Eddie29 Odesláno Prosinec 15, 2020 Sdílet Odesláno Prosinec 15, 2020 Egr ventil 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kočkaoctavio Odesláno Červen 21, 2023 Sdílet Odesláno Červen 21, 2023 Ahojky, Rád bych se zeptal, jestli je zapotřebí nějak řešit nebo ne. Koupil jsem od strýce octu 2 2012 TDI 1,6 77kW. Chvíli ježdění v pohodě. Jezdila s tím hlavně jeho žena a neděli dlouhé tratě spíš většinou kratší sem tam to vzali na dovolenou. Po koupě to ze začátku vše v pořádku. Startuje to jak má atd. Teď po ujetí nějakých 3500km za měsíc a půl se mi párkrát stalo že se mi rozvítila kontrolka žhavení a na diagnostice vypadl problém s egr ventilem ale jakmile zastavím chcípnu počkám chvíli nastartuji tak v pořádku. Někdy mi to udělá dvakrát po chvíli a nědky mi to udělá až za hrozně dlouho. Jendou se mi taky stalo že mi zůstali otáčky kolem tisícovky a nepadali na hodnotu při stání na 780. Hlavně taky když jsem to koupil tak při startu podle počítače mi to ukazovalo aktualní spotřebu 0,4 l/h při stání teď mi to ukazuje při startu 1 l/h ale stačí vyjet z brány hned to spadne 0,8 a když dojedu dál tak jsem na 0,6 a pak v práci po 18km jsem na 0,4 až 0,5. Jezdím každý den do práce kobylisy - řepy. Ráno je to v pohodě odpoledne občas poskakuji. Měl jsem to i na čištění vodíkem a co jsem to koupil leji tam jen kvalitní naftu vervu benzina shell power a robin oil premium. Strýc tam lil naftu od tank ono většinou. Diagnostika v programu Car scanner mi v emisní ikoně hlásí při nastartovaní aktualní stav cyklu jízdy Zvýšeni tlaku neprošlo. Pak po nějakým čase mi to úspěšné, ale je to při každném novém nastartovaní a ze začátku to tam nebylo . Takže nevím jestli se mám něčeho obávat nebo ne. Nad výměnou egr ventilu přemýšlím. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Červen 21, 2023 Sdílet Odesláno Červen 21, 2023 Pokud diagnostika hlásí problém s EGR - nevěrohodný signál, tak je KO a musí se vyměnit 1 Citovat Odkaz ke komentáři
Kočkaoctavio Odesláno Červen 21, 2023 Sdílet Odesláno Červen 21, 2023 před 19 minutami, Rolbař napsal: Pokud diagnostika hlásí problém s EGR - nevěrohodný signál, tak je KO a musí se vyměnit vag fault code 07462 ten to typ chyby vyskakuje u té diagnostiky pravidelně. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Červen 21, 2023 Sdílet Odesláno Červen 21, 2023 Doporučuji vyčíst lepší diagnostikou a následně vyhodnotit 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kočkaoctavio Odesláno Červen 21, 2023 Sdílet Odesláno Červen 21, 2023 před 1 hodinou, Rolbař napsal: Doporučuji vyčíst lepší diagnostikou a následně vyhodnotit Když se mi chyba stala poprvé. Kabel a program superVag 7462 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce P0403 00 [096] - - Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 182964 km Datum: 2127.14.31 Čas: 13:25:29 Otáčky motoru: 1588.50 /min Normovaná hodnota zátěže: 7.8 % Rychlost vozidla: 81 km/h Teplota chladicí kapaliny: 78 °C Teplota nasávaného vzduchu: 22 °C Okolní tlak vzduchu: 980 mbar Napětí svorky 30: 14.118 V Čítač zapomenutí po OBD: 40 Poloha plynového pedálu: normovaná-Poloha plynového pedálu: 8.98 % Ventil zpětného vedení výfukových plynů: buzení-ANG_SP_EGRV[0]: 84.253 % Ventil zpětného vedení výfukových plynů: skutečná hodnota-ANG_EGRV[0]: 4.321 % Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih)-MAF_MES: 432.437 mg/stroke Snímač teploty motoru v bloku motoru: hrubá hodnota-Teplota chladicí kapaliny: 78 °C 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Červen 21, 2023 Sdílet Odesláno Červen 21, 2023 EGR KO... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.