Frozz Odesláno Březen 2, 2016 Sdílet Odesláno Březen 2, 2016 Zdravím,rád bych si pořídil oktávii II. RS v TDI po facelift (nejspíše kombi - líbí se mi více), do cca 100.000km.Jaký je tento motor? Má dostatečnou dynamiku? Jsou tam nějaké vážné závady proč ho nekupovat? Spolehlivost? Jaká je spotřeba při klidné/dynamické jízdě a při 130-140km/h dálnice tempomat? Nebo se radši poohlédnout po benzínové verzi? Celkově uvítám jakékoliv rady a tipy na tento konkrétní motor a případně celé auto. Většinou jezdím sám (+ přítelkyně a občas pejsek), často dálnice dlouhé trasy a občas na to rád šlápnu a svezu se sportovněji. Pokud bych měl kombinovanou spotřebu do 7-7,5l byl bych spokojený. Určitě bych poté zainvestoval do kvalitního chipu.Děkuji moc.F.PS: v rodině máme Superba II. kombi 1.8 tsi 118kw a ten jede slušně, jak oproti němu pojede RS TDI? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Březen 2, 2016 Sdílet Odesláno Březen 2, 2016 Pokud to bude facelift, tak tam bude už Common-rail TDI a ten je myslím v pohodě. U něj bych se žádné zásadní slabiny nebál. Akorát si teda nejsem jist, jestli bude k mání s nájezdem do 100tis km. Spíš bych čekal 170tis km a víc. Dynamika je určitě slušná, na běžný cestování paráda. Pokud bys chtěl jít ještě do chipu, tak není co řešit. Já mám zkušenost takovou, že ten 2.0 TDI 125 kW jede v podstatě rovinu s 1.8 TSI 118 kW v Superbu. Možná je ta OII RS o chlup lepší, ale není tam zásadní rozdíl. Benzin je určitě zábavnější, sportovnější a nabízí víc prostoru k úpravám. Ale spíš to člověk ocení na okreskách než na dálnici, tam moc prostoru pro sportovní jízdu není. A na dálniční cestování IMHO ten nafťák bude fajn. Spotřebu nechci nějak zásadně hodnotit, ale do 7,5l se myslím vlezeš s TDI v poho. Při klidné jízdě to bude určo i míň ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Frozz Odesláno Březen 2, 2016 Autor Sdílet Odesláno Březen 2, 2016 Pokud to bude facelift, tak tam bude už Common-rail TDI a ten je myslím v pohodě. U něj bych se žádné zásadní slabiny nebál. Akorát si teda nejsem jist, jestli bude k mání s nájezdem do 100tis km. Spíš bych čekal 170tis km a víc. Dynamika je určitě slušná, na běžný cestování paráda. Pokud bys chtěl jít ještě do chipu, tak není co řešit. Já mám zkušenost takovou, že ten 2.0 TDI 125 kW jede v podstatě rovinu s 1.8 TSI 118 kW v Superbu. Možná je ta OII RS o chlup lepší, ale není tam zásadní rozdíl. Benzin je určitě zábavnější, sportovnější a nabízí víc prostoru k úpravám. Ale spíš to člověk ocení na okreskách než na dálnici, tam moc prostoru pro sportovní jízdu není. A na dálniční cestování IMHO ten nafťák bude fajn. Spotřebu nechci nějak zásadně hodnotit, ale do 7,5l se myslím vlezeš s TDI v poho. Při klidné jízdě to bude určo i míň ;) Děkuji za odpověď :-). Mám rozpočet cca 350k a na českých bazarech jsem viděl několik RS TDI v pěkném stavu s 90-110.000km, ročníky většinou 2010/11/12. Určitě bych šel do kvalitního čipu. Benzin už bohužel nechci, jelikož mám teď velmi silného benzinaka a není sranda ho živit na dálnicích při průměrné spotřebě 9-10l :-), proto TDI. Myslíš, že bude moc vadit tomuto motoru celkem časté starty a kratší popojíždění? Do práce 5km, z práce, na nákup atd a každý víkend ho provětrám 350+350km dálnice? Nebo to může být problém. