Přejít na obsah

Po výměně těsnění vyšší spotřeba


Doporučené příspěvky

Ahoj,

Mám malynkatý problémek s mojí oktávkou. Asi před týdnem jsem nechával dělat těsnění pod hlavou. Ztácela se voda a byla hodně natlakovaná nádobka. Moc jsem to nechtěl řešit, protože jsem věděl že to bude pálka, ale dolíval jsem tak 0,3 l na 1000 km a ten tlak jsem vždy po jízdě odpustil :-). Jinak lítala perfektně, spotřeba tak 5,3 v létě a 5,8 v největších mrazech, co tu v ČR byly. Na volnoběch měla tak 0,4-0,5l/hod.

Po výměně těsnění, přetěsnění vstřiků a pár drobností je to špatné. Vůbec nechce táhnout výkon tak 50%, volnoběch 0,8 l/hod. a průměrná spotřeba 6,8 l/hod. a to uz je JARO (skoro). Dnes jsem byl na diagnostice a vše je perfektní :-(. Servisák mě tvrdí, že si to musí sednout - tak po 1000 km (ted mám tak 200). Pak něco mluvil o rozvodech. Je možné, že něco pos.... ? Co by to mohlo být?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...