Přejít na obsah

Fabia 2 rok 2011 - 2012 a TSI


Doporučené příspěvky

Zdravím místí znalce, mam otazečku na fabie druhé generace a na tsi motory. Nevíte jaky označení má motor kterej je už osazenej řemenem a ne tim padajícím řetězem. Chtěl bych auto pro manželku kolem těch 150 tisic kč a fabie se mi zdá nejrozumnější volba jen nevim co ty motory. mam zkušenost jen s naftovejma octaviema.

 

Předem díky

Odkaz ke komentáři

HTP urcite ne. Tenhle motor mě nesmí do baráku. Potřebuju aspon trochu výkonu a rozumný náklady na provoz. Na diesla nemá nájezd a nechci ho hlavne protože krátký trasy kurvy filtr dpf. tak sme se rozhodli pro benzin. ale právě nevím jakej. ta 1,4 16v mě taky napadla. Dík za poznatek. Zkusim se s tim někde svést.

Odkaz ke komentáři

HTP nemá žádné náklady navíc proti 1,4, výkon mimo dálnice pocitově srovnatelný, ve městě spotřeba nižší a na dálky stejná jako u 1,4, hlučnost je u obou motorů taky srovnatelná, myslím, že pojistka na 1,2 bude lepší - nižší než na 1,4,

HTP jsem měl 360.000 km a nemůžu si stěžovat na nějaké přehnaně vysoké náklady

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Tak to mas stesti na htp ze mas 360 tkm bez vetsich potizich. Znam hodne lidi co maji po 30000, motor na odpis. Dalnice tomu nesvedci a htp je o hodne hlucnejsi nez tsi a vykon je taky znat. Ta 1.4 nevim jeste sem to snad ani nevidel. A na trhu jich je malo. Sere me ze nejsou schopny postavit poradnej benzinovej motor. Sem zvedav co koupime. Co se tyce pojistky tam je mi to fuk. Dik za poznatky

Odkaz ke komentáři

s těmi km tady nejsem sám, ale na druhou stranu se o auto starám osobně a dostávalo vše poctivě, především pak olej a filtr, na Fábii mi žádnej mechanik v autorizáku nešáhnul,

mimochodem, to htp najelo tak třetinu až polovinu km právě po dálnicích ....

 

ano tsi jede líp a je příjemně tiché, pokud se nebojíš rozvodů, tak vem tsi, ideálně po výměně rozvodů, servisy to dělali na kulanci, já osobně bych se rozmyslel podle používání, jak jsem psal výše

Upraveno uživatelem jar_da
Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

s těmi km tady nejsem sám, ale na druhou stranu se o auto starám osobně a dostávalo vše poctivě, především pak olej a filtr, na Fábii mi žádnej mechanik v autorizáku nešáhnul,

mimochodem, to htp najelo tak třetinu až polovinu km právě po dálnicích ....

 

ano tsi jede líp a je příjemně tiché, pokud se nebojíš rozvodů, tak vem tsi, ideálně po výměně rozvodů, servisy to dělali na kulanci, já osobně bych se rozmyslel podle používání, jak jsem psal výše

 

Jojo jak řikáš. Je to kus od kusu. Někohu to HTP může vydržet někomu ne. Osobně se mi libí spíš Tsi ale nejsem sebevrah(abych platil servis jak mourovatej). Jen nevím jestli ty fabie maj stejný problémy s "padajícíma" řetězama jako Rapidy. Mam to jen z doslechu tak nevim. A tuším že pak už to předělali na řemeny zase. A rok 2012 tušim to začalo. Fakt o to mnevim. Měl sem jen svoje 1,9 tdi 81kw a 1,9 tdi pd 77kw. Takže o benzinech vim prdlačku.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

No já mám taky F1 HTP 47kw, ted 361tis, z toho 270 na plyn, a vše původní, samozřejmě už není jak nová a výkon taky trochu upadl, ale původní motor převodovka a spojka, jezdila dálnice. Jinak je to moje 5tá fabia 4tá HTP a pokud koupíš tu silnější variantu, tak je to "nesmrtelnej motor" (samozřejmě je to 1,2 tak milion asi nenajede, ale pul v poho) 1. jsem měl co měla 270tis, a pak další s normál nájezdama a rozdíl mezi nimi nebyl skoro žádný, běžný člověk nepozná, kdybych pozměnil budíky, (s žádnou nebyly problémy) no a 1x 1,4 16V, která je tišší to je fakt, ale línější zespodu, ale zas má lepší spotřebu v otáčkách (dálnice), ale musíš ji tam držet (jinak je pružnost ta tam), rozhodně pokud F2 a nechceš HTP tak jedině 1,4 16V nebo 1,6 16V tam je řetěz, ale ta 1,4 je taková střední cesta, jen udělat rozvody a jezdíš.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...