Přejít na obsah

Po výměně těsnění vyšší spotřeba


Doporučené příspěvky

Ahoj,

Mám malynkatý problémek s mojí oktávkou. Asi před týdnem jsem nechával dělat těsnění pod hlavou. Ztácela se voda a byla hodně natlakovaná nádobka. Moc jsem to nechtěl řešit, protože jsem věděl že to bude pálka, ale dolíval jsem tak 0,3 l na 1000 km a ten tlak jsem vždy po jízdě odpustil :-). Jinak lítala perfektně, spotřeba tak 5,3 v létě a 5,8 v největších mrazech, co tu v ČR byly. Na volnoběch měla tak 0,4-0,5l/hod.

Po výměně těsnění, přetěsnění vstřiků a pár drobností je to špatné. Vůbec nechce táhnout výkon tak 50%, volnoběch 0,8 l/hod. a průměrná spotřeba 6,8 l/hod. a to uz je JARO (skoro). Dnes jsem byl na diagnostice a vše je perfektní :-(. Servisák mě tvrdí, že si to musí sednout - tak po 1000 km (ted mám tak 200). Pak něco mluvil o rozvodech. Je možné, že něco pos.... ? Co by to mohlo být?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...