Přejít na obsah

Poprosim o zkouknuti logu,problem s vykonem 1,9tdi 81kw AHF


Doporučené příspěvky

Mohl by se prosim nekdo podivat na tento log, ja v tom trochu tapu... ?

 

1,9tdi 81kw

turbo po repasi, meneny podtlakovky za silikonovy, novy n75,zavareny IC,byl proklepany, ted z nej nic nelita/neutika.EGR vycisten, zaslepen,odpojena hadicka a v ni sroubek,pretesnen.

 

Kdyz jedete napr v klidu na dvojku ,a seslapnete plyn,(cca 2k otacek) auto je liny, vic hlasitejsi, a trva to, pak je citit zatah(nekde kolem 3k otacek) a auto jede jak ma...je to v logu i videt, ze v tu chvili tlaci treba i o 500 min...blbnou prvni tri rychlosti, zbyly ne.Do nouzaku nikdy nespadlo,diagnostika neukazuje zadne chyby.

Dle auto mechanika a jeho sledovani za jizdy je turbo v poradku, vaha vzduchu taky...

 

Ale to by to potom tohle nedelalo ne ? Vedel by nekdo, co s tim je ?

Dekuji :)

 

Odkaz na log http://leteckaposta.cz/207158278

sem mi nejde vlozit soubor, pry nemam opravneni...

Odkaz ke komentáři

Máš tam zkrátka chybu turbo ti vyskočí až na hodnotu 2.5 bar při 3300 ot. a požadavek je 2 bar. Měl bys udělat pořádný log do kopce na 3. přev. stupeň od 1200 ot. do 4000 ot., právě proto aby se projevil nouzák. --jinak nouzák máš právě proto, že je v turbu překročen povolený tlak

 

1) máš chybu v podtlakovém systému - vadné podtlakové ventily (N75, N18, N...), zpětný ventil, podtlakový zásobník, baňka na turbu, podtlakové hadičky, podtlaková pumpa, unik podtlaku v průchodce mezi podtlak. čerp. a posilovačem brzd., nebo máš špatně zapojené hadičky

 

2) můžeš mít i zadělané naklápěcí lopatky na turbu

 

Váha vzduchu není vyloženě na vyhození, dá se s ní ještě jezdit, určitě kvůli ní problémy nemáš, ale nedává ti už ani požadavek ŘJ v celém spektru viz. 3300 ot., kdy je požadavek ŘJ 850 tak ti váha dává 810 mg/h. Takže kvůli ní nouzák určitě nemáš :-)

 

Viděl bych to na systém podtlaku (zkontroluj si vstupy a vystupy z N75 - ASI máš přehozené hadičky, protože ti nic ten tlak nezreguluje, na grafu je vidět jak ti krásně stoupá... ) :-) a v nejhorším případě zadělané turbo, které bys musel vyšistit

 

post-37789-0-85232400-1458425818_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

to uz je lepsi odpoved :) log je do kopce, ale kde sem to testoval, tak je celkem malej, respektive kratkej, za chvily davas 4st. I pri toceni na trojku do 4500 otacek se nouzak nekona, nikdy :( hadicky sem zkoumal odpoledne trosku, a mozna nejsou uplne dle schematu, ale tak byly tam origo hadice, tak sem to jen podle toho vymenil za silikonovy... jestli se v tom vrtal nekdo pred koupi mnou, netusim :(

jinak v logu je kousek, kde mam 4tis otacek.

