TomášT Odesláno Červenec 13, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 13, 2015 Zdarec kolegové. Protože mi chladící kapalina delší dobu naleptávala těsnění mezi hlavou a skříní termostatu, tak jsem se rozhodl vyměnit o-kroužek a zároveň i celou náplň kapaliny. Dotaz - dá se nějak vypustit i kapalina z bloku motoru? Při vypuštění výpustným kohoutem jí tam teda dost zůstalo. A je nějaký postup při nalévání nové a odvzdušňování okruhu? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Červenec 13, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 13, 2015 (upraveno) Odvzdušňovat není potřeba odvzdušní se sám :) Z bloku ji asi nedostaneš ale já to vyřešil tak, že jsem tam nalil vodu a po pár km zase vypustil, divil by ses kolik bordelu ještě vyleze při druhé a třetí výměně, udělal jsem to takto 5x a pak už to byla jen čistá voda i v nádobce po několika km,takže čistý a připraveno na novou směs. Kapalinu jsem použil Sheron Antifreeze Maxi D, G12+ (vítěz testu) Upraveno Červenec 13, 2015 uživatelem Romix95 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Červenec 13, 2015 Autor Sdílet Odesláno Červenec 13, 2015 Díky za info. Už je rozmontováno. Takto vypadá starý O kroužek mezi skříní termostatu a hlavou. Objednal jsem nový u Elitu. Pokud by se někomu z vás hodil, tak je to originál Elring a kód je: EL 622.370 Tlouška 4,00 mm Vnitřní průměr 47,00 mm Vnější průměr: 55,00 mm Bude zítra ráno...tak jdu ještě vyčistit expanzku a tak.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Červenec 14, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 14, 2015 Kupoval jsem ten samý, když jsem dělal hlavu, taky z Elitu a těsní jak má, ale budu asi měnit chladič, trochu mi prolíná v pravém spodním rohu a teď po vyčištění a naliti nové kapaliny to prolíná více a utěsňovač tam lít nechci... Ale s chladičem jsem už počítal a radši ho vyměním než tam mít bordel nebo lít utěsňovač. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JozefP Odesláno Červenec 28, 2018 Sdílet Odesláno Červenec 28, 2018 Ahoj, zacina mi presakovat voda cez ten o-kruzok medzi hlavou a telesom termostatu, mohli by ste mi dat strucny navod, ako ho vymenit? Skusil som dnes spustit vodu z okruhu, ale dostal som asi len 2 litre cez vypustny ventil na chladici vlavo dole... je na to nejaky trik? Je potrebne mat motor zohriaty, kedze teraz sa mi zda, ze som vypustil iba z chladica vodu :( Zase s nahriatym motorom to vypustanie nebude velmi prijemne... Ja tej skrini termostatu je vela kablov, hadic, ale najvacsiu obavu mi robi nejaka hadica co ide poza motor, je tam nejaka spona na spoji... to musim asi rozpojit, ze? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.