Přejít na obsah

Poruchy a závady 7°DSG převodovek


header009

Doporučené příspěvky

Setkal se někdo z vás u Octavie 3 s nějakýma závadami na této převodovce?

Nám začali z ničeho nic vypadávat rychlosti a celkem nahlas chrastit v převodovce....

Zítra jede do servisu, tak jsem na to zvědavý. By mě zajímalo jestli může být spojitost s výměnou oleje v převodovce na který byla vydána servisní akce...

Článek na téma Automatická versus Manuální převodovka

Odkaz ke komentáři

Patrik 1971: ked nieco zacnes kritizovat najprv daco precitaj a nastuduj. Olej v mechatroniku menili na zvolavacku syntetiku za mineral , pretoze po urcitom case sa staval vodivym a sposoboval problemy resp. skratoval mechatronik. Spojky su samozrejme suche takze ziadny interval vymeny neexistuje ako pri dsg 6 na 60000km. Vyrobca u dsg 7 co viem neudava ziadny inerval vymeny oleja no dsg 7 su vlastne 2 manualne prevodovky dokopy takze ja po 100000 budem urcite menit olej aj v prevodovke.

Odkaz ke komentáři

Tak autíčko je zpátky tak se snad můžu trošku rozepsat.

 

Co se vlastně stalo, tuhle se táta vrátil domu s tím, že mu z ničeho nic automat za jízdy skočil do neutrálu. Chvíli jsem nad tím přemýšlel a pak sem si říkal že asi omylem za jízdy cvaknul pákou dopředu a hodil si tam neutrál sám. Potom byl asi týden klid. A pak někde na nákupech v Polsku se mu stalo že při rozjezdu z křižovatky vyskočila jednička do neutrálu a nešlo nic zařadit. jenom R nebo N. Po chvíli laborování a vypínání motoru apod se auto rozjelo nicméně pořád rychlosti skákaly do neutrálu klidně na okresce při rychlosti ze 7 najednou neutrál.

 

Odvezli jsme to tedy do servisu kde udělali diagnostiku která byla bez závad, potom chvíli s autem jezdili a všechno se zdálo v pohodě.

Sami už z toho byli neštastní a nevěděli co s tím, pořád volali jestli můžou jezdit a že se to chová normálně. Nakonec se tedy závada někde projevila během testovací jízdy kterou nějak údajně zdokumentovali. Pak už jenom vím že to poslali do MB odkud přišel příkaz na výměnu kompletní mechatroniky převodovky. Což nakonec tedy udělali. Musím uznat že bych se s tím nechtěl potýkat po záruce.

 

Na druhou stranu musím uznat že vše proběhlo hladce a přístup servisu i Škodovky byl v tomhle ohledu velice vlídný a nemám co vytknout. Po spoustě zklamání s mým autem musím tentokrát trošku pochválit.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Také jsem v mojí nové O3 ( 2/2016 ) 1.4 TSI DSG po najetí 12 tis km setkal se zvukem při rozjezdu při řazení 1/2 , méně i 2/3.

Je to podobný chrčivý zvuk těsně před zařazením vyššího stupně , jako je to na tomto videu v 35 a 38 sekundě - dejte si to hodně nahlas, je to špatně slyšet :

 

Ten zvuk bez otevřeného okýnka není skoro slyšitelný, objeví se, až když se autem ujede cca 10-20 km, tedy je zahřáté a spíše, když se jede do kopce, nebo se častěji rozjíždí ( v koloně ).

 

Plánuji s tím zajet do servisu, máte někdo tušení, čím by to mohlo být ?

Odkaz ke komentáři
  • o 8 měsíců později...

Octavia 3, 2016, DSG 7, 1.4 TSI, 12 000 km, stejný zvuk při řazení 1. a 3. stupně po zahřátí, při zátěži v zácpě nebo na světlech. Zvuk přiložen, objevuje se několikrát.

 

Řešeno v servisu, vyjádření Mladé Boleslavi: jedná se o rezonance v oblasti spojkového setu, řeší se výměnou za spojkový set z roku 2017, zřejmě vhodně vyztužený.

