Přejít na obsah

Brněnská knajpa # 4x4+3 O:-)


SKAJA

Doporučené příspěvky

To je asi taková "běžná" životnost...mě odešlo na Raketce v nějakých 152 nebo 156 a to dostávalo pěkně zabrat...žádný dochlazování, na dálnici furt dvě kila a pak chcípačka u benzinky. Ol@f se k němu v Lunárce choval daleko ohleduplněji a repasoval 160 nebo 180, už nevím přesně. Takže si člověk nevybere, někde mezi 150-200 to prostě přijde ;)

Odkaz ke komentáři

nee, atmobenzin a turbobenzin i občas turbonafta, ale tak nějak mi ten benzin je bližší, jenže ono to už bez turba moc nejde,

 

to výše napsané je samo nadsázka, prostě turbo bude dalším článkem řetězu, který se bude na autě měnit, podobně jako dvouhmota, dpf atd... kde jsou ty doby, kdy to byly pouze rozvody

Odkaz ke komentáři

Joo, atmosféra bude brzy rarita. Oturbené motory zvesela zaútočily i na poslední automobilky, kterým slovo turbo nic neříkalo (Mazda, Hyundai apod.). Navíc se na Škodovku přivalí třívalcové TSI (dnes už má Audi, VW i Seat (no a nafta už taky přišla v tříválci)) a to si osobně myslím, že bude teprve něco - ale ukáže čas, třeba to vidím moc černě. Stejně, pokud nebude v nabídce nic jiného, nezbyde nic víc než si to koupit a doufat, že se to po záruce nerozsype a bude to sloužit i několik let.

Odkaz ke komentáři
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...