Přejít na obsah

Nekompletní dodělávka xenonů


LH13

Doporučené příspěvky

Ahoj všem,

zajímalo by mě, jestli existuje nějaké naprosto základní přehození halogenových lamp za xenonové. Na rovinu říkám, že nejsem odborník v této problematice a tak bych potřeboval radu znalejších. Moje představa je, že tu mám octavii 3 jako druhé auto do rodiny na pojížďky kolem baráku a strašně se mi nelíbí halogenové lampy, které to auto příšerně hyzdí oproti xenon lampám. Hlavně kvůli vzhledu bych ty lampy chtěl vyměnit, ale co tady na foru jsem vyčetl, tak samo ta přestavba je náročná a chápu že i nákladná. A zatím to takto řešit nechci, chtěl bych se vyhnout překopávce pomalu půlky věcí v autě:-), nechtěl bych zatím úplně takový zásah, ale při troše štěstí se ke mě dostali pěkné xenon lampy, takže je mám doma.Zamyslete se prosím,jestli by existovala nějaká varianta, samozřejmě pro většinu lidí tady asi ,,prasárna,, jak zapojit tyto xenony nějakým základním způsobem, bez všech těch fíčurek okolo. Myslím nivelace, naklápění, přisvicování do zatáčky apod. prostě jen zapojit ty lampy, aby svítily, seštelovat je do jedné pozice, tak, aby samozřejmě neoslňovaly ostatní a já aspoň viděl před auto jako s halogenama.V noci jezdím minimálně,jde mi hlavně o změnu toho designu světel. Viděl jsem na netu plno odkazů na různé adaptéry na přechod z origo halogenové kabeláže co je na autě na xenon lampy.Takový mezikus,že by se nemuselo do kabeláže vrtat a při problémech by se to dalo hodit zpět do původního stavu. Myslím toto: https://www.aliexpress.com/item/OEM-VW-HID-Xenon-Headlight-10-to-14-Pin-Connector-Adapter-For-Volkswagen-New-Skoda/32416244234.html .Kdybych takto zapojil ty origo xenon lampy,tak by fungovaly?Myslím rozsvítily by se a fungovalo by normálně přepínání potkávací-dálkové?Nebo to ani náhodou? Nebo by se muselo něco dokódovat apod. Jestli tato varianta není možná, tak má někdo nějakou variantu, klidně i do SZ, jak bych to co nejlevněji mohl rozchodit. Xenon lampy mám, nárazník