Přejít na obsah

Chladno jede, teplo nejede.... Zahada


Doporučené příspěvky

Ahoj vsem, mam hodne zajimavej problem. Zacal v loni na konci leta asi dva tydny po koupi auta. Byli jsme na vylete v zoo 120km jedna cesta, cesta tam supr celou dobu na dalnic v rychlim pruhu pekne jsem ji nakladal /2.0tdi 16V BKD/ pri ceste zpet jsem si behem chvilky jizdy po meste vsiml ze auto netahne, dojel jsem ke globusu vyskub vahu vzduchu a zandal/jelo jako by ji melo odpojenou/ a cesta zpet opet parada. Asi tyden klid, pak pri ceste do prace opet lenochod. Vyskubnout vahu uz nepomohlo a napsalo to chybu emise do dilny. Na diag to napsalo neverohodny a slabi signal od vahy ale jen sporadicky. Postupne jsem zjistil, ze kdyz je rano chladno jede auto jak prokoply, kdyz jedu z prace v horku jako by upadlo turbo a z motoru mam sdi, rano opet zavodak, odpoledne trabant, kopce co bych s turbem vylitl na petku ted sotva na dvojku trojku a tak porad do kola, ochladi se jede otepli netahne. Auto bylo u elektrikare, dostal se k nemu az treti den, to uz se ochladilo a auto jelo, 500 kc za diag ktera nic neukalaza a ja jel nasranej domu. Mezi tim prisel podzim a zima a auto jezdilo jako by se nikdy nic nedelo, zadna chyba se nevyskytla, spotreba klesla, ja byl spokojenej, ale vedel ze to prijde. Zacalo to v utery kdyz se udelalo hezky, jel jsem do mesta neco vyridit. Mezitim se oteplilo a vylezlo slunicko. Auto zacalo skupat jak fichtl s ucpanou triskou v karburatoru, turbo zabiralo razovite na pul sec a auto vzdy zatahlo. Odpojil jsem vahu auto skubat prestalo, ale jelo bez turba, zkusil jsem koupit jinou vahu ale stejny vysledek, skubani. Postupne auto i s vahou prestalo skubat ale nezabira turbo. No a chyba na vag se zmenila na prilis slaby signal od vahy, problem je ten ze opet jen za tepla. I to se oproti lonsku zmenilo. Driv to blblo az kdyz bylo fakt vedro ted staci uz 15-16stupnu. Rano kdyz jsou 4-5 je vse oka a taha luxusne. Odpoledne je z toho vycochtany sdi, nenapada nekoho co s tim mi pekacem je????

Odkaz ke komentáři
  • o 5 let později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...