Přejít na obsah

Nestartuje kdyz je cca pod -5°C


Doporučené příspěvky

Zdar chlapi, kamaradoj nechytne okta jakmile zacne mrznout. Zaclo to, kdyz debilove od Benziny, nechali stary zasoby letni Vervy,tak mu zamrzla nafta (nebyl sam), nechal rozmrznout auto v garazi, nalil do nadrze nejakej ten benzin, vymenil palivovej filtr, kterej byl od parafinu.. Cca 5 dni jezdila, pak zas, auto vzdycky na 3 sekundy chytne a chcipne,filtr je cistej, stara nafta vyjeta. V novy je nalitej VIF v nejvyssim moznym davkovani(40L-120ml). Je to uz 3x co se davala do garaze na romrznuti. Diagnostika nic neukazuje. Na co se zamerit. Diagnostiku mam,kdyby nekdo nejakej napad co zmerit. Uz to vypada, ze je to auto do Italie :D

Odkaz ke komentáři

Ale tady neni problem v tom,ze tam caknul trochu benzinu (proto sem nerozvadel,ze tam samo splejchnul i trochu oleje kuli mazani,a nemel v umyslu to dlouhodobe pouzivat) Po naliti benzinu a vyjeti zbytku,bylo ujeto dalsich 300km a jezdi dal,jen je problem s mrazem pres noc, pak to auto nechytne, respektive chytne a chcipne. Kdyz auto vyjede z garaze,kde neni moc pod 0 a nezustane pres noc v mrazu,tak normalne jezdi.

Odkaz ke komentáři

O lití benzinu do nafty psát nebudu, evidentně jste odborníci. Ničíte si váš motor, vaše věc

 

Nicméně k popisovanemu problému:

 

Moje Octa FL 1.6 TDi CR z roku 2010, najeto 96tis km vzkazuje přesně popisovaný problém. Když je tak to -5° chytne na první zatočení a běží, jede normálně. Když je po -5°, stojí celou noc v mrazu, tak chytne a hned chcípne. Takhle klidně 20x, než se povede nastartovat. Pak už běží normálně. V servise řekli, že je to nedovirajicim EGR ventilem. Ve středu jdu na výměnu, cena cca 12tis, tak doufám, že se nespletli...

 

Odesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Reakce na benzin: nalil mu to tam pry dokonce mechanik.. :lol:

 

Jinak mne to nedalo a vzal sem to srovnavaci metodou pres VCDS,

 

1.problem, u me to po nastartování ukazuje, Ventil zpetneho vedeni vyfukovych plynu 29% u nej 72% = EGR KO na 100%?

2. Doba predzhaveni u me pri studenym 1.9s teply cca 80°C 0.4s, u nej 0.0s- motor ohraty cca 60°C nemel jsem moznost zmerit na studenym, ale i tak rozdil . Zhavicky KO? Musi to vzdycky ukazat ikdyby 0.1s?

 

Jestli je to tak jak si myslim, tak tyhle 2 zavady muzou za ten problem. Nejak si tady ti mechanici nevi rady, tak to zkousim ja.

post-50455-0-66370600-1485983732_thumb.jpg

post-50455-0-23813200-1485983802_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...