Přejít na obsah

VÝMĚNA MOTORU AUM ZA AUQ


Doporučené příspěvky

Čau chlapi,

Po výměně motoru AUM za AUQ (z anglického auta, najezdil jsem s tím cca 1000km a bez problémů) vyměnil jsem celý komolet Motor s turbem všechny hadice, původní zůstala jen hadice ke cooleru cooler a hadice ke klapce, klapku jsem vyčistil byla pěkně zarostlá, bov, N75 a váha vše odzkoušeno a ok. Jednotka za AUM zůstala je tam chip na cca 140kW. Se známým jsme dělali diag a žádné chyby to nehazi, jen při sešlápnutí plynu to je prostě liné ve 3500 otáček auto přestane jet, (log za jízdy), turbo přestane tlačit, hodnoty jsou nižší než mají být. Nevíte čím by to mohlo být? Může to být řídící jednotkou? RJ jednotku z rsa mám, tak kdyžtak ji tam dám, to není problém, děkuji za případné rady.

Odkaz ke komentáři

Je to jednoduche dej tam jednotku z rs : urcite to bude s oznacenim sj.( anglie)

 

Problem je ze to mas kdo vi jak poladene, navic rs ma jine vstriky, timto muzes motoru i ublizit. Dej tam co tam ma byt a pak bude vse ok. Timto muzes i turbo rozsekat, ventily muzes podpalit atd..... Bacha nato a co nejdrive tam dej tu z rs.

Odkaz ke komentáři

Koukám do ETKY na ty vstřiky a objednací číslo je pro AUM i AUQ stejné, jediný rozdíl co tam vidím je výfukové potrubí. Což mě před lety potvrdil i pan Janda z Cimbu a to potrubí podle jeho zkušeností dělá rozdíl na chipu mezi AUM a AUQ kolem 8KW výkonu navíc. Když v ETCE kouknu na AGU tak tam jsou opravdu jiné vstřiky a i turbo.

Odkaz ke komentáři

to slysim poprve ze ma auq jiny vyfuk, maximalne ale jen prvni dil? mam zadni dil z rs a prumer trubky porad stejny. ja si u sebe delal 3palcovy prvni dil, tedka jeste budu davat misto stredu trubku a necham jen konec. takze rozdil mezi auq a aum je maximalne tak v softu, ten extra tlumic na turbu co ma rs je zbytecnost na zabirani mista

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Čau chlapi ... náhodou jsem se po dlouhé době kouknul na oct. forum ... hele mám AUM-ko ... no je dovezené z německa cca před 5 lety. jak tu řešíte tu výměnu jednotky za jednotku z RS ... jaká to má být a má ji tu někdo k prodeji? A t stačí jen přecvaknout a jede se? Nebo je potřeba ještě neco nastavovat?

 

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
×
×
  • Vytvořit...