milanch Odesláno Březen 15, 2017 Sdílet Odesláno Březen 15, 2017 Ahoj lidičky, rád bych radu od nějakého autoelektrikáře. Vyndal jsem vstřikovače a měřil je ohmmetrem. Dva měli hodnotu 14,5, jeden 14,6 a ten jeden měl hodnotu 14,7 ohmů. To asi není v pořádku. Díky za případnou radu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
speedy799 Odesláno Březen 16, 2017 Sdílet Odesláno Březen 16, 2017 Aj ti to sposobuje nejake citelne problemy na aute? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
milanch Odesláno Březen 16, 2017 Autor Sdílet Odesláno Březen 16, 2017 Problémy ani ne jen při volnoběžných otáčkách motor občas pokucne. Ale na diagnostice mám problém s lambda sondou , příručka VIS odkazuje na vstřik viz příloha , jedná se o závadu 00525. Uvidím objednal jsem nový vstřik , zítra ho snad nasadím pojezdím a znovu auto napíchnu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Březen 16, 2017 Sdílet Odesláno Březen 16, 2017 Z odporu vstriku nezjistis, ktery vstrik ti netesni... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
milanch Odesláno Březen 16, 2017 Autor Sdílet Odesláno Březen 16, 2017 To nemůžu , ale měl jsem je na stolici a byli vyčištěny ultrazvukem. Těsní všechny jen je problém s vnitřním vynutím a to má možná vliv na lambda sondu. Uvidím jak přijde, změřím vnitřní odpor a měli by mít všechny stejné hodnoty odporu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Březen 16, 2017 Sdílet Odesláno Březen 16, 2017 A zkousel si na stolici tesnost jednotlivych vstriku??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
milanch Odesláno Březen 17, 2017 Autor Sdílet Odesláno Březen 17, 2017 Právě na stolici to bylo, těsnost je O.K. Jen je problém se signálem . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.