Přejít na obsah

Problém po vyčištění turba - z 17965 na 17964


Doporučené příspěvky

Zdravím,

 

byl jsem na čištění turba (v Krnově v turboservisu). Auto mi padalo občas do nouzáku a ukazovalo:

17965 - mez regulace překročena. Po vypnutí a zapnutí klíčku to chodilo zase nějaký čas normálně.

 

Když jsem auto přebíral, tak mi řekli, že ta regulace chodila volně a normálně, že tak zas*aný to nebylo, a že turbo je v pohodě..

 

No, tak to opískovali, vypodložili 0,1 mm a vyčistili.

Ještě mi přišli na prasklej vlnovec výfuku, kterej taky vyměnili.

 

Po nastartování mi připadalo, že to má jakejsi jinej zvuk.

 

No, tak jsem jel, ale hned to spadlo do nouzáku. Zkoušel jsem vypnout a zapnout klíček, tak jak mi to fungovalo, když mi to ukazovalo "mez regulace překročena", ale nepomohlo to.

 

Když jsem u kámoše načetl po příjezdu domů chybu, tak mi to ukázalo

17964 - mez regulace nedosažena. Vymazali jsme to, ale to nepomohlo. Na 3500 otáček na 4. stupen jsem se dostal asi až po minutě.

 

Copak asi mohli "podělat" v servisu?

Nebo - může za to vůbec servis?

Respektive, jak to že předtím to ukazovalo překročeno a nyní opak?

Odkaz ke komentáři

....regulace se zanáší,protože u TDI jde do válců mastnej vzduch jednak z odfuku klikovky a pokud turbo propouští olej tak i z něj a taky vlivem činnosti EGR...to bys musel odfuk a EGR odstranit ale tím si vyrobíš nezpůsobilé vozidlo... ...prevence v tomhle případě ne,že neexistuje ale je obtížně dosažitelná...

Odkaz ke komentáři

Tak jsem byl odpoledne ve Škodovce, a tam mi zjistili, že byly špatně zapojený hadičky k N75ce...sice žádnej nouzák, jede to jakž takž normálně, max. klasickejch 190 km/h, ale přijde mi to takový línější...jakoby turbo netlačilo tak jak by mělo...a jakoby začalo tlačit až kolem 2800 ot/min., i když před tím táhlo od cca 2000-2200 ot/min. sice do kopce valím 120 km/h, ale přijde mi že před tím to bylo živější...hlavně to zrychlení...

Odkaz ke komentáři

já mám podloženo O,1mm podložkama,dělal sem si to sám se známím,auto tahá cca od 1500 otáček,jede do nouze nepadá a to už 70000km,takže pokud vše provedl mechanik jak měl tak tam bejt problém nemůže

ta chyba co máš ty je že ti chybý tlak vzduchu co dává turbo,prošel bych hadice od turba jestli sou všechny dobře nasazený,jestli někde neni prasklá či děravá hadice,

koukni jestli nemáš zanesenej egr ventil-pokud neni pořádně zavřenej může ten tlak utíkat i tudy

další co mi napadá je vyrezlá banka na samotným turbu dělal sem něco podobnýho na šaranu tam to urezlo a banka se tam bimbala jak zvon :( ale zase u tebe když to bylo v servisu by si tohodle snad všimli B)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Mozna ti taky nedali podlozky +0,1 , ale vetsi . proto ti to turbo nabiha tak pozde . JInak jak ti kluci pisou - jeste radsi jednou zkontroluj , jestli ti neutika tlak , tzn. projt vsechny spoje a hadice od turba do IC a z IC do saciho potrubi .Ten EGR klidne vycisti , nicemu to neuskodi. Kdyby se ti kurvil podtlak , tak to bude regulovat hodne spatne a i by ti to spatne brzdilo , takze jestli ti to dobre brzdi, tak v podtlaku a ve vyveve ktera ho vytvari bych problem nehledal . Na tycku a cervika na turbu rozhodne nesahej , je to nastaveny z vyroby a kdyz to jezdilo v pohode doposud , neni duvod na to hrabat . Spis bych hledal asi problem v tom jejich vypodlozeni . I kdyz to asi nebudes chtit moc slyset , vyndani a rozborka turba te asi nemine , rozebrat ,zkontrolovat , podlozit treba jen o tech 0,05 jako prevenci a to turbo musi zas fungovat . Vypodlozil jsem uz dost turb , a nikdy problem nebyl , pocitove to zakaznik nepoznal , je to videt jen na brzde , ze turbo nabiha nepatrne pozdeji (bavime se o desetinach sekundy) Jestli si to uz budes delat sam , nebo nejaky treba tvuj mechanik, muzu ti valecky vetsi o 0,05 vyrobit . Nedelam zadny pochybny podlozky , ale primo absolutne stejne valecky jako jsou uvnitr regulace , akorat jsou vetsi o rozmer ktery zakaznik pozaduje. Takze vymena je plug&play za puvodni . Kdyztak klidne pisni , kdyby jsi je chtel. Jinak pro predstavu 0,05 mm je asi tak vlas dospeleho muze

Odkaz ke komentáři

vyndani a rozborka turba te asi nemine

 

Ale jezdit s tím normálně dál můžu, ne? Zrychlení to má, sice né takový jak předtím, ale turbo je v pohodě, a o to mi jde především...jinak EGR je dnes vyčištěn, a dělá to pořád, tak jsem si řek že už na to kašlu, hlavně že mám vyčištěný turbo, EGR a sání. Holt si budu muset na to asi zvyknout...jinak turboservis kterej to dělal už nekomunikuje, a platit další 4 litry, když jsem teď vyplázl za čištění turba, EGRu a sání + výměny oleje a filtrů desítku, tak už se mi do toho moc investovat nechce...auto má sloužit člověku, a né člověk autu...