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Březen 2, 2016 Sdílet Odesláno Březen 2, 2016 Tak samozřejmě ty krátký trasy moc dobrý nejsou, ale pokud uděláš o víkendu delší jízdu, tak by to mělo být OK. Potenciální problém je hlavně DPF, ten musí regenerovat při určité teplotě a nějakou dobu trvá, než se vypálí. Takže průšvih by byl, pokud bys jezdil ty krátký trasy třeba měsíc v kuse, to by asi DPF moc nezvládal (a vyžádal si regeneraci). Ale když ho vždycky o víkendu protáhneš, tak by se měl vypálit a pak zas týden zvládat to městský poskakování. Každopádně bych nejezdil na longlife servisní interval, ale měnil olej každých 15, max 20tis km...ale to platí pro každý auto ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Březen 2, 2016 Sdílet Odesláno Březen 2, 2016 Na pravidelne trasy po meste a na 5km je nesmysl kupovat naftu. Benzin rs na dalnici zere 7,5 litru pokud umis alespon trosku jezdit plynule 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Frozz Odesláno Březen 3, 2016 Autor Sdílet Odesláno Březen 3, 2016 Olej bych měnil každých 10.000km ;-). Na pravidelne trasy po meste a na 5km je nesmysl kupovat naftu. Benzin rs na dalnici zere 7,5 litru pokud umis alespon trosku jezdit plynule Opravdu bude benzinova RS žrát při tempomatu 130km/h např. po D1 Brno-Praha 7,5l bez nějakého častého předjíždění? To se mi moc nezdá. Průměrná spotřeba podle spiritmonitor co si tak pamatuju mají majitelé RS cca 8,5-9l a to si moc nepomůžu. TDI pojede za 6. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Březen 3, 2016 Sdílet Odesláno Březen 3, 2016 ano.... s cuprou běžně taky za 7,5 litru... ovšem jak na to začneš dupat, tak ti požere i více nafta... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Březen 3, 2016 Sdílet Odesláno Březen 3, 2016 @Frozz O2 FL TDI RS 2.0 urcite nepojede za realnych 6l/100km pri dalnicnim tempu... za to nejezdi ani nenalozena 1.9 TDI DSG (6q). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Frozz Odesláno Březen 4, 2016 Autor Sdílet Odesláno Březen 4, 2016 @Frozz O2 FL TDI RS 2.0 urcite nepojede za realnych 6l/100km pri dalnicnim tempu... za to nejezdi ani nenalozena 1.9 TDI DSG (6q). Při 150km/h 7,1l, tak za kolik teda bude jezdit TDI při 130? Na spiritmonitor je průměrná spotřeba ze 185 majitělů RS TDI 6,35l. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Březen 4, 2016 Sdílet Odesláno Březen 4, 2016 On je rozdil i v dalnicich, nechci se nejak prit, ale treba Brno>Humpolec a Humpolec>Praha je neco jinyho. Ja jezdivam Brno>Humpolec a zpet, takze vim, ze 1.9TDi na 6q pri 140kmh tachometrovych je prave na tech +-6.3-6.5l. A taky verim, ze je neco jineho DE dalnice. Kazdopadne verim, ze pod sedm na sto to dlouhodobe bude asi za kazde situace. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
seib Odesláno Březen 4, 2016 Sdílet Odesláno Březen 4, 2016 veľký rozdiel je DSG a manuál... a hlavne v zime 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Frozz Odesláno Březen 11, 2016 Autor Sdílet Odesláno Březen 11, 2016 veľký rozdiel je DSG a manuál... a hlavne v zime Jaký je reálný rozdíl ve spotřebě manuál vs DSG u rs tdi? Počítám 0,5l/100? Ještě mě napadlo, je možné na ní nahodit 19" kola (bez dalších úprav) nebo max jsou 18"? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Březen 12, 2016 Sdílet Odesláno Březen 12, 2016 19" tam vlezou, dost lidí z fóra je na OII jezdí i v kombinaci se sportovním podvozkem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Březen 12, 2016 Sdílet Odesláno Březen 12, 2016 (upraveno) řešíš spotřebu a pak si nasazuješ 19". on 1palec na víc je 2,54 cm, takže = větší spotřeba.... Upraveno Březen 12, 2016 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stenly Odesláno Duben 9, 2016 Sdílet Odesláno Duben 9, 2016 Mam 2,0tdi CR RS DSG.. Spotrebu mam kombinovanu dlhodobu 6,6l jazdim na 19' kolesach...... Dialnicne tempo cca 140km na tempomate si to berie tych 6-6,5l/100km.... cisto len mesto jazdim za 7,5l... Mimo mesto okrsky podla predpisov jazd8m za 5,5l-6l... Stale vsetko na 19' 0 Citovat Odkaz ke komentáři
