mám informace o tom že ME už nejede - opravte mě s důkazem někdo) (Cimbu úpravu na stránkách má, ale cenu neuvádí nebo jí nemůžu dohledat - asi stejný, kolem 14-15tis) Koupě novýho auta je sice na papíře jednodušší, ale já se nechci tahat s vylítaným leštítkem, který měl bůhví kdo. Až cena úprav dosáhne celkový hodnoty auta, tak úpravy zarazim. A nabízí se jen programovatelná jednotka (kterou nikdo v ČR nedělá), nebo kompletní nerez výfuk. Dalo by se básnit o turbu, ale na to ten motor není dělanej a cena (pořádného přístupu k věci) je nesmysl. Takže tak.
  8. To je pravda. Už jsem o tom slyšel, ale nedalo mi to. Všude (většinou) nabízí čip na 61-63kW, což, ehm, se mi zdá trošku podvod, něco na způsob Economy čipu. Čip mám v šuplíku, ale ne v autě. Všichni co by byly schopný to udělat jsou někde na druhý straně republiky. Úprava: Vačka. Peněz: 6,5tis vačka (+čip) (+2tis dyno) Čas: 0,00nic, děláno o dovolené/volnu Argument "kup si 1.8" je asi tak relevatní, jako na tu 1.8 dávat LPG, protože nejsou penízky když má páníček olověnou haksnu.
  9. Vyzkoušel bych plovák jestli náhodou není něco s ním. Potom udělat test budíků/akčních členů. Kdyby to bylo fajn, tak asi vyměnit motorek.
  10. Zkušenosti po 300km: Auto krásně táhne od 2,5tis/ot, neuvadá ani kolem 4-5tis/ot. Průměrná spotřeba cca 9l/100km, kolem na rovince a lechtání plynu - 90km/h asi 5l/100km. Ta spotřeba mě překvapila, nevím jestli auto počítá spotřebu správně. Při klidný jízdě to padá k 4-5-6l/100km, když to drtím do vrchu na dvojku tak 18-24l/100km. Jediný co mě štve je únik oleje kolem víka ventilů. Těsnění netěsní, ať tam dá člověk origo nebo ne, prostě cihla a neteče to.
  11. Snad jo, docela mě ty čipy pálí, když se mi tu jentak válí. Gol a podobný Brazilský/Jihoamerický modely jsou takový divný. Třeba ten Gol mi připomíná Feldu v druhý generaci. Stejně divný, jako některý modely pro Čínu: Tuten 'Superb'.. ale to odbočujem.
  12. Přesně tak. Buď jedna jednotka s vyměnitelným čipem (paticí) nebo víc jednotek s různýma čipama (origo/C/SM) Chtěl jsem si to udělat u nějakýho SP-EL, přes prostředníka. Ale ten furt neměl čas, vydržoval mi zbytečně tu jednotku a nakonec údajně technik co to měl dělat umřel. Divná pohádka, ale co. Horkovzduch u sebe momentálně nemám takže to odpájet nemůžu. Mimochodem SP-EL prodává díly na Feldu/Oktu 1.6, ale za ty ceny si jeden rozmyslí.. Je v plánu udělat ten čip (Cimbu/Sportmotor) a víceméně zanechat tuningu. Nechat udělat spojku finito. Menší zajímavost co jsem vyhrabal na internetu - VW Gol (nikoli GOLF) z Brazílie. Tam si vozili tenhle motůrek (přinejmenším v objemu 1.0) pěkně na štorc a dělala se i verze na ethanol. Filtrbox vypadá dost zajímavě, jen má to saní vyvedený pro oktu dost blbě , ale pokoukávám po tom... Zajímavostí krom toho je, že AEEčko (respektive EA111 v tom objemu) tam pokračovalo až někdy do roku 2010, co jsem tak vykoukal, tak se liší hlava (jiná než na fotce, podobná jako na 1.4MPI VW) jinak nic. Dost silně to v Brazílii turbí, což mě taky překvapilo
  13. Mám sériovou jednotku a dva čipy (jako fyzicky brouky). Rád bych zachoval originální jednotku, pro případ nouze. Najít někoho kdo dokáže dát/naletovat patici do jednotky ať můžu čip jednoduše vyměnit, nebo pořídit dvě nový, každá s jinym softem. Samozřejmě bych pak zajel zas k DP aby odměřili kdo má "lepší" soft. Šel jsem k SM, ať mi tam zabudujou vačku + ať udělají soft (jak chtějí), prostě jsem se smířil že to nějak udělají. A protože SW nedokázali (zrovna konkrétně mě) udělat, tak jsem si od nich koupil jen samotnej čip. Před ustálením to nedrželo vůbec volnoběh, 500-700 byl normál a neskutečně se to hádalo. Po ustálení si to drží 850ot/m a jde to používat i bez plynu na popojíždění. Volnoběh je hrubší, auto se klepe ale to proto, že mám vyžvějkanej silentblok u převodovky a kost mám tuhou powerflex. Sériová vačka kolem třech tisíc nejvíc "tlačila" do sedačky, teď se mi zdá že "tlačí" pořád. Dá se s tim překvapivě jezdit i mojí babskou jízdou s podtáčením kolem 1500ot/m, ve vyšších otáčkách to jede asi líp, ale bez čipu to není to pravý co jsem si představoval. Navíc s tou dírou ve vejfuku se vysokejm otáčkám paradoxně vyhejbám. Co se s tim ale dělat nedá, jsou rozjezdy, ale to je asi spojkou, už má taky na čase.
  14. Motor má nalítáno 72tis (ano opravdu, a ano, divili se). Nevím jestli je to tajný, měření mě vyšlo na cca 2000,- (bez daně), vzali to, třikrát to prohnali a bylo to. Měl jsem štěstí, jentaktak jsem se vešel do volnýho místa co tam zrovna měli. Moc fajn lidi, můžu jen doporučit. Teď jsem si nechal od Sportmotoru udělat vačku (dodal jsem vlastní koupenou 268/268°) s tím ať mi udělají i soft. Po menším problému nakonec Soft neudělali, prej mrtvá (jejich) jednotka, tak jsem koupil aspoň samotnej čip. To zamrzelo, ale majitel byl vcelku upřímnej a i docela vtipnej - prej kvůli mě už do žádnýho takovýho starýho auta nepůjde - máte smůlu! Mám teďka čip jak Cimbu tak Sportmotor. Ale žádnou volnou/funkční jednotku. (teda jednu mám, ale nevěřil bych jí, teklo do ní - super kauf) V autě je teďka samotná ostrá vačka (po předání se to hádalo jako blázen, furt chcípalo), ale po nalítání cca 200km to skoro neni poznat. Hodně pomohlo utáhnutí lanka plynu, ale to neřeší časování ani mapu, který chybí. Jen nevím co udělat s vejfukem, středovej díl je kaput, zní to jak když někdo bouchá dvě traverzy o sebe... Origo střeďák nebo rovnou trubku? Člověk z DP se přikláněl k originálu nebo supersprintu, pár lidí mě táhne do rovný trubky. Poradí někdo?
  15. Takže pokračujeme v krasojízdě. Nedávno jsem byl na motorové brzdě. Motor byl kompletně série, jen byla odstraněná klapka od předehřívače vzduchu u svodů. 63kW na sérii není vůbec špatné, že ne? Chtěl bych poděkovat technikům z DP za ochotu .
×
×
  • Create New...