Zkusim se zamerit tedy kolem hadicek apod.Je mi prave divny, ze to dela celou dobu co je dany repas turbo. pri koupi auto jezdilo suprove, zadnej nouzak nic, pak zacalo vypadavat, ale bez nouzaku, stacilo ubrat plyn, mechanik rek vycistit, dal sem mu to, a rikal turbo nic moc, radsi repas, a od te doby toto :D

 

Jinak diky za trpelivost se mnou, autum moc nehovim, zlaty svareni :D


hadicky jsem pouze vymenoval po jedne kus za kus z originalnich na silikonove.

post-44952-0-86922200-1458428889_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Jo ty podtlaky jsou správně, na tom mém schématu je zpětný ventil před vývěvou a jinak býva hned za N75. Já měl podobný problém, mám passata afn 1.9 tdi 81 kw, mě to při špatných podtlacích vyskočilo při 2500 ot/min turbo na 2.5 bar a po několika sekundách byl nouzák--vypadal ten log podobně. Pokud ti zbyly ještě hadičky tak zkus zapojit jen ventil N75, tak abys se zbytkem hadiček nehýbal.

 

post-37789-0-49170300-1458459080_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Jo ty podtlaky jsou správně, na tom mém schématu je zpětný ventil před vývěvou a jinak býva hned za N75. Já měl podobný problém, mám passata afn 1.9 tdi 81 kw, mě to při špatných podtlacích vyskočilo při 2500 ot/min turbo na 2.5 bar a po několika sekundách byl nouzák--vypadal ten log podobně. Pokud ti zbyly ještě hadičky tak zkus zapojit jen ventil N75, tak abys se zbytkem hadiček nehýbal.

 

attachicon.gifPODTLAKY 1.jpg

 

Tak u vyvevy ventil je, hadicka mela volny spony na obouch koncich,vymenil sem je, natrubek pro hadicku se vyklal, okolo sem to poklepal, uz se nehne, mozna malinko to pomohlo...Du hledat dal :D Pak zkusim teda to schema jen s n75

post-44952-0-67036300-1458487368_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Tak, hadicky prepojeny dle schematu jen na N75,nic vic, zmena zadna...V jednu chvily turbo prefukuje o 1000mbar, pak se auto chytne a jede furt,nouzak se nekona, nikdy...viz log, druha cast, z dvojky na trojku prefuk, pak na trojku az 4500 ot/min do kopce.... :D

 

http://leteckaposta.cz/622143354

 

Zitra mi snad udela diagnostiku nejakej manik,pry hned rekne co s tim je, byl mi dnes doporucen znamym, to sem na to zvedavej...

Odkaz ke komentáři

Mrknu jeste na log vecer, ale i tak myslim, ze podtlaky tim padem muzes vyloucit a myslim, ze budes mit problem v turbu, kde se ti pridiraji lopatky (mozna ti ho nevycistili a nebo ti jej spatne slozili) anebo mas zavadu v bance na turbu do ktere se zasunuje tycka, ktera ovlada lopatky turba (kdyz nastartujes, tak se podivej jestli ti podtlak zasune tycku do banky cca 12mm, melo by to jit i prstem pri vyplem motoru)

Odkaz ke komentáři

prosim tebe až ted vidím podle posledního logu, kde je poloha vidět poloha pedálu, že ty logy jsou skoro k ničemu... :-)

 

log:

- provádí se ideálně do dlouhého a táhlého kopce, může být i rovinka, která mírně stoupá

- zapni log rozjed auto na 1.,2. a dáš 3. převod. stupen (otáčky nech spadnout tak na 1200 ot/min a prudce sešlápneš plný plyn nesmíš dát nohu z plynu!!!!! to je základ logu! a provádí se od co nejnižších otáček tzn. aby ti to nechciplo cca 1200 ot/min. do co největších cca 4200 ot/min., ale během této doby nešlapej na spojku a neřad, nebrzdi a nesundávej nohu z plynu, plynový pedál musíš tlačit uplně na podlahu! Nepovolovat! :-) udělej nový log

bez slušného logu jsou ti předchozí rady k ničemu :-) na 2. logu ti ukazuje váha vzduchu uplné nesmysly, říkám základ je kvalitní log

Odkaz ke komentáři

post-37789-0-18427600-1458577990_thumb.jpg

post-37789-0-16164700-1458580307_thumb.jpg

 