PetrRS Odesláno Duben 11, 2016 Sdílet Odesláno Duben 11, 2016 2.0TDi CR RS DSG krátký trasy město 6,5 až 8 delší trasy mimo obec 5,6 až 6,5 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sammael_RS Odesláno Květen 10, 2016 Sdílet Odesláno Květen 10, 2016 RS TDI fl dsg. 5,5l....120 na tempomat - ale všude. Na dálnici i mimo obec. Poslechl bych si to za studena, už mi odešel setrvak při cca 140tis. To podtáčení tomu opravdu nedělá dobře... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
PetrRS Odesláno Květen 15, 2016 Sdílet Odesláno Květen 15, 2016 Poslechnout nejen za studena, mě dvouhmota klepe až u zahřátýho motoru a bude se muset nechat vyměnit najeto 250tis 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Květen 15, 2016 Sdílet Odesláno Květen 15, 2016 to doufej že je to jenom spojka či dvouhmota. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Květen 16, 2016 Sdílet Odesláno Květen 16, 2016 Co jinyho muze klepat, krom spojky a volnobezky altiku? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Květen 16, 2016 Sdílet Odesláno Květen 16, 2016 třeba klikovka :D ve firmě ted na to umřelo další 2.0 TDI. vyměnila se spojka i dvouhmota a randál pokračoval dál. najeto 190 000km. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Květen 16, 2016 Sdílet Odesláno Květen 16, 2016 Tak ta klika to byly starsi BMM, po 2010 uz se snad ty evergreeny (piezo vstriky, BKD hlavy, BMM klika a sala se spatnym momentem) zadny neobjevily, ne? (Samozrejme budu rad opraven!!!) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Květen 16, 2016 Sdílet Odesláno Květen 16, 2016 (upraveno) nn tohle byl CR. u CR praskají hlavy taky, Tomíkovi z Kladna praskla taky kolem 220 000km na O2 RS TDI CR ještě s před facem vzhledem. taky mu každý říkal, že už nepraskají. víc o tom nevím. Upraveno Květen 16, 2016 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Květen 16, 2016 Sdílet Odesláno Květen 16, 2016 A kod motoru? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sammael_RS Odesláno Květen 16, 2016 Sdílet Odesláno Květen 16, 2016 No to je bezva. To se mám na co těšit... Měl jsem eresovou jedničkovou fabku. Kupoval jsem ji novou a najezdil jsem s ní 400 tis. Nikdy mně nenechala ve štychu a když pominu spotřebáky, tak tam nic nebylo potřeba měnit. Původní turbo, vstriky, chladiče, výfuk... Prostě pohoda. Teď jsem si pořídil dospělé ereso z Německa, dsg, najeto 135tis. Skopčák s tím asi jezdil jak prase, pač mechoš říkal, že mám načlé turbo, vstřiky jsou už ve žlutém a hnedka se mi ozvala dvouhmota. Výměna tři pětky. Jak kurva někdo dokáže dorasovat auto za sto tisíc kilometrů, to opravdu nechápu... :-( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Květen 16, 2016 Sdílet Odesláno Květen 16, 2016 @Sammael: kompletni material u zdejsiho clena Jeldy je za 10k +- ;) 20k za praci, kde jsi byl? Dobry kamarad, nebo autorizak? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sammael_RS Odesláno Květen 16, 2016 Sdílet Odesláno Květen 16, 2016 Mno, zaokrouhloval jsem směrem nahoru. :-) Bylo to 26. 15 za dvouhmotu Sachs a zbytek hokna. Je v tom i další tři hodiny za servane šrouby držáků převodovky a další práce navíc za ztíženou demontáž obou poloos. Bylo to u Bosche... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Květen 16, 2016 Sdílet Odesláno Květen 16, 2016 tak jak se tomu chceš chovat u automatu?dyt to řadí samo. pokud tam neprasíš z netruálu na režim D.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sammael_RS Odesláno Květen 16, 2016 Sdílet Odesláno Květen 16, 2016 Už jsem si vyhlédl borca, který by uměl přemapovat převodovku o 200-300 otáček nahoru... Pač ta 5 v 50km na 1200 otáček je fakt úžasná... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
PetrRS Odesláno Květen 16, 2016 Sdílet Odesláno Květen 16, 2016 jj to je pro zlost, a když lehce přes 50 už to hodí 6ku, hned volič do prava a šahám po pádluPS: časování řazení DSG umí upravit TDI Fun co sem tady četl 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.