 

Cena samotného setu cca 14 000 Kč, celkem za opravu cca 22 000, vše v rámci záruky.

 

Teď čekám na dodávku setu do servisu, po opravě podám zprávu.

 

Stav po opravě: nyní OK, oprava trvala asi 4 dny, servis při opravě zjistil, že musí ještě objednat speciální podložky.

rec_2017-5-19.wav

Upraveno uživatelem karelk
Odkaz ke komentáři

Perfektní, díky, to je přesně ten zvuk. No, snad s tím ještě stihnu dovolenou, jdu hned po ní na servisní po 30 tis KM do Tukasu, tak snad se to teď v těch 27 tis. nepodělá, když to vydrželo od 12 tis.

 

Btw. nevíte jestli tato oktávka ( r.v. 2016 ) spadá to té skupiny, kde se musela nějak přeprogramovávat DSG ? Jak byla ta aférka před cca 3 měsíci. A Fábie r.v. 2015 , 1,2 TSI DSG 7 ?

Odkaz ke komentáři

Caute ! Asi pred 2 hodinami mi pravdepodobne odisiel mechatronic. Z nicoho nic prevodovka akoby vyradila a uz nezaradila. Isiel som pomaly cca 80 . Nikdy predtym som s prevodovkou nemal ziadny problem. Radila uzasne . Pri radeni 2-3 som pocul nejake zvuky ale robilo to od nova a v skodovke mi vraveli ze je to prirodzena vlastnost dsg 7. Mam najazdene 80000 km. Co myslite, uznaju mi nieco na kulanciu?

Odkaz ke komentáři

Rok vyroby je 5/2013. Doteraz som bol s autom a motorom maximalne spokojny. V blizkej dobe mi dojdu z usa komponenty od APR ako intercooler , downpipe a karbonove sanie. Plan bol este navysit rozumne vykon pri zachovani krutiaceho momentu na hranici 380 nm ako to bolo doteraz.Porucha prevodovky to trosku skomplikovala , takze budem uvazovat o dalsich investiciach .

Odkaz ke komentáři

:( :huh:

Určite ani neskúšaj reklamáciu s autom v nesériovej podobe. Toto je prvá vec, ktorá sa skúma a ak sa zistí nejaký nesúlad, tak bohužiaľ možeš na nejakú kulanciu zabudnúť. Kulancie ako voľakedy už neexistujú, už sa to volá CIG (Customer Individual Goodwill) a podmienky sú dosť striktné - žiadna oprava mimo autorizovaného servisu nesmie mať akýkoľvek súvis s danou závadou a je možná max do 7 rokov a 250tisíc km od prvého prihlásenia vozidla.

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 7 měsíců později...
  • o 4 měsíce později...

Ahoj, mám 1.6 TDi DSG, 7-stupňová převodovka, Octavia combi, r.v.2013

Včera jsem zařadil rchlostní stupn R (zpátečka), auto popojelo asi 2metry vzad, ozvalo se lup (jako když pracuje palubní deska při klimatizaci) a auto přestalo jet. Řazení ukazuje R, vpřed za 1, atp. Takže řezení jako takové funguje, ale nefunguje - nezabírá převodovka. Palubní počítač hlásí i "porucha převodovky".

Setkal jste se s tímdle už tady někdo ?

Auto má najeto 100.013 km

Díky. Jirka.

 

P.s.: Takže jsem dnes zajel se známým automechnanikem k odstavenému autu a po zevrubné prohlídce jsme zjistili, že od předešlého dne teče z auta olej. Mechanik usoudil, že jde o převodovkový olej a že převodovka nemá správný tlak.

Pán z odtahovky ze Zminného mi řekl, že DSG převodovky mají mít měněný olej po 60tis. km a že bna to každej kašle, aby ušetřil. Auto mi bylo prodáno Autoprodejem Vašíček v Pardubicích u Globusu při stavu cc 82.tis.km a domnívám se, že vzhledem k tomu, že servisní historie vozu u Škoda Auto ve Švýcarsku končí na 30tis. km, už nikdo olej v převodovce neměnil. 

Takže si auto samo řeklo o výměnu, než by se stalo něco horšího.

