Přejít na obsah

Pískání při akceleraci (podobný zvuk když píská TURBO)


Doporučené příspěvky

Dobrý den, nemá někdo prosím u O2 předface, 1.9 TDI s PDF zkušenost s pískáním někde v motoru, můj mechanik mi řekl, že to je nejspíš dírka v chladiči výfukových spalin která způsobuje ten pískot, když sešlápnu plyn tak to začne jemně pískat a za chvíli to odezní, a při přeřazení to samo, zase chvili piska a pak přestane..nejde to nějak řešit, jinak než koupit ten chladič nový který stojí 10 000,- ??? Nebo nemá někdo zkušenost, že by to mohlo být něco jiného? Děkuji za odpověď. přikladám zde odkaz na video na který jsem narazil, dělá mi to v podstatě tohle:

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Zdravim, mam O II 77kw BLS 2007 s PDF 280 000 km,a dela mi to stejne. pri akceleraci píska az do urcitych otacek, pak to prestane piskat a cukne to. taky ti to tak cukne treba pri 2rychlost stupni? Zevraj to moze byt vaha vzduchu, nebo zaneseny egr ventil. zatim jsem s tym nic nedelal.

Už si to nejako vyresil? diky

Odkaz ke komentáři

Já jsem mněl podobnou závadu. V mém případě utíkala výfukové plyny mezi motorem a vyfukovými shody co vedou do turba. Je tam takové plechové těsnění a jak to tam utíkalo tak to fungovalo jako píšťalka. Prý je to dost časté, ty šrouby co to drží se po čase povolí. Kolegovy v práci se stalo něco podobného, když si měnil turbo a ty šrouby málo dotáhl. U bls motoru tam je málo místa ale na rampě se tam dá z podmotoru sáhnout (a případně i spálit ), mělo by bít cítit jak to tam při sešlápnutí plynu podfukuje.

 

Odesláno z mého HTC One dual sim pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak Rapid neprošel na STK. Uvolněná spona před středním dílem výfuku. Je to ještě originál, takže budu muset vyměnit, jinak obal na zadním dílu výfuku je první vrstva již hodně zničená, tak budu muset odstávající přebytky odřezat abych byl minimálně dva roky pojízdný. průměr objímky na trubku před střední díl výfuku náhodou nevíte ? dělají se dva typy. @Lancelot, četl jsem tvůj příspěvek, že jsi také řešil zadní díl výfuku, někdy 202x. Již jsi měnil ? Nesvítí nám jedna dioda ve třetím brzdovém světle- řešil jste někdo opravu ? je to za zadním sklem a mám takové tušení, že se jedná o led.
    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
×
×
  • Vytvořit...