Přejít na obsah

upadlá matka vzpěry pátých dveří


Doporučené příspěvky

No ono se tam ale moc jinak dostat nedá, je to v sloupku a tan je otevřený jen zespodu a seshora, ale je to tak úzké, že se tam nedostaneš...

 

Mě se to povoluje taky pořád, naštěstí se mi to daří pokaždé ještě utáhnout...

Vím,že je tam špatný přístup,ale přece nejsem první na světě komu se to stalo.Rozhodně si nenechám rozřezat auto kvůli matce.

Musí být nějaká možnost jak to opravit.Jak to řeší ve Škodě?

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

dá se na to vytvořit udělátko... 12 šroub, do něj podélná díra, do té díry další šroub... velikost už záleží jaká je třeba, podle toho vyrobíš... na 12 ku šroub dáš matku, na malý šroub co jde skrz 12ku dáš u nýtovací matici, a pak jen jedním klíčem držíš a druhým točíš :P

Odkaz ke komentáři

zašroubuješ si šroub, na kterém máš matku, do nýtu. Podržíš si jedním klíčem/imbusem šroub a utahuješ matku, tím se ti stáhne nýt :palec: pokud potřebuješ nýt dostat do méně přístupného místa tak si to např matkou větší velikosti vypodložkuješ a utahuješ přes to ;)

Upraveno uživatelem liknysek
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

u většiny aut se povoluje jen P strana, je to vlastnost, kterou popisovali už kolem roku 2006 v autobildu při dlouhodobém testu, škodovka pak upravila utahovací moment a v rámci prohlídek by se to mělo kontrolovat a dotahovat, takže pokud je auto servisovaný jak má být není problém ... ty samootvírací pružiny jsou největší kravina co se dá udělat, ukotvení těch vzpěr není vůbec stavěné na takovou zátěž a plno lidem to za jízdy vyletělo skrz zadní sklo... o tom tady raději nepíšou :)

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

O vikendu jsem to měl otevřené a sáhneš tam uplně v klidu rukou jak nic... Je tam udělanej výřez.. Teď se proklínam, že jsem si to nechal opravovat v servise :-D Takže vezmi matku s podložkou, kápni tam trošku lepidla nebo barvy, utáhni a máš hotovo :palec:

 

Jinak ti stačí (pokud máš kombi) vycvaknout prostřední plast u stropnice, a pak jen z části vycvaknout plast C sloupku. Matka je uplně nahoře, takže to stačí. Dalo by se to sundat celý, ale to znamená povolit plast pod oknem - takže i bočnici zadní sedačky + postranní kufrovej a to už je dost práce.. Měl jsem to dole celý, tak vím o čem mluvím.

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Mel jsem stejny problem a opravdu parat blatnik jsem nemusel,chce to trochu zrucnosti a jde to. Musi se sundat plastovy vnitrni kryt ze sloupku,a pres otvory ktere tam jsou se stara matka da vytahnout,v mem pripade jsem musel kloubek odrezat protoze uz nesel ani povolit ani dotahnout proste se to porad tocilo,potom jsem do pasovinky narezal 8zavit kterou jsem do sloupku vlozil a z venku nasrouboval druhou kulicku(kloubek pro tlumic). proc pasovinku to kvuli tomu ze zevnitr sloupku neni misto na klic na pidrzeni a utahnuti matky M8 tak proto pasovina se zavitem.jeste pri odrezani vse dukladne zakryt aby se nic neposkodilo.vysledek vse funguje jak ma nic neni poskozeno da se to opravit doma za cca hodinu prace a kdyz nekde na vrakaci sezenete novy ten kloubek tak vas to bude stat 10ti korunu.chce to jen trochu trpelivosti

Mel jsem stejny problem a opravdu parat blatnik jsem nemusel,chce to trochu zrucnosti a jde to. Musi se sundat plastovy vnitrni kryt ze sloupku,a pres otvory ktere tam jsou se stara matka da vytahnout,v mem pripade jsem musel kloubek odrezat protoze uz nesel ani povolit ani dotahnout proste se to porad tocilo,potom jsem do pasovinky narezal 8zavit kterou jsem do sloupku vlozil a z venku nasrouboval druhou kulicku(kloubek pro tlumic). proc pasovinku to kvuli tomu ze zevnitr sloupku neni misto na klic na pidrzeni a utahnuti matky M8 tak proto pasovina se zavitem.jeste pri odrezani vse dukladne zakryt aby se nic neposkodilo.vysledek vse funguje jak ma nic neni poskozeno da se to opravit doma za cca hodinu prace a kdyz nekde na vrakaci sezenete novy ten kloubek tak vas to bude stat 10ti korunu.chce to jen trochu trpelivosti

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...