Jump to content

čubečníkova UWE


cubecnik

Recommended Posts

Aloha. Konečně jsem se dokopal a založit topic v odpadlíkách. :lol: S Oktou jsem si přožil pěkných 5 let a chtělo to změnu. A protože kodrcat se dachlem už mě moc nebralo, tak jsem šel jinam. Profi foto coming soon. :prcprc:


Audi S3 8P
2.0 TFSI
195kW
quattro
manuál


Výbava:

Kožené el. sedačky s výhřevem
MF volant kožený
Samozatmavovací zrcátka
MaxiDOT
Navi + changer + BT
Tempomat
El. okna
Park. senzory vzadu
BI-xenon
DRL
El. střešní okno
Dvouzonová klima
BOSE
Zatmavená zadní okna
Senzor deště a světla
Senzor tlaku pneu a opotřebení destiček
Airbag kam se podíváš
Origo S3 18" + 225/40 zimní pneu

Úpravy:

APR Stage 1+
CTS Turbo sání
Autotech HPFP
TTRS 370mm přední brzdy
HR 15mm podložky
AP sportfahrwerke podvozek
Horní uložení TTRS
Plastové vedení vzduchu k brzdám TTRS
LED interiér + SPZ
Oranžové parkovačky
Zadní stěrač demontován

Plány:

Turboback výfuk
APR Sage 2+
Černý strop
LED DRL
Sachs Race spojka
PCV Revamp Kit
Zadní lampy S3II8P
A někde v dáli APR Stage 3+ :wub:







post-2501-0-94808600-1426004922_thumb.jpg

post-2501-0-03323800-1426005089_thumb.jpg

post-2501-0-28861000-1426005226_thumb.jpg

Edited by cubecnik
Link to comment

Není to ex S3ka jednoho místního člena?

 

Se brzy přihlásí o slovo sám :lol:

Veľmi dobrý výber a plány s autom prajem mnoho zdaru :palec:

 

Děkuju :palec:

peknej kousek, skoda ze na ni nezustali ty MTM kolanebo si to pletu s jinym autem ?

 

Nene MTM tam byly. A možná zase budou nevím. Jsem total v hajzlu v této kombinaci auta + brzd + že nechi podložky + že chci 19 + že chci 235 gumu :lol:

Link to comment

moc pěkná změna věřím že oproti ropě to letí jak splašený :lol:

Jo se ti zdá o couvání. :)

hm, pěkný auto, chtěl bych jednou taky taková.. ;)

 

btw: folie na zadních oknech nejsou, to jsou origo tmavá skla :)

 

Jo a profi foto bych tu našel :D

Že jsi tu neměl topic? :P bych v něm pokračoval :)

Link to comment

Tak já tu Octu měl, měl jsem jí i tady, pak jsem tu měl i GTI, s S3 jsem už neotravoval... No a teď je to po nákupu Octy zase v pořádku :)

 

Aha :) jsem nevěděl že jsi byl taky aktivní :palec:

Hezke , asi velice svizne a takove moc male :D a ze zrovna ty chlap jak hora si koupi rychly nakupni kosik :D ale je pekna se musi nechat a manual . To jsi jeste nezapomnel po 5 letech automatu a nudy za volantem :D

 

Víš co je vtipný? Jak každej říká, že to je malý auto. Je to o 30cm kratší než OII kombi. Pro řidiče je víc místa pro nohy. A za mnou se sedí lépe než v Oktě. Takže celkově těch 30cm je v kufru. A protože tady je woofer už schovaný tak mi i ten kufru stačí. Já jezdil pořád manuálama. :palec: Tady mám jen problém s dvojkou :wallbash: sooo much power totiž!

Link to comment

Děkuju všem za chváli a přání výdrže. Jo Kube to jsem já :lol:

 

 

 

Kola na session 2015 jsou objednaný. A ještě rozmýšlím co za pneu nahodím. Kola budou 8.5 x 19 ET48 a gumy nakonec volím 225/35 r19. Nechci aby mi to škrtalo. Volím cestu menšího komfortu, ale jistoty. :palec:

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Výměna oleje v převodovce na GLK 25k Ten diferak me trochu překvapuje, výdrž na ho*no Rameno jsem teď taky jedno měnil, respektive obě vlevo, za 10k + práce
    • Tak vypadá, že ty auta prolejzají důkladně. Prej mi sákne diferenciál a jedno rameno trochu vůle a doporučili výměnu a diferák přetěsnit. Ukazoval fotky a je to takové to zaolejované a "zasypané prachem". Vypadá, že to fakt zkoumají pečlivě a začínám chápat, proč jim to trvá mnohem déle než ve Farene. Na druhou stranu, když mi dělal kalkulaci při vracení auta, tak přetěsnění diferáku (8-9hod) materiál pár stovek, tak kost/rameno(1h) za 10k a práce 40k. Jestli jsem ho správně pochopil, tak 10h práce. Takže pokud jsem správně rozumněl, tak mají 4k/hod. To je dvojnásobek Farene. Ale třeba jsem to jen blbě pochopil. Takže sakum prdum za tyhle dvě věci asi 55k a k tomu příští servis by měl být asi za 15k a ještě výměna oleje v převodovce. To netuším kolik. Zapomněl jsem se zeptat. A tady musím říct, že má Mercedes vychcaně udělanej ten předplacenej servis. Protože normálně předepisu výměnu na 120tkm, ale když má předplacenej servis, tak při více než 125tkm, což je zároveň hranice pro předplacený servis. Takový trošku ojeb. Prej až bude potřebovat, že mi to zahlásí výměnu oleje v převodovce. Takže příští rok počítám, že to bude servis za 100k jako prd. Je to sice hroznej voser, servisovat to v Praze, ale budu tam jezdit. Teď když mám srovnání, tak v tom HK to jsou takoví výměnkáři, co asi auto moc nekontrolují. Otázka je, jestli to přetěsnění diferáku má praktický význam, když jen tohle vyjde na více než 30k. Přišlo mi, že prach to utěsnil a už to nesákne. 
    • Contíky jsou super, já jsem do teď jezdil šestky, nové budu dávat zase Sport Contacty. OZ hledej z druhé ruky, nové stojí nesmysl. Já mám ultraleggery na léto i na zimu (19"+18") jsou o nějaké 2 kila lehčí proti seriovým Zenithům a je to i docela poznat, je to velmi snesitelné i v 19" 235/35
×
×
  • Create New...