Jump to content

Karoq


Recommended Posts

Nemám nic proti bílé-naopak Supa budu objednávat bílého, ale u Karoqa se mi nelíbí. Červená metla je nádherná, s takovým jsem jezdil, jen neví, co by si za to řekli. Béžový interiér jsem vždy chtěl, tohle auto ho mělo, