Přejít na obsah

OCTA II. RS TDI - zkušenosti


Doporučené příspěvky

  • o rok později...

No, bohuzel po zkusenostech bych do tohodle motoru znova uz nesel.

 

Mám 2010 dotazenou z Svycar:

 

150tis km - vymena vstriku, rail cerpadla, setrvak DSG

190tis km - prdla hlava

 

Co jsem se bavil s mechanikem, tak praskani hlav na 2.0TDi CR je zcela "normalni" a prdnout to muze v podstate kdykoliv po 150tkm. Je tam spatny material a tenka stena mezi ventilem a chladicim kanalem (cca 2mm). Svarit to v podstate nejde a pokud jo, tak je to jen kratkodoby reseni, za chvili to prdne znova...

 

Ted cekam na nastrel ceny opravy, ale cekam cca 40tis za novou hlavu a praci

 

Po oprave premyslim ze to poslu do sveta a pujdu od koncernu do haje.

 

ahoj,musim si přisadit - mam měsíc dovezene RS combi dsg-235000km motor CEGA - po dvouhmote,dvě čida dpf a senzor tlaku +chladič spalin a ted mi to žere vodu,nový vyměník oleje,voda furt mizí,bilej kouř za studena - jsem nasranej-všichni slintaj jakej je comonnrail bomba motor,pritom je to stejný šrot jako Bkd - je to sráč a na koncern jsem nasranej ,protože ty sráče zaměrně vyvíjejí !!!!! poslední dobrý tdi je ASZ

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Rád bych oživil toto téma svým dotazem. Váhám nad pořízením OII RS FL 2.0 Tdi 125kW. Odrazovalo mě od koupě přečtení x článků, kde si lidi stěžují na velkou poruchovost, praskání hlav apod.., ale jednalo se vesměs o první generaci CR.

Dočetl jsem se, že motory s označením CFGB (2. generace), má tyto "mouchy" již odladěné. Zajímají mě vaše zkušenosti.

Pokukuji i po benzínu v RSu, ale ta spotřeba i pořizovací cena je daleko vyšší než u TDi.

 

Děkuji za názory

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...