V logu je vidět, že při zátěži ti padají otáčky ve 3000 ot/min máš

váha vzduchu - požadovaná 850 mg/h

váha vzduchu - skutečná 680 mg/h

turbo - požadovaná 1948 mbar

turbo - skutečná 1856 mbar

 

začnou ti padat otáčky až na 2400 ot/min

váha vzduchu - požadovaná 1275 mg/h

váha vzduchu - skutečná 550 mg/h a přiotevře se ti EGR na 20 proc. je to vidět v logu

turbo - požadovaná 1173 mbar

turbo - skutečná 2183 mbar

 

pak ti otáčky znova začnou stoupat s tím, že ve 3500 ot/min se situace úplně stejně opakuje a otačky ti spadnou znova na 2500 to/min, ale potom už to krásně vytočíš až ke 4500 ot/min. okolo těch dvou zaseknutí se ti turbo taky lehce přefoukne na 2200 mbar (3x)

 

 

zkontroluj hadice sání na netěsnost hlavně kolem váhy vzduchu a podívej se na konektory nebo káble jestli nejsou nalomené kolem váhy. Když bude vše ok, tak budeš muset asi vyměnit váhu (nebo když máš zaslepený EGR tak dej diodu do konektorů váhy)

 

Odkaz ke komentáři

Prosím tě,kopec,na trojku od 1500ot/min do max. pod plným plynem bez ubrání. Log kanálu 3,10,11 a začít logovat až od toho,co jsem napsal. Jinak se v tom prase vyzná. Zkontroluj před tím,zdali chodí volně baňka turba bez drhnutí,není-li v ní rez.Totéž lopatky turba,sami musí spadnout. Vyměň nebo si od někoho půjč váhu vzduchu,když nedává,nemůže dát ani turbo.

Odkaz ke komentáři

Banka jde volne

Diody jsem zkousel,

na jednu to jede jako s vypojenou vahou bez diody - liny

na dve - auto zivejsi v nizkych,od 3k otacek liny

na tri - liny celkove. bohuzel logy s diodami nemam.

Ok, projdu kabelaz jeste,a kolem vahy, pripadne muzu pujcit vahu od kluka z prace, tomu auto nekravi.

Jinak EGR zaslepen,odpojen,ve ventilu N18 hadicka se sroubkem...

Prvni logy jsou delany jak sem myslel, ze se ma...treti hodnoty v sobouru je z dneska, ot tech 1200ot jak psal rassat...

Zitra jsem objednan k panovi, co dela diagnostiky a pry dokaze rict rovnou, co tomu je.Sem na nej zvedavej, ve finale je ze stejny vesnice, ale uhnat ho, to je problem :D

Dik chlapi moc

 

PS: zitra napisu, co mi rekl.Pro zajimavost

Odkaz ke komentáři

To me taky napadlo, vaha ukaze pri zatezi malo -> rj omezi tlak turba. Ale pokud by dal diodu, tak by odstranil limiter vahu a jednotka by si myslela, ze je max.prutok vzduchu (pozadavek rj 850 mg/h a skutecny 1250 mg/h) a neomezovala by palivo a v dusledku by to jelo lip nez se zdravou vahou :-) sam jezdim s diodou... kdyby sem hodil poradny log s diodou, tak bychom vedeli zas vic... nejspis tu diodu tam dal spatne, soudim tak podle toho co psal vys...

Odkaz ke komentáři

Diody davany mezi 4 a 5 pin, cernym prouzkem na 5,dle sledovani ve vagu,aktual hodnota s diodou 1250 porad......Dnes zkouseno s dobrou vahou vzduchu,malinko se to zlepsilo...Takze neco s turbem...Pristi tyden dam k mechanikovi, at se s tim sere uz nekdo jinej :D Auto projde a uvidi, pripadne tedy vynda turbo a ja ho vyreklamuju...Brano z Pardubic,tam pry sou dobry repasy,ale znate to...

Diky za rady,aspon je clovek chytrejsi :)

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...