Přejít na obsah

Cukání, otáčky, chcípání a spotřeba problém

Doporučené příspěvky

Zdravím

Mám již delší problém, který stojí pořád peníze zatím se to nepohlo z místa. Jde o to, že auto jezdilo v pohodě, ale pak to mělo divný zvuk a ztrátu výkonu, nikdo mi nedokázal poradit, takže sem s tím jezdil cca 2 měsíce, než mi kolemjdoucí řekl, že jezdím zřejmě na 3 válce. Dal jsem to do servisu, kde mi vyměnil všechny svíčky a kabely (cca 2000 Kč), jenže po cca 2 měsících to samé. Radši jsem zvolil jiného mechanika, kde mě opět vyměnil svíčky a to zapalování tuším (cca 2500 Kč), vše se zdálo konečně ok, jenže nebylo. Otáčky neustále kolísaly směrem dolů, že snad každou chvíli auto chcípne. Chcípalo, ale většinou v nevhodnou dobu před křižovatkou, kruhákem atp, což bylo dost nebezpečné kvůli brždění a točení volantem. Tak jsem to opět dal do servisu, kde mi vyměnili olej, všechny filtry i palivový, čidlo teploty a vyčistili škrtící klapku. No jenže to teď je ještě horší. Když jedu, auto z ničeho nic cukne a ve 120 Km/h to je dost nepříjemný, vypadá to skoro jakoby na sekundu auto snad chcíplo, nebo ho někdo přidusil. Taky občas cuká, hlavně při jízdě na dvojku, ale aspoň nechcípalo před křižovatkou, což už nyní neplatí. Otáčky jsou většinou na volnoběch kolem 1500, pak sem tam klesnou na 900-1000, ale většinou se pohybují mezi 1200-1500 no a spotřeba průměrná kolem 11 litrů na 100!!!! Když jsem to v servisu říkal, tak nevědí co s tím, ale když čistili klapku, tak přes VAG dávali nějakou regeneraci (co to je nevím), takže mi nabízejí další postupné výměny součástek, jenže to bych za chvilku mohl vyměnit vše, ale nejsem Babiš, abych na to měl.