Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Tavi

Uživatelé
  • Content Count

    539
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Profile Information

  • Zájmy
    Array
  • Auto
    Array

Recent Profile Visitors

977 profile views
  1. Takže po stlačení čidla se dovnitř nastříkal sprejem Kontaktol a už zase sporadicky funguje. Na čidle byl přechodový odpor a takhle zmizel. Světla svítí ale záhada náhrady zůstává.
  2. Tak problém se ne-vyřešil. Zamačkává se kulička i s tím kovovým (zaobleným/hranatým) kolem. Zjistil jsem, že jsem výměnou (stejnýho) čidla ohnul tu aretační hřídel - viz starý přízpěvek. Proto mi šlo špatně řadit. Před zimou starý čidlo fungovalo sporadicky a teď vůbec. Zkusím to čidlo nějak upravit jestli sedne, ale ta kulisa je kaput. Ozvu se jak to dopadlo.
  3. 02K 945 415 (PA66 GF)
  4. Závitová redukce je mi na prd. To čidlo musí nějak reagovat s převodovkou. I tak blbá změna z hranatý hlavy na zakulacenou (viz fotky) je na tom poznat. Takže tudy cesta nevede.
  5. Nabízený čidla jsou rozměr M12x1,5 (moc malý) a M20x1,5 co nefungujou ani jedno. Kdo to vymyslel....
  6. Zleva: Dánská druhovýroba, německá druhovýroba a originál. První dvě musím hodně stlačit aby rozepnuly. Je jedno jak je zašroubuju, s pokožkou, bez, nefungujou správně. Buď jde řazení tak ztuha, abych ty kvalty řadil palicí (takže potenciálně nebezpečný) a nebo když to nedotáhnu tak zpátečka svítí i na neutrál, což je na prd. Dánskej spínač svítí pořád. Zkusil jsem ho utáhnout klíčem jako originální spínač, ale bez úspěchu. Z toho vyvozuju následující: Spínač je rozeplý pořád, dokud ho táhlo nezapne. Nemám slov a nevím si rady. A kód převodovky
  7. LPG nechci. I ta trocha komfortu je znát. Zpět k tématu?
  8. Když budu točit míň na stejný rychlosti, spotřeba klesne, nebo to je perpetum mobile? A trochu jsme se oddálili od tématu.
  9. Spíš mi jde o pokles otáček na dálnici. Teď s tou vačkou (a čipem) to žere jako tank, nebo mi to tak aspoň přijde.
  10. Laborovat s převodovkou se mi zrovna teď nechce, ale uvažoval jsem nad tím.
  11. Z feldy by to asi nešlo, má jinej konektor/závit. Ty převodovky na Fa/Fel nejsou zaměnitelný. Porovnávám to s Polem 6N (Fel) a Golfem III (IV-"Octavia 1"). To bych spíš se koukal po Golfu IV/Toledo/A3... ale z 1.9SDI/1.6 74kW/1.4 55kW... to je na dlouhý lokte. Já chtěl někdy zajet k Sixtovi a nechat si tu převodovku přeskládat s jiným zpřevodováním (protáhnout pětku) + udělat nýty. Takhle? Takhle tu převodovku můžu zahodit. Ještě mě napadlo zkusit se podívat jestli někdo neprodává repas, ale přijde mi dost drsný mu hodit zdravou převodovku s jedinečným spínačem ať se trápí.. A nebo jsem si tam chtěl hodit převodovku z 1.8, i se šestkou, ale to už odbíháme od tématu do říše pohádek. Zkusím projet ty sesterský modely VW/Audi/Seat...
  12. Až budu mít čas tak to přeměřím, ale jsem si stoprocentně jistej že to tam nenapasuju aby to fungovalo. Převodovka 02K podle ETKY: Žlutě nový model (od roku 98?) Červeně originál - můj případ (do roku 98? poté zaslepena). Na mojí převodovce není ta žlutá díra ani předvrtaná, ani zazátkovaná, takže nejde jentak přehodit . (foto vypůjčeno z portálu škoda-servis) Silně pochybuji že by mi to někdo vyvrtal jak to má být. A i kdyby, musí převodovka komplet ven, rozebrat a vyčistit od kovovejch pilin. To ty peníze radši dám za jinou, co už bude novější a bude to mít jak to má bejt.
  13. Se starým to jde normálně. Je pravda, že to jak jsem to chvíli drtil pod silou tý soustavě táhel moc neprospělo, ale řadí pořád krásně hladce.
  14. Že bych ohnul zpátečkovou vydlici? Donedávna to ještě sporadicky fungovalo, minimálně před zimou jo, dával jsem LEDky a to svítilo fajn.
  15. To si říkám taky. Namontoval jsem zbrusu nový a jediný moment, kdy ty zadní světla seply bylo, na půli cesty řadící páky do R. Jinak nesvítili (ani vyřazeno, ani na R). Pokusím se ještě provětrat šroťáky, jestli nemají nějaký.
×
×
  • Create New...