header009 Odesláno Květen 22, 2016 Sdílet Odesláno Květen 22, 2016 Setkal se někdo z vás u Octavie 3 s nějakýma závadami na této převodovce? Nám začali z ničeho nic vypadávat rychlosti a celkem nahlas chrastit v převodovce.... Zítra jede do servisu, tak jsem na to zvědavý. By mě zajímalo jestli může být spojitost s výměnou oleje v převodovce na který byla vydána servisní akce... Článek na téma Automatická versus Manuální převodovka 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Marian 1 8 tsi dsg Odesláno Květen 22, 2016 Sdílet Odesláno Květen 22, 2016 Mam najazdene cca 64000 km . Motor je chipnuty od 51000. Ziadny problem . Radi krasne a dovolim si povedat po chipnuti este lepsie. Olej mi tiez menili synteticky za mineral. Menil sa ale iba v mechatroniku co mam informaciu. V prevodovke medzi ozubenymy kolesami urcite nie. Neviete niekto nahodou kedy menit? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Patrik1971 Odesláno Květen 22, 2016 Sdílet Odesláno Květen 22, 2016 7stupnova je sucha verzia,takze sa nema co menit. To ti vazne menili syntetiku za mineral?Ved ty si tam mal mat ten spravny olej uz z fabriky,kedze mas pomerne nove auto,ci? Tiez som cipnuty a mam rovnaky dojem,ze radi este lepsie,ako predtym,ale mam najazdene iba 25000km. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Květen 22, 2016 Sdílet Odesláno Květen 22, 2016 Co jsem slyšel,tak mají problém s řadicím mechanismem.je ven,špatně je tam něco zatěsněno,tak to odchází. Jinak prý i spojky odchází,díky tomu,že jsou suché a né v oleji 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Marian 1 8 tsi dsg Odesláno Květen 22, 2016 Sdílet Odesláno Květen 22, 2016 Patrik 1971: ked nieco zacnes kritizovat najprv daco precitaj a nastuduj. Olej v mechatroniku menili na zvolavacku syntetiku za mineral , pretoze po urcitom case sa staval vodivym a sposoboval problemy resp. skratoval mechatronik. Spojky su samozrejme suche takze ziadny interval vymeny neexistuje ako pri dsg 6 na 60000km. Vyrobca u dsg 7 co viem neudava ziadny inerval vymeny oleja no dsg 7 su vlastne 2 manualne prevodovky dokopy takze ja po 100000 budem urcite menit olej aj v prevodovke. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Patrik1971 Odesláno Květen 23, 2016 Sdílet Odesláno Květen 23, 2016 Kde vidis napisanu kritiku na tvoj prispevok?Ci nemozem sa spytat? :( Aky mas rocnik auta,ked si tam mal nespravny olej? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Marian 1 8 tsi dsg Odesláno Květen 23, 2016 Sdílet Odesláno Květen 23, 2016 Mam 5/2013 . O dsg 7 som prestudoval uz asi vsetko co sa dalo. Netvrdim ze som odbornik , no stale sa neviem dopracovat preco dsg 7 neznesie vacsi krutak ako 250 nm ked u mna a u par inych ludi znasa aj 380 nm. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tomiq07 Odesláno Květen 23, 2016 Sdílet Odesláno Květen 23, 2016 znesie/neznesie... áno znesie aj 380Nm... otázkou však je ako dlho :) určite taký krúťak nebude pre to DSG idálne ak bola konštruovaná pre +-250Nm.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Marian 1 8 tsi dsg Odesláno Květen 23, 2016 Sdílet Odesláno Květen 23, 2016 To aj mna zaujima dokedy. Ale stoji to zato. Som zvedavy kolko vyjde vymena spojok ked komplet prevodovka stoji cca 5000€ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Patrik1971 Odesláno Květen 24, 2016 Sdílet Odesláno Květen 24, 2016 Ak to je ako u konkurencneho powershiftu/Fordacka dvojspojka/,tak samotna vymena spojok mozna nieje,iba komplet.Bratovi teraz menia na Kuge v zaruke a cena "ludovych" 6000 eur 0 Citovat Odkaz ke komentáři
