JaneCk Odesláno Prosinec 11, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 11, 2015 Ahoj, omlouvám se, pokud je duplicita, ale nenašel jsem. Mám oct combi 1.9 77kw 2005. Měl jsem problém s kopajícíma brzdama, kvůli kterým jsem neprošel stk. Problém byl zjištěn na LP kole. Bylo vyměněno LP ložisko (nebo náboj, nevím přesně, jak se tomu říká). V podstatě jsou vyměněny ložiska na všech kolech, bylo provedeno během předchozích 20.000 km a to LP bylo poslední, které ještě měněno nebylo. Byly dány nové kotouče ATE, desky jsou rovněž ATE. Brzdy 2.000 km nekopaly a nyní zase kopou. Ne moc, ale už to začíná. Problém je, že to nekope pořád, ale jednou ano, jednou ne. Nemá na to vliv teplota, když vyjedu z baráku, po 300 m rovině brzdím, kope. Po 10 km křižovatka, nekope. A tak různě. Na podvozku nic nevidím, ramena jsou ok, vše drží jak má. Najeto 260.000, přední tlumiče nevím, kdy se dělaly, asi dávno, ale dle mého názoru by na to neměly mít vliv. Setkal se někdo s něčím takovým, dokáže poradit? Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JaneCk Odesláno Prosinec 14, 2015 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 14, 2015 Hm, to zas mám exotickou závadu kua 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ketys Odesláno Prosinec 14, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 14, 2015 Jak jsou na tom třmeny / vodící čepy ve třmenech? Všechno chodí hladce? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
milos0785 Odesláno Prosinec 14, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 14, 2015 Silentbloky ramenou kdyz jsou utrzeny dokazou take delat bordel , jsou ok? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JaneCk Odesláno Prosinec 14, 2015 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 14, 2015 Vodící čepy chodí podle mě dobře, ale nejsem mechanik no, zkušenosti, porovnání nemám. Tady bych se asi zaměřil, jak to budu rozdělávat. A silentbloky na ramenech jsou v pořádku. Každopádně mezi svátky to musím ještě rozhodit a prolézt to.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ketys Odesláno Prosinec 14, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 14, 2015 A mrkni na kotouče, jestli se v pohodě sjíždí, nebo mají hranku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JaneCk Odesláno Prosinec 15, 2015 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 15, 2015 Kouknu, díky moc za tipy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JaneCk Odesláno Září 7, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 7, 2016 Ahoj, tak víc jak půl roce se mi situace opakuje. Jen shrnu: 2012 PP ložisko s nábojem 2013 LP ložisko s nábojem 11/2015 nové kotouče (staré byly sjeté a kopaly) - po 2.000 začaly kopat nové. Na válcích zjištěno, že kope hlavně LP kolo 02/2016 výměna JP těhlice (za jinou, starší) kotouče na reklamaci a montáž nových kotoučů. Po 2.000 opět kopou 06/2016 výměna ramen Včera jsem byl na válcích, kopou obě kola, víc ale PP. Podle mě výměna kotoučů nic neřeší, nevím jestli bych měl takovou smůlu, aby byly 2x špatné. I když kdo ví, když se dneska honí náklady, aby výroba byla co nejlevnější. Už mi zbývá jedině dát nové těhlice nebo nějak změřit házivost náboje a zjistit, jestli třeba ty ložiska nejsou špatné. Jeden servisák radí vyhodit ATE včetně destiček, dát Bosch, druhý radí přesný opak a Bosch nedávat no.. Řešil někdo takovou sviňárnu? Edit: Jinak při rozjezdech se auto chová normálně, i při akceleraci, nikde nic nevibruje, netluče. Při brždění vibruje opravdu jen brzdový pedál a do volantu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin_TDi Odesláno Září 7, 2016 Sdílet Odesláno Září 7, 2016 (upraveno) Změř pro jistotu házivost obou nábojů a pak i házivost s kotouči, nesmí být větší než 0,1mm. Dále bych důkladně očistil dosedací plochy pro kotouč, destičky, zkontroloval a namazal vodící čepy + všechny silenbloky na nápravě. Pokud je toto vše OK, tak pak už mohou být zdeformované těhlice. Přečti si i toto : Je to sice o jedničkové Octavii, ale jinak se to týká i O2. Hazeni_kotoucu_Octavia_I.pdf Upraveno Září 7, 2016 uživatelem Martin_TDi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 7, 2016 Sdílet Odesláno Září 7, 2016 Náboj má tři nebo čtyři šrouby??? Jarda Rolbar psal že uložení se 4 sroubama s větším příběhem km kopou... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JaneCk Odesláno Září 7, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 7, 2016 No to takhle z hlavy netuším, ale podle e-shopů by to vypadalo na 4 šrouby. Zkusím nechat změřit tu házivost náboje... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
snupy Odesláno Září 7, 2016 Sdílet Odesláno Září 7, 2016 pri styroch je velka pravdepodobnost kopania :/ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 7, 2016 Sdílet Odesláno Září 7, 2016 Tohle vypozoroval Rolbar... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HONZAV1 Odesláno Září 7, 2016 Sdílet Odesláno Září 7, 2016 Z druhé strany mám zkušenost s kotouči ATE na Berlingu. 2x po sobě jsem je reklamoval po najetí 2-3 tis km, nejsem žádný divoch. Naštěstí jsem vždy po dobu reklamace vracel ty "starý kurvy" a bylo po problému. Reklamace uznána. Pak jsem tam dal nějakou jinou značku (nevím jestli Ferodo nebo TRW) a je už 5 let klid. Švagrovi odešli na O1 po 10tis.kotouče Zimmermann, se kterými servisák nikdy neměl problém. Ježděno dlouhé trasy, velmi mírně (původní se i s destičkami měnili na asi 170tis.) Na nových zatím najeto asi 5 tis a zatím OK. H 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JaneCk Odesláno Září 7, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 7, 2016 No já už jsem si právě říkal, jestli nejsem nějaký příliš velký šetřílek. Prostě brzdím docela jemně, přemýšlím, jak dojíždím, takže ty brzdy docela "hladím", než abych prudce brzdil. Možná jsem jim měl dát za uši. Po montáži nových jsem to samozřejmě po ujetí cca 50 km zabrzdil prudčeji. No uvidíme jak se to zase vyvine, servisák mě přesvědčuje, že dáme reklamaci, tak mu bránit asi nebudu.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marian.marcin Odesláno Září 7, 2016 Sdílet Odesláno Září 7, 2016 Na brzdách nič neušetríš ,čim viac ich šetríš tým viac Ti zatuhnú ,prihrdzavejú a v konečnom dôsledku zlenivejú.Ich funkčné časti sa pohybujú v desiatkách milimetrov a pri ležérnom používaní sa to vypomstí zbytočnou rozborkou prípadne výmenou zhrdzaveného dielu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.