Přejít na obsah

DSG ruční řazení


Doporučené příspěvky

Zdravím, mám 2.0TSI s DSG a chci se zeptat na jednu věc ohledně ručního řazení. Pokud jsem v Déčku a zmáčknu třeba mínusové pádlo pod volantem, tak aktivuji dočasné zapnutí ručního řazení. To je mi jasné. Návod říká, že na jednu minutu. Jenže někdy se mi stavá, že jsem v ručním módu třeba jen 10 sekund a hodí se tam zase zpět D. Stává se to, když jedu jen tak na max 30% plynu. Například jedu do kopce a nechci podtáčet motor, tak zmáčknu mínus a podřadí si. Jenže pokud tomu nedám pořádně napít, tak se tam zas po pár sec hodí D. Pokud ovšem využiji tak těch 40%-100% plynu, tak tam ten ruční mód tu slibovanou minutu vydrží. Nevíte někdo čím to je?? Trochu mi případne, že to má co dělat se spotřebou - tj aby lidi nejeli celou minutu s mírně vytočeným motorem (tak do 3000ot/min), když to nevyužijí... Ovšem do kopce, kde chci jen 50-60 (tj nechci tomu dá napít), ale zároveň nechci podtáčet motor mě to celkem štve... Děkuji za odpovědi.

Odkaz ke komentáři

Ano je to normální, hold musíš jezdit čistě na ruční režim a ne na d režim.

Ono i když chceš motor držet na max otáčky, tak ti dsg zas bohužel preradi na vyšší.

Jediný lék si koupit manuál.

 

Jinak dsg do kopce si samo podřádi.

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...