Jump to content

Problém zo svetlami !!!!!!


duso6

Recommended Posts

Zdravím. Dneska po práci po otočení kluča sa mi rozsvietila kontrolka žiarovky.( rano eše nesvietila).Tak som sa poobzeral že ktorá žiarovka nesvieti a potom som zbadal že nesvieti denné svietenie,osv.špz. a dalej PP strana - stretavacie,dialkové, mlhovka

PĽ strana - obrisové

PZ strana - obrisové, mlhovka, spiatočka

ZĽ strana- obrisové, brzda

Ale obrisové v zadu len 1 žiarovka z 3 alebo kolko tam je.Poistky o.k, žarovky o.k

 

Prosím o pomoc čo stým alebo ako na to.

Link to comment

Poistky v motorovom priestore, 30A poistka, ak je to Octavia po FL tak malá zelená...

Toto urobilo aj mne 5ac30e62436cdb0dc84045c1585fc0bd.jpg88d18d1e099daaf1f4af72a30f3a58b5.jpg

Ideálne je poistkovú skrinku rozobrať, vyčistiť, popritláčať kontakty a vystriekať sprejom na kontakty

Edited by seib
Link to comment
  • 3 months later...

Ahoj,

 

pod tento článek a jeho řešení se podepíši.

 

 

Před hodinou sem řešil tento problém na naši octavce. - ku prospěchu !

maxidot házel chyby snad na všechny žárovky na autě, které existují. Reálně auto svítilo stejně jako na obrázku v předešlém příspěvku.

 

V motorové části v prostoru pro pojistky byla shořelá pojistka - viz obrázek - 30 AMP zelená číslo F16.

post-50256-0-22105600-1480708089_thumb.jpg

 

Doufám, že tímto "zákrokem" bude problém s osvětlením vyřešen.

 

Děkuji

 

 

Link to comment

A je to tady. . . včera byl problém odstraněn. dnes asi po 2km v provozu to same a pojistka opět spálená.

ebox je celá ta černá věc, kam se dávaj pojistky? to mám vytáhnout a vyčistit?

 

v případě, že jsem to nikdy nedělal - mám se do toho pouštět?

 

nějaký postup?

 

děkuji

Link to comment
  • 1 year later...

Ahoj nechci zakládat nové téma.

Mám problém s hlášením prasklých žárovek funguje to tak ,že se mi rozsvítí hlášení nějaké žárovky ( jen v předních světlech ) jdu po té žárovce někdy ( žárovka prasklá není ) někdy pomohlo jen odpojit světlo někdy jen vyjmout žárovku někdy dotlačit konektor po čase funguje jen vyjmutí žárovky a dát jí zpět. 

Myslel jsem na spatné piny v konektoru oxidaci, ale dělá to pokaždé jiné světlo levé pravé blinkr dálkové světlo různě na přeskáčku už mě to nebaví :-) tak mi nesvítí asi tři žárovky.

 

Reálně mám vadný třetí brzdové světlo které ale nic nehlásí do toho se chci pustit až povolí mrazy jinak ty plastové packy rozlámu. Možná je vadná jedna obrysovka která nepomohla vyndat a zandat ale prasklá nevypadala. Nevím jestli ona to může celé rozhodit.

Snad to není vadná BCM ale nevím po čem mám hledat.

 

Ledky nikde nemám a mám xenony Octavia II RS 2008 kombi

 

Díky za každou radu a nápad.

Link to comment
  • 7 years later...
Posted (edited)

Zdravim všechny, mám problém s octavia 2 facelift ,2009,1.9 tdi,na palubovce signalizace prasklé žárovky ,vsechny jsem je vymenil za nový , přímo podle patice  včera vše svítidlo jak má,dnes mi sviti přední pravý světlo tlumeny i dálkový ,blinkr nefunguje. A vzadu sviti parkovací světlo,na levé straně nesvítí tlumený ani dálkový ,blinkr jde ale sviti vzadu jenom parkovačka,byl jsem u svýho mechanika , vše mi proměřil vyndal přední světlo proměřil , Neví proč mi nejde do levých světel proud, nemáte někdo zkušenosti ? poradíte někdo?

 

Edited by duryitzz80
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
    • Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16.  Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄 
×
×
  • Create New...