Přejít na obsah

Špatné startování když je studený motor


Doporučené příspěvky

Zdravím, prosím o radu.

 

Potýkám se s problémem když chci nastartovat studený motor. Auto nastartuje, ale otáčky zakolísají mezi 500-800 a auto chcipne, nebo otáčky vylítnout na 1500 a pak už je to dobrý, Když tomu pomůžu plynem a vytočím motor třeba na 1200 otáček když to kolísá na nízkých otáčkách, tak už je pak v pohodě. Když je pak už motor zahřátý, auto startuje úplně bez problému. V autě je nová baterie, nové svíčky, nový zapalovací modul. V čem by mohl být ještě problém? V kabelech ?

Motor: 1.8 Turbo 110kW

Díky za radu :)

Odkaz ke komentáři

V pohodě, já jen, že témat s problémy na 1.8T je tu plno a dost často se tu objevují stejné problémy. Koukám teď, co jsem napsal. Úplně není vidět, co to může způsobovat. Tak ještě jednou :D Za nízkým tlakem paliva by nejspíš bylo špatné čerpadlo, docela častý problém 1.8T.

 

Při jízdě to nemusí být 100% poznat. Já se slabým čerpadlem jezdil dlouho a měl jsem problémy jen při studených startech s méně než 1/2 paliva v nádrži.

 

Pak bych ještě překontroloval hadice (hlavně odvětrání), vyčistil klapku, nalogoval váhu vzduchu. Takový ten už téměř základ při hledání problému. Ještě mě tak napadá čidlo chladící kapaliny, to dokáže taky pozlobit.

Upraveno uživatelem LadikRS
Odkaz ke komentáři
  • o 7 měsíců později...

Já jsem měl stejný problém,palivový čerpadlo v pořádku,ale měl jsem proražený čerpadlo sekundárního vzduchu a děravé a zpuchřelé hadičky.Hadičky jsem vyměnil za https://www.ebay.com/itm/Car-Crankcase-Breather-Vent-Hose-Pipe-SET-For-VW-Passat-B5-AUDI-A4-A6-1-8T-OE/222653847302?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649 ,a čerpadlo jsem prozatimně opravil než koupím nové.

post-27030-0-57116000-1512422815_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...