Jump to content

Přídavné topení/nezávislé topení?


Baridor

Recommended Posts

  • 8 months later...

Malinko oživím téma. Běžně používám nastavenou teplotu na panelu 24°C při jízdě a tak to je i když vypnu motor. Problém nastává, když si dálkou zapnu webasto na rozehřáti tak je teplota nastavena na panelu 24°C. Testoval jsem i to, že jsem před vypnutím motoru nastavil teplotu na max a na druhý den jsem takto sepnul na dálku webasto a to byla echt paráda. otázka tedy zní: je možné nějak upravit pro webasto nebo okruh sepnutí, aby byla teplota automaticky na max ? Jestli jsem se na to již ptal, tak se omlouvám.

 

Díky 

Link to comment
  • 11 months later...

Kluci, přestalo mi fungovat dálkové ovládaní Telestart T91 na dálkové sepnutí webasta. Dioda bliká zeleně tzn. že nemám signál. Vyčetl jsem nějaké chyby. Řešil jste někdo ? minulý týden jsem webasto normálně dálkou zapnul. Ručně lze sepnout a není problém. Pokoušel jsem se o nové spárování ovladače, ale bez výsledku. 

18. Additional heater18. Additional heater
DTCs: 1
----------------------------
00664 [0x0298]
Fuel gauge
Stav: Nevyřízená chyba během tohoto jízdního cyklu, Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

9458453 [0x905315]
B105315: GSM antenna, Open circuit/short circuit to B
GSM-Antenne, Unterbrechung/Kurzschluß nach Plus
Stav: Test selhal, Potvrzené

Edited by Radas
Link to comment

Dnes provedeno odpojení konektoru od přijímače webasta a po cca 1 minutě jsem opět zapojil. Provedl jsem párování dálkového ovladače tlačítkem ON. Poté jsem provedl zapnutí na dálku a vše je funkční. Před tímto odpojením jsem testoval i vytažení pojistky pro samotné webasto v motorovém prostoru a nepomohlo to, takže pokud by měl někdo podobnou situaci, tak snad bude toto řešení k dobru.

Telestart přijímač 7N0963513.jpg

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
    • Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16.  Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄 
×
×
  • Create New...