Přejít na obsah

hardhouse.trip

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    142
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • ICQ
    196897477
  • Skype
    pavel.penicka84

Návštěvy profilu

808 zobrazení profilu

hardhouse.trip's Achievements

0

Popularita

  1. Prodám Škodu Octavia 1. generace, akční verze Collection, r.v. 2003 1.9 TDi 81 kW. Karoserie liftback. Najeto cca 252000 km. Šedá metalíza. Spotřeba 5 - 5,5 l. Výbava: - 4x airbag - 8x repro - automatická klimatizace Climatronic - ESP, ASR, MSR, ABS - displej MAXI-Dot - tempomat - dešťový senzor - výhřev sedaček - multifunkční volant - zadní stěrač s ostřikovačem - prodam i s bezpečnostní kamerou jak na předek tak na zadek Servis: - brzdové kotouče a destičky vzadu 3/2020 - všechny tlumiče a pružiny 03/2020 - rozvody + hydroštely 03/2020 - olej a všechny filtry + čištění brzd a klimy + doplnění klimy 03/2021 - repase turbodmychadla 03/2021 - nové servořízení 08/2021 - každé 3 roky aplikován nástřik podvozku, dutin a podběhů STK do 11/2023 Dálniční poplatek do 6/2022. Faktury z oprav: https://uloz.to/file/ZgFTjcM9TWvF/faktury-octavia-pdf#!ZJHkBGR2AQN5AQtmMwMvLmV1ZTZ5BHM2I1EVL2EVFaWYEJR3ZD== CENA: 75.000,- Kč. Tel.: +420 722 534 060 E-mail: penicka.pavel@seznam.cz
  2. Parádní rady... Díky moc Koupím a vyzkouším...
  3. Ahoj, prosím o radu zkušené, kdo používá startovací stanice a vaše zkušenosti. Potřebuji nastartovat 1.9 tdi 81 kW. Baterii mám Exide Excell 80 Ah, 700A. Předpokládám že 700A je startovací proud. Musí mít i ten booster / stanice špičkový proud více jak těch 700A, nebo by to utáhla i stanice s menším startovacím proudem / proudem ve špičce? Padlo mi do oka toto: https://www.autokelly.cz/Product/DO-CFT24464/12288481 ... ale nevím jestli by to zvládla. Myslíte že ano? Jaké používáte vy?
  4. Stále nikdo nic? To nikdo neřešil vadný kroužek s ESP?
  5. Tak se mi znovu rozsvítila kontrolka... Chci se zeptat zda kdyz to necham odpojit podle tohoto navodu, tak jestli se mi potom nerozsviti kontrolka ESP
  6. Tak dělaly to gumy...nakonec jsem zjistil že mi v "pneuservisu" přehodili blbě gumy, t.j. na každé nápravě jiná guma - už to nedělá po znovupřezutí... Jinak poloosa utrhla i stabilizátor, a po prasknutí nešlo zatáčet, ani se hnout z místa...
  7. No, dělali to v pneuservisu, tak snad to dali dobře... Teď je auto v servisu - praskla poloosa Zítra to omrknu a řeknu jim ať to přehodí a pak dám vědět...
  8. A je normální když mi po přezutí na letní táhne auto doleva? Před přezutím to nedělalo... Může to být rozhozená geometrie?
  9. Ahoj...trochu to tu po dvou letech oživím... Jak často je nutné u O1 seřizovat geometrii? Např. u O2 se to doporučuje po každé zimě, protože jak se pravidelně nehýbe s excentrem, tak nejde povolit a pak je nutná drahá výměna buď všech ramen, nebo čehosi, kvůli čemu se musí sundat celá nápravnice...
  10. No, ono se to delo i kdyz byla nadrz plna... Dnesni startovani pri +1°C: motor sice naskocil napoprve, a nezdechnul, ale zakolisaly otacky-jako by to chcipnout chtelo sjelo to cca na nejakych 700 otacek, pak na 1200, pak zase na cca 700, a nakonec se to ustalilo na tech klasickych 1000...
  11. Tak nový poznatek - v nádrži jsem měl cca 5-6 litrů naturalu 95 (benzina)... Nalil jsem tam Verva 100 až po hrdlo a problém zatím zmizel...je to vůbec možný že tak starej motor by chtěl přes zimu jezdit na N98 a vyšší?
  12. Tak prehran SW ridici jednotky ve Fordu v Olomouci, auto se ztisilo, zmizelo zakolisani otacek tesne po nastartovani, ale startuje furt na hovno...skrtici klapka a jeji potenciometr v pohode, zapalovani a privod paliva taky...zadne zavady na diagnostice nenalezeny...
  13. Fireee: to by byt mohlo...ale uvidime...v pondělí budu volat se servisakem od Forda, tak pak napíšu co řekl...
  14. Diagnostika neukazuje nic... díky za tip - uvidíme...zkusím to prokonzultovat se servisem... Ale jak to že to při dalším startu funguje všechno normálně?...
×
×
  • Vytvořit...