 

Nebo může se snad stát něco, když s tím budu jezdit dál? A co případný chip?

Jak by si s tím poradilo to vypodložený turbo? V pohodě?

Má někdo nějaký zkušenosti?

Odkaz ke komentáři

tak jezdit se s tim da , to je sice pravda , ale taky jak :wacko: Asi budes mit velkou turbodiru , a muze te to obtezovat . Na druhou stranu , to turbo se za cas trochu zanese , takze vule se zmensi a bude ti nabihat o trosinku lip . Na chip s tim nejezdi , tak jak ti pise trhan - poradny upravce (rozumej ktery disponuje brzdou) si nejdriv udela kontrolni mereni a diagnostiku , a kdyz zjisti ze je problem s turbem - ze pozde nabiha, tak te posle nejdriv tento problem odstranit . Plne te chapu , ze jsi investoval spoustu penez a vysledek je zklamani a velke rozcarovani , a taky chapu , ze na dalsi opravy nemas naladu ani penize . Nicmene neves hlavu , jestli jsi ty nebo v tom servisu nerozladili to tahlo a cervika regulace , bude oprava pomerne levna a rychla .

 

jeste poznamka - zkousel jsi se podivat a zkontrolovat vsechny ty hadice a spoje ve vedeni , + podtlakove hadicky ? Jestli ano a na nic jsi neprisel , jeste bych pro jistotu zkontroloval jak chodi ta regulace . Staci z turba vyhaknout to tahlo regulace , drzi ho jen mala segrovka, tu hlavne nestrat , a zkus pohybat rukou tou regulaci , musi chodit uplne lehounko , jen malickem s ni musis s prehledem hybat . Potom nasad tahlo zpatky , rekni nekomu aby ti nastartoval motor , a sleduj to tahlo , po startu se musi netahnout na doraz do ty banky . Jestli se nezatahne , nebo jen trochu , je chyba bud v bance nebo na privodu podtlaku . Pro svuj klid tohle vyzkousej , je to zadarmo a muzes aspon vyloucit nektery alternativy

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

...se šroubením na baňce rozhodně nic nedělej pokud už do toho někdo nevrtal...,turbo ven,podložky vyházet,zkontrolovat chod regulace a borci by taky mohli zkontrolovat podtlakovkou nastavení baňky,vyčistit sání,vylít olej z IC ...

Zdravím.

Nevíte postup jak zdemontovat turbo 1,9TDI 81KW z Octavie a to zespod motoru?Je to asi lepší.Mám dvousloupový zvedák.Nebo odkaz.Zatím jsem va foru nenašel postup jen vždy shora.

Díky.

já mám podloženo O,1mm podložkama,dělal sem si to sám se známím,auto tahá cca od 1500 otáček,jede do nouze nepadá a to už 70000km,takže pokud vše provedl mechanik jak měl tak tam bejt problém nemůže

ta chyba co máš ty je že ti chybý tlak vzduchu co dává turbo,prošel bych hadice od turba jestli sou všechny dobře nasazený,jestli někde neni prasklá či děravá hadice,

koukni jestli nemáš zanesenej egr ventil-pokud neni pořádně zavřenej může ten tlak utíkat i tudy

další co mi napadá je vyrezlá banka na samotným turbu dělal sem něco podobnýho na šaranu tam to urezlo a banka se tam bimbala jak zvon :( ale zase u tebe když to bylo v servisu by si tohodle snad všimli B)

Zdravím.

Nevíte postup jak zdemontovat turbo 1,9TDI 81KW z Octavie a to zespod motoru?Je to asi lepší.Mám dvousloupový zvedák.Nebo odkaz.Zatím jsem va foru nenašel postup jen vždy shora.

Díky.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Byl jsem s tím ve Škodovce, a tam mi řekli že to táhlo chodi úplně perfektně, a pak mi měřili podtlak a taky že prej v pohode...takže asi nic jiného to být nemůže. Max. můžu ještě zkusit překontrolovat jiným servisem všechny ty hadice k turbu...

Ahoj.

Jen tak pro info na kolik to přijde takové měření ve Škodovce.

Mám podobný problém.Hadice vyměněny, nouzák není,nevím co to je.Auto jezdí něco jako moje bývalá Fabie 1,4 nezávisle na otáčkách trochu lépe.Nicméně jak jsem OC koupil v lednu,tak jsem pouštěl 2.st.přes spojku protože šlo turbo již asi od spodu.a nepříjemně do rychla.Od natankování v kasárnách, levnější nafta má auto menší výkon 2 měsíce.Bývalý majitel se chválil jak jezdil na Eco naftu a ušetřil.Asi zanesl turbo.Nyní tankuji ten nejdrážší a sání turba prostříknuto sprejem.Zkusím ještě 1xsprej než se rozhodnu.Musím to turbo vyndat?Jsem od Valašského Meziříčí je tu někdo dobrý na repasi?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...