Upraveno uživatelem jjedlic
zpřesnění informací
Odkaz ke komentáři
  • o rok později...
V 31. 5. 2017 at 22:02, karelk napsal:

Octavia 3, 2016, DSG 7, 1.4 TSI, 12 000 km, stejný zvuk při řazení 1. a 3. stupně po zahřátí, při zátěži v zácpě nebo na světlech. Zvuk přiložen, objevuje se několikrát.

 

Řešeno v servisu, vyjádření Mladé Boleslavi: jedná se o rezonance v oblasti spojkového setu, řeší se výměnou za spojkový set z roku 2017, zřejmě vhodně vyztužený.

 

Cena samotného setu cca 14 000 Kč, celkem za opravu cca 22 000, vše v rámci záruky.

 

Teď čekám na dodávku setu do servisu, po opravě podám zprávu.

 

Stav po opravě: nyní OK, oprava trvala asi 4 dny, servis při opravě zjistil, že musí ještě objednat speciální podložky.

rec_2017-5-19.wav 984 kB · 33 downloads

Zdravím mám stejny problem, po oprave se jiz problem nevyskytoval ? Dekuji

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Mám 12/2016 TDI 2,0 132k najeto 95 tis. Do teď jezdila bez problému. Najednou za jízdy cvak a nouzový režim. Hlášení že nejde zařadit zpátečka. Žlutý trojuhelník a blok motoru svítí. Rychlosti se nezobrazují, mauál nejde. Rychlost dle otáček zůstala na dvojce. Dojel jsem domů max 30km/h. Ráno vše zas OK, jen do cca 10km co jsem ujel. Cvak a zas to samé. V servizu mi řekli že je to vadná součástka z výroby. Výměna mechaktroniky. Prý 40 tis. cena. Naštěstí to jde na pojistku. Ale chtěl jsem se zeptat zda mne netahají za nos a zda je ještě víc nějakých výrobních chyb co se časem projeví. 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Dnes jsem napsal na Skoda auto tento dopis:

Dobrý den,mám tento problém v Vaším výrobkem.Octavia III 1.6TDI DSG7 rok 2016

Můžete mi na toto odpovědět ???
 

Po 3 letech zde pokračuji v hodnocení tohoto auta.

Jsem s ním velice spokojený až na jednu dost podstatnou věc:

Po asi 30 tis km začala spojka vydávát hrozné zvuky při rozjíždění takže museli vyměnit cely set...

od asi 60 tis pozoruji podobné zvuky už zase !!!

asi v 70 tis se auto uprostřed města zastavilo a přestalo úplně řadit !!!

Odtah do servisu a výměna celé nové mechatroniky !!!

zvuky spojky se občas zase objevují-pískání při rozjezdu.

S autem je od novoty zacházeno jako v bavlnce !!

žádné závodění,žádné sešlapování při rozjezdech.Což také dokazují zbytkové hodnoty vzorku pneumatik,pravidelně zaznamenáváno autorizovaným servisem....Prostě jsem si koupil nové auto které je maximálně je šetřeno ...

Ježděno spíš svižněji ale šetřeno při rozjezdech(praxe 10 let s automatickou převodovkou sice měničovou)

A proč to sem píšu ???

Je velice pravděpodobné,že tyto díly větší nájezd nezvládají a Škoda auto vyrábí tyto časované bomby ????

Obávám se ,že za rok končí záruka a auto není schopné vydržet delší nájezdy jak už předvedlo....

Co s tím ???

Výměna mechatroniky po záruce je asi tuším 50 tis kč a spojky asi 30 tis kč !!!

Nehledě na to ,že při případném prodeji auta toto ztrácí prudce hodnotu,jelikož si kupující prohlédne už dlouhý seznam všech mnou reklamovaných poruch a všech záručních oprav.

Všechny tyto poruchy a opravy toto auto zásadně znehodnotily,což je nepochybné...

 

Existuje prodloužení záruky jen na DSG a spojku jako u nového vozu???(5let nebo 100 tis KM)

Žádám timto Škodu auto o nalezení přijatelného řešení 

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...