Přejít na obsah

Nefunguje celá levá strana komfortních funkcí


Doporučené příspěvky

Zdravím, jak byly teď ty ledovice tak mi odešla baterka, ještě tam byla origo z výroby, tedy 7 let stará. Dal jsem druhou, stejné kapacity. Druhý den dorazím do práce a auto nešlo zamknou dálkovým centrálem, tedy jeho levá strana. Pravá strana zamyká a i stahování oken u spolujezdce a vzadu vpravo funguje.

 

Nefunguje tedy vlevo (řidič a dveře za řidičem) centrální zamykání, stahování oken, štelování zrcátek, stejně tak od řidiče stahování oken. Nefunguje také prostředí tlačítko centrálního zamykání.

 

Když zmáčknu dálkový centrál, tak se sice pravá strana zamkne/odemkne, ale blinkry vůbec neprobliknout tak jako vždy. Pojistky zkontrolovaný, vše ok.

 

Nevíte někdo, po čem jít, co může být příčinou?

 

 

Odkaz ke komentáři

Jo, trošku jsem jiskřil, tak jako snad vždycky u každého auta. A to jako má řídící jednotka dveří řidiče spojitost i se dveřmi za řidičem? A na druhou stranu se nijak nevztahuje?

 

Jsem právě myslel, když mají každý dveře svou decentrální jednotku, tak by měly aspoň ty zadní dveře fungovat. Taky si myslím, že je něco s ŘJ.

 

 

nejspíš ti odešla RJ dveří řidiče, při připojování baterie si trošku jiskřil co?

 

Odkaz ke komentáři

Řekne diagnostika, že je ta ŘJ kaput? Dá se někde sehnat ta jednotka řidičových dveří? V žádném eshopu s dílama to nemůžu najít.

 

Bude to ale asi ono, teď jsem si uvědomil, že občas se ten panel stahování oken zaktivoval až třeba po 5s po nastartování, jindy okamžitě. Zkrátka hned po nastartování nesvítil a ani nešlo stahovat okna.

 

A odpovídá tomu tedy i to, že při zmáčknutí dálkového centrálu se sice pravá strana odemkne, ale blinkry neprobliknout?

 

Případně mě ještě napadá to vysušit, protože tak nějak si myslím, že to dycky mělo spojitost s vlhkostí, když pršelo tak to blblo.

 

zadní dveře jsou napojení po LIN od předních do kterých jde CAN, bez předních nebudou zadní fungovat

 

//tak po konzultaci s kolegou, co má také O II, tak se mu také někdy stane, že ten panel se zaktivuje až po nějaké době, takže jsem žádné symptomy předtím neměl

Odkaz ke komentáři

Tak po odpojení veškeré kabeláže dveří řidiče, po urvaných všech cvočkách od tapecu (asi schválně vymyšlený na jedno naražení) a 2h propípávání drátů problém prozatím vyřešen. Chyba asi ve špatném doteku v nějakém z těch 7 spojů svazku drátů s jednotkou, sloupkem nebo zámkem. Díky všem za konzultace, hlavně Rolbařovi za správný tip "chyba v káblíkách".

 

Každopádně by mě ještě zajímala ta teorie s jiskřící baterií při zapojování. Jako snad se mi ještě ani nestalo, aby baterie neproprskla při připojení, a to jsem s tím nějak manipuloval už asi na 5 autech za posledních 15 let.

Odkaz ke komentáři

není zač, jinak jiskru to při připojování hodí vždy, ale pokud budeš jiskřit tzn, že se netrefíš hned na kontakt baterie, tak je pravděpodobné, že se to některé RJ moc líbit nebude, elektronika nemá moc ráda rázy...

 

a zrovna RJ dveří řidiče jsem měnil několikrát, vždy jí umrtvila připojovaná baterie nebo startovací zdroj, mimo to jsem i jednu zničil sám, když nešlo nasadit oko na baterií (někdo chytrej ho po odpojení z baterky utáhnul)

 

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím, tak jsem vyměnil ten pomocný spojkový válec a je to celkem v pohodě 😉 ale zjistil jsem že mi sákne ta trubka co jde do toho válce od hlavního válce....těžko se dostávala ven byla docela "zarostlá" a teď bohužel prosakuje kapalina 😞 snažím se sehnat celou tu trubku ale tvarově mi vychází jen ta z modelu Octavia 1,6 viz přiložené obrázky a podle VIN tam má být tvarově úplně jiná tak fakt nevím jestli koupit tu samou co tvarově odpovídá nynější nebo jenom zkusit vyměnit ten těsnící "O" kroužek na té přírubě co jde do válce....díky za pomoc 😉 
    • Zdravím, mám na své O2 před FL aktuálně kola 8Jx19 ET32, které v podstatě dosloužili a budu kupovat nové. Aktuálně koukám na kola které jsou širší tedy 8,5Jx19 ET35. Řeším jestli i tyto širší kola budou ok a nebudu nijak drhnout či jestli někdo máte zkušenosti s touto šířkou jak moc budou lézt ven atp.  
    • Inzerát platí jen do 14.5.!Prodám Škodu Octavia, 1.9 TDI, v provedení TourRegistrováno 12.11.2009Najeto 437 000 KmVIN TMBDS41U4A8840113Typ 1U, Variante: STAXRX01, Verze NFM5S5Barva: šedá tmavá metalízaHistorie:Do r. 2009 – 2019 firemní vozidlo otce, který spravuje vozový park firmy. Sám staví veterány, takže vozidlo bylo pravidelně servisováno a udržováno v perfektním stavu.2019 – 2024 odkoupeno od firmy, řídila jsem jen já, (jezdím 16 let bez vážnější nehody).Průběh nehody: Řidič přede mnou z vysoké rychlosti prudce zabrzdil aby vpustil chodce, kterého přehlédl kvůli špatné viditelnosti. Na mokré silnici jsem nestihla dobrzdit.Opravy a změny:Do r. 2019 vše zapsáno v servisní knížcePo r. 2020 měněn pouze startér a kloub s manžetou na LP kole, levé zrcátkoPovrchové škrábance laku jsem letos plánovala rozleštit a nechala jsem namíchat lak – přenechám.Plánovala jsem ji opravit a udržovat co nejdéle ideálně až do stavu veterána, ale bohužel dlouhodobě nevyhovuje mým aktivitám, nyní odkupujeme od firmy combi.Pojišťovna vyčíslila hodnotu vozu před poškozením na 37 000 a nabízí odkup (do 14.5.), ale rozhodli jsme se nabídnout ho touto formou i jiným zájemcům.Pro více informací volejte 722 706 180.
×
×
  • Vytvořit...