Přejít na obsah

DSG - rozjezd


Doporučené příspěvky

Ahoj,


mam O3 s 2.0tdi 110kW, DSG 6rych., rv 2013, cca 55tis najeto.


Rozciluje me, ze pokud auto nema opravdu rychlost 0 km/h, tak se pokousi rozjizdet porad na dvoujku. A to i do kopcu.

Proti jednicce to pochopitelne pak "neprijemne" nechava dele prokluzovat spojku, a celkove se to tak line rozjizdi :)


Moc mi neni jasne, proc tohle SW dela, ma-li k tomu nejaky duvod, ci je to kokotina od vyvojaru, a jde-li to nejak upravit zmenou parametru FW v RJ systemu.

Nutno rici, ze tohle dela od novoty, je to evidnetne "vlastnost".


Diky za vsechny pripominky,

Martin


Odkaz ke komentáři

Vobec by som v tom nevidel problem. Ta prevodovka to nude robit vzdy. Ak tam chces mat jednotku tak podrad do 1 manualne . Ja jazdim v automatickom rezime kratke vzdialenosti a mesto. Pokial cestujem dalej prepinam paku doprava a podradim si ako chcem ja.ochrana prevodovky v pripade ze pojdes po obmedzovac preradi sama.vyuzivam to pri predbiehani aj pri brzdeni a hlavne preto aby som sa vyhybal kick-downu a vyuzival priebeh krut. Momentu kt. Je u mojho motora fakt dlhy.

Odkaz ke komentáři

Jo, ja taky casto pri popsanem manevrovani jedu v manual rezimu a necham si to na jednicce - a to i v kolonach (kde ale obcas vyrazuju na N, pac v D rezimu se evidentne cosi deje jnak - o neco zvysi vibrace a spotreba), a taky casto radim rucne.

Otazka spise je, proc to to auto dela - pokud mu to budu "kazit" rucnim razenim na jedna, tak rozhodne kazim nejaky zamer - a to je to, oc mi tu bezi :)

Neverim, ze je to "ledabyle" naprogramovany model rizeni prevodovky...

Odkaz ke komentáři

Precitaj si v manuali ak sa dostanes k manualu k autu s "manualnou prevodovkou" a zistis ze vyrobca radi pouzivat 1. rychlostny stupen na rozjazd a ma sa za normalnych podmienok vyuzivat len na pol dlzky auta a hned radit dalsi. Dsg radi za 0,3s takze rychlejsie ako ktokolvek rucne.myslim si ze je to u tej prevodovky normalne. Mierny preklz spojok so pocitoval tiez ale teraz to mam chipnute a motor sa rozbieha na 2-ke sko keby na jednotke. Je to neskutocny rozdiel. Od vyroby je vsetko robene aby emisie boli co najnizsie preto aj dsg radi co najrychlejsie a udrzuje motor v co najnizsich otackach.

Odkaz ke komentáři
  • o 6 měsíců později...

zdary

mě to dělá taky,ale spíš mi vrtá hlavou že když je studený motor a jedu tak si tam ty rychlosti skladá normálně a řadí ve 2000ot jen 4st si tam necha dýl klidně na 3000-3300ot

je to normalní nebo se mam něčeho obávat
je to octavia ll po faceliftu 2.0tdi 103kw 114000 najeto

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

A když už se rozjede a řadí další stupně, ubere si plyn - dělá vám to taky? Když se na to trochu šlape, řadí bez ztráty tahu, ale když jdu na plyn lehce, tak při řazení ubírá plyn - není to nepříjemné, spíš mě zajímá, jestli je to normální.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
    • Příběh "Jak mi globální oteplování zachránilo auto". Protože bylo teplo, tak už jsem samozřejmě jezdil a měl jsem auto 3 týdny na dvoře... když nehlásí nějaky mordor nebo krupobití, tak to mám radši po ruce, když ta garáž není u bytu ... No, a jak ted hlasili a pripadny snezeni, tak jsem auto predminulou sobotu umyl a měl v plánu ho schovat ... přijedu ke garáži, otevřu a tam tohle překvápko ze stropu ... jakože, nevím, kdo při mě stál, ale fakt štěstí :-) Tak jsem zase odjel na dvorek, sníh nesníh ... lepší než mít na autě tohle... některý kousky byly silný tak 2 palce ... No a budu mít teda jinou garáž...
×
×
  • Vytvořit...