Přejít na obsah

OCTA II. RS TDI - zkušenosti


Doporučené příspěvky

No, bohuzel po zkusenostech bych do tohodle motoru znova uz nesel.

 

Mám 2010 dotazenou z Svycar:

 

150tis km - vymena vstriku, rail cerpadla, setrvak DSG

190tis km - prdla hlava

 

Co jsem se bavil s mechanikem, tak praskani hlav na 2.0TDi CR je zcela "normalni" a prdnout to muze v podstate kdykoliv po 150tkm. Je tam spatny material a tenka stena mezi ventilem a chladicim kanalem (cca 2mm). Svarit to v podstate nejde a pokud jo, tak je to jen kratkodoby reseni, za chvili to prdne znova...

 

Ted cekam na nastrel ceny opravy, ale cekam cca 40tis za novou hlavu a praci

 

Po oprave premyslim ze to poslu do sveta a pujdu od koncernu do haje.

Odkaz ke komentáři

Ono nejde jen konkrétně o tenhle typ motoru, ale o CR motory obecně, takže se to týká všech EURO 5, takže Superb 2, Octavia 2, Yeti atd...

 

Odesláno z mého GT-I9505 pomocí Tapatalk

Ve většině případů se to kolem 200tkm začíná srát... Je to hodl postavený aby to vydrželo 5let/200tis a pak koupit nový. Bohužel se z toho stal spotřebák :-(

 

Odesláno z mého GT-I9505 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...