Přejít na obsah

Škoda Octavia RS - dotaz k motoru


Loesh

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

 

po Novém roce uvažuji o koupi Škody Octavie II RS - 2.0 TDI (125KW) najeto 60 000 :) slyšel jsem hodně názorů, že motory 2.0 TDI stojí na Škodovkách za houby, že jsou poruchový ... chtěl jsem se proto zeptat, jaký názor na to máte Vy?

 

 

majitele VW, predevsim Passatu by za takovouhle Skodovku s 2.0 TDI byli jeste vdecni :lol: ;)

Odkaz ke komentáři

No nikde nevidím rok výroby a z toho vycházející technologie. Jestli facelift kde se dávali common rail a nebo predface kde byli Pumpe düse. Myslím že ty raily jsou na tom líp, já mám PD takže poznatky spíš k němu...

 

Hlavní problém byli vstriky které byly k ničemu a nakonec se tedy měnili v rámci servisní akce, nicméně ta snad platí do konce tohoto roku takže ohlídat jestli bylo provedeno..

 

Další problém je s DPF kdy prostě tahle kombinace s PPD je taky bída, takže životnost nic moc a záleží taky jaký jezdis trasy. A vzhledem k tomu jak se to chystá teď řešit je obezřetnost na místě.

 

Praskajici hlavy taky trošku strašák, ale myslím že se to týkalo spíš 16ti ventilovejch 103kw

 

Pak nějaký drobnosti jako turbo, a netestnost kolektoru sani...

 

Ale jinak tehle motor tu má svoji sekci tak spíš tam :)

 

Já osobně bych určitě šel do common raila..

Odkaz ke komentáři

No nikde nevidím rok výroby a z toho vycházející technologie. Jestli facelift kde se dávali common rail a nebo predface kde byli Pumpe düse. Myslím že ty raily jsou na tom líp, já mám PD takže poznatky spíš k němu...

 

Hlavní problém byli vstriky které byly k ničemu a nakonec se tedy měnili v rámci servisní akce, nicméně ta snad platí do konce tohoto roku takže ohlídat jestli bylo provedeno..

 

Další problém je s DPF kdy prostě tahle kombinace s PPD je taky bída, takže životnost nic moc a záleží taky jaký jezdis trasy. A vzhledem k tomu jak se to chystá teď řešit je obezřetnost na místě.

 

Praskajici hlavy taky trošku strašák, ale myslím že se to týkalo spíš 16ti ventilovejch 103kw

 

Pak nějaký drobnosti jako turbo, a netestnost kolektoru sani...

 

Ale jinak tehle motor tu má svoji sekci tak spíš tam :)

 

Já osobně bych určitě šel do common raila..

Rok výroby je 2012 :) a facelift :)

Odkaz ke komentáři

Po benzínu a sveze se trošku lépe, takže mluvíme o 2.0 TSI, kde je ale spotřeba o cca 2l vyšší? Pokud je to auto na poposkakování po městě, tak určitě benzín, setrvačník nebude dostávat tak na p*del.

 

Jelikož jezdím s PD (BKD) tak kultivovanost CR je velice dobrá a pořád se to dá za pár korun doladit dotlumením motorové přepážky.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...