peter.s Odesláno Květen 24, 2016 Sdílet Odesláno Květen 24, 2016 cena nieje až taká strašná, ak je to komplet súprava so všetkým čo treba vymeniť http://www.skoda-diely.sk/eshop/0am198140l-spojka-dsg.html prípadne niečo tuningové http://www.tmg-performance.com/en/proionta/syblektes/dsg7-kevlar-306.html 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Marian 1 8 tsi dsg Odesláno Květen 24, 2016 Sdílet Odesláno Květen 24, 2016 Nieje to az take hrozne. Mynúy rok som menil na motorke a tam to vyslo cca 450€? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Červen 1, 2016 Autor Sdílet Odesláno Červen 1, 2016 Tak autíčko je zpátky tak se snad můžu trošku rozepsat. Co se vlastně stalo, tuhle se táta vrátil domu s tím, že mu z ničeho nic automat za jízdy skočil do neutrálu. Chvíli jsem nad tím přemýšlel a pak sem si říkal že asi omylem za jízdy cvaknul pákou dopředu a hodil si tam neutrál sám. Potom byl asi týden klid. A pak někde na nákupech v Polsku se mu stalo že při rozjezdu z křižovatky vyskočila jednička do neutrálu a nešlo nic zařadit. jenom R nebo N. Po chvíli laborování a vypínání motoru apod se auto rozjelo nicméně pořád rychlosti skákaly do neutrálu klidně na okresce při rychlosti ze 7 najednou neutrál. Odvezli jsme to tedy do servisu kde udělali diagnostiku která byla bez závad, potom chvíli s autem jezdili a všechno se zdálo v pohodě. Sami už z toho byli neštastní a nevěděli co s tím, pořád volali jestli můžou jezdit a že se to chová normálně. Nakonec se tedy závada někde projevila během testovací jízdy kterou nějak údajně zdokumentovali. Pak už jenom vím že to poslali do MB odkud přišel příkaz na výměnu kompletní mechatroniky převodovky. Což nakonec tedy udělali. Musím uznat že bych se s tím nechtěl potýkat po záruce. Na druhou stranu musím uznat že vše proběhlo hladce a přístup servisu i Škodovky byl v tomhle ohledu velice vlídný a nemám co vytknout. Po spoustě zklamání s mým autem musím tentokrát trošku pochválit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zvirek Odesláno Září 20, 2016 Sdílet Odesláno Září 20, 2016 Také jsem v mojí nové O3 ( 2/2016 ) 1.4 TSI DSG po najetí 12 tis km setkal se zvukem při rozjezdu při řazení 1/2 , méně i 2/3. Je to podobný chrčivý zvuk těsně před zařazením vyššího stupně , jako je to na tomto videu v 35 a 38 sekundě - dejte si to hodně nahlas, je to špatně slyšet : Ten zvuk bez otevřeného okýnka není skoro slyšitelný, objeví se, až když se autem ujede cca 10-20 km, tedy je zahřáté a spíše, když se jede do kopce, nebo se častěji rozjíždí ( v koloně ). Plánuji s tím zajet do servisu, máte někdo tušení, čím by to mohlo být ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
karelk Odesláno Květen 31, 2017 Sdílet Odesláno Květen 31, 2017 (upraveno) Octavia 3, 2016, DSG 7, 1.4 TSI, 12 000 km, stejný zvuk při řazení 1. a 3. stupně po zahřátí, při zátěži v zácpě nebo na světlech. Zvuk přiložen, objevuje se několikrát. Řešeno v servisu, vyjádření Mladé Boleslavi: jedná se o rezonance v oblasti spojkového setu, řeší se výměnou za spojkový set z roku 2017, zřejmě vhodně vyztužený. Cena samotného setu cca 14 000 Kč, celkem za opravu cca 22 000, vše v rámci záruky. Teď čekám na dodávku setu do servisu, po opravě podám zprávu. Stav po opravě: nyní OK, oprava trvala asi 4 dny, servis při opravě zjistil, že musí ještě objednat speciální podložky. rec_2017-5-19.wav Upraveno Červenec 6, 2017 uživatelem karelk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zvirek Odesláno Květen 31, 2017 Sdílet Odesláno Květen 31, 2017 Perfektní, díky, to je přesně ten zvuk. No, snad s tím ještě stihnu dovolenou, jdu hned po ní na servisní po 30 tis KM do Tukasu, tak snad se to teď v těch 27 tis. nepodělá, když to vydrželo od 12 tis. Btw. nevíte jestli tato oktávka ( r.v. 2016 ) spadá to té skupiny, kde se musela nějak přeprogramovávat DSG ? Jak byla ta aférka před cca 3 měsíci. A Fábie r.v. 2015 , 1,2 TSI DSG 7 ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Marian 1 8 tsi dsg Odesláno Červen 3, 2017 Sdílet Odesláno Červen 3, 2017 Caute ! Asi pred 2 hodinami mi pravdepodobne odisiel mechatronic. Z nicoho nic prevodovka akoby vyradila a uz nezaradila. Isiel som pomaly cca 80 . Nikdy predtym som s prevodovkou nemal ziadny problem. Radila uzasne . Pri radeni 2-3 som pocul nejake zvuky ale robilo to od nova a v skodovke mi vraveli ze je to prirodzena vlastnost dsg 7. Mam najazdene 80000 km. Co myslite, uznaju mi nieco na kulanciu? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zvirek Odesláno Červen 4, 2017 Sdílet Odesláno Červen 4, 2017 rok výroby ? motor ? Snad by toto měli na kulanci uznávat, alespoň část nákladů, zvlášť u automatu, kde není tvoje vina, že bys mohl špatně řadit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Červen 4, 2017 Autor Sdílet Odesláno Červen 4, 2017 Já pevně doufám, že ti to uznají. Problém může nastat pokud to třeba rozdělají a zjistí, že je nadměrně oprotřebovaná překročením maximálních parametrů v tvém případě. Možná si tam hoď na reklamaci stock fw 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Marian 1 8 tsi dsg Odesláno Červen 4, 2017 Sdílet Odesláno Červen 4, 2017 Rok vyroby je 5/2013. Doteraz som bol s autom a motorom maximalne spokojny. V blizkej dobe mi dojdu z usa komponenty od APR ako intercooler , downpipe a karbonove sanie. Plan bol este navysit rozumne vykon pri zachovani krutiaceho momentu na hranici 380 nm ako to bolo doteraz.Porucha prevodovky to trosku skomplikovala , takze budem uvazovat o dalsich investiciach . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Červen 5, 2017 Sdílet Odesláno Červen 5, 2017 :( :huh: Určite ani neskúšaj reklamáciu s autom v nesériovej podobe. Toto je prvá vec, ktorá sa skúma a ak sa zistí nejaký nesúlad, tak bohužiaľ možeš na nejakú kulanciu zabudnúť. Kulancie ako voľakedy už neexistujú, už sa to volá CIG (Customer Individual Goodwill) a podmienky sú dosť striktné - žiadna oprava mimo autorizovaného servisu nesmie mať akýkoľvek súvis s danou závadou a je možná max do 7 rokov a 250tisíc km od prvého prihlásenia vozidla. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Marian 1 8 tsi dsg Odesláno Červen 14, 2017 Sdílet Odesláno Červen 14, 2017 Takze od pondelka je auto zas funkcne. Vymenil sa mechatronik a olej v prevodovke a nainstaloval sa novy sw. Problem nastal koly preliacenemu obalu na mechatroniku vplyvom vysokeho tlaku . Zavada sposobena chiptuningom je vylucena. Problem nastal s čerpadlom v mechatroniku. S upravami pokracujem? Dufam ze poslednykrat takto... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
f888 Odesláno Únor 12, 2018 Sdílet Odesláno Únor 12, 2018 Ahoj Marian, ako behá tá prevodovka? Čo nové úpravy? Pri akom výkone a krútiacom momente si skončil? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jjedlic Odesláno Červen 25, 2018 Sdílet Odesláno Červen 25, 2018 (upraveno) Ahoj, mám 1.6 TDi DSG, 7-stupňová převodovka, Octavia combi, r.v.2013 Včera jsem zařadil rchlostní stupn R (zpátečka), auto popojelo asi 2metry vzad, ozvalo se lup (jako když pracuje palubní deska při klimatizaci) a auto přestalo jet. Řazení ukazuje R, vpřed za 1, atp. Takže řezení jako takové funguje, ale nefunguje - nezabírá převodovka. Palubní počítač hlásí i "porucha převodovky". Setkal jste se s tímdle už tady někdo ? Auto má najeto 100.013 km Díky. Jirka. P.s.: Takže jsem dnes zajel se známým automechnanikem k odstavenému autu a po zevrubné prohlídce jsme zjistili, že od předešlého dne teče z auta olej. Mechanik usoudil, že jde o převodovkový olej a že převodovka nemá správný tlak. Pán z odtahovky ze Zminného mi řekl, že DSG převodovky mají mít měněný olej po 60tis. km a že bna to každej kašle, aby ušetřil. Auto mi bylo prodáno Autoprodejem Vašíček v Pardubicích u Globusu při stavu cc 82.tis.km a domnívám se, že vzhledem k tomu, že servisní historie vozu u Škoda Auto ve Švýcarsku končí na 30tis. km, už nikdo olej v převodovce neměnil. Takže si auto samo řeklo o výměnu, než by se stalo něco horšího. Upraveno Červen 25, 2018 uživatelem jjedlic zpřesnění informací 0 Citovat Odkaz ke komentáři
David007 Odesláno Červenec 1, 2019 Sdílet Odesláno Červenec 1, 2019 V 31. 5. 2017 at 22:02, karelk napsal: Octavia 3, 2016, DSG 7, 1.4 TSI, 12 000 km, stejný zvuk při řazení 1. a 3. stupně po zahřátí, při zátěži v zácpě nebo na světlech. Zvuk přiložen, objevuje se několikrát. Řešeno v servisu, vyjádření Mladé Boleslavi: jedná se o rezonance v oblasti spojkového setu, řeší se výměnou za spojkový set z roku 2017, zřejmě vhodně vyztužený. Cena samotného setu cca 14 000 Kč, celkem za opravu cca 22 000, vše v rámci záruky. Teď čekám na dodávku setu do servisu, po opravě podám zprávu. Stav po opravě: nyní OK, oprava trvala asi 4 dny, servis při opravě zjistil, že musí ještě objednat speciální podložky. rec_2017-5-19.wav 984 kB · 33 downloads Zdravím mám stejny problem, po oprave se jiz problem nevyskytoval ? Dekuji 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pavel K Odesláno Únor 8, 2020 Sdílet Odesláno Únor 8, 2020 Mám 12/2016 TDI 2,0 132k najeto 95 tis. Do teď jezdila bez problému. Najednou za jízdy cvak a nouzový režim. Hlášení že nejde zařadit zpátečka. Žlutý trojuhelník a blok motoru svítí. Rychlosti se nezobrazují, mauál nejde. Rychlost dle otáček zůstala na dvojce. Dojel jsem domů max 30km/h. Ráno vše zas OK, jen do cca 10km co jsem ujel. Cvak a zas to samé. V servizu mi řekli že je to vadná součástka z výroby. Výměna mechaktroniky. Prý 40 tis. cena. Naštěstí to jde na pojistku. Ale chtěl jsem se zeptat zda mne netahají za nos a zda je ještě víc nějakých výrobních chyb co se časem projeví. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
misor1994 Odesláno Únor 13, 2020 Sdílet Odesláno Únor 13, 2020 Ale asi si si pomylil temu. 2.0 tdi so 7 stupnovou prevodvkou v 2016 este urcite nebolo 0 Citovat Odkaz ke komentáři
16TDI81 Odesláno Duben 26, 2020 Sdílet Odesláno Duben 26, 2020 Dnes jsem napsal na Skoda auto tento dopis: Dobrý den,mám tento problém v Vaším výrobkem.Octavia III 1.6TDI DSG7 rok 2016 Můžete mi na toto odpovědět ??? Po 3 letech zde pokračuji v hodnocení tohoto auta. Jsem s ním velice spokojený až na jednu dost podstatnou věc: Po asi 30 tis km začala spojka vydávát hrozné zvuky při rozjíždění takže museli vyměnit cely set... od asi 60 tis pozoruji podobné zvuky už zase !!! asi v 70 tis se auto uprostřed města zastavilo a přestalo úplně řadit !!! Odtah do servisu a výměna celé nové mechatroniky !!! zvuky spojky se občas zase objevují-pískání při rozjezdu. S autem je od novoty zacházeno jako v bavlnce !! žádné závodění,žádné sešlapování při rozjezdech.Což také dokazují zbytkové hodnoty vzorku pneumatik,pravidelně zaznamenáváno autorizovaným servisem....Prostě jsem si koupil nové auto které je maximálně je šetřeno ... Ježděno spíš svižněji ale šetřeno při rozjezdech(praxe 10 let s automatickou převodovkou sice měničovou) A proč to sem píšu ??? Je velice pravděpodobné,že tyto díly větší nájezd nezvládají a Škoda auto vyrábí tyto časované bomby ???? Obávám se ,že za rok končí záruka a auto není schopné vydržet delší nájezdy jak už předvedlo.... Co s tím ??? Výměna mechatroniky po záruce je asi tuším 50 tis kč a spojky asi 30 tis kč !!! Nehledě na to ,že při případném prodeji auta toto ztrácí prudce hodnotu,jelikož si kupující prohlédne už dlouhý seznam všech mnou reklamovaných poruch a všech záručních oprav. Všechny tyto poruchy a opravy toto auto zásadně znehodnotily,což je nepochybné... Existuje prodloužení záruky jen na DSG a spojku jako u nového vozu???(5let nebo 100 tis KM) Žádám timto Škodu auto o nalezení přijatelného řešení 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cekotei Odesláno Srpen 12, 2020 Sdílet Odesláno Srpen 12, 2020 Zdravím, neznáte někdo bezpečnostní kód pro nastavení DSG 7° 0AM, musel jsem dát novou mechatroniku, ale nemohu přes VCDS nově jednotku nakódovat, pustí mě to pouze na securiti access a ten nemám, poradí někdo? dík 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Srpen 13, 2020 Sdílet Odesláno Srpen 13, 2020 Nevím nevím,ale myslím,že mechatronika podléhá ochraně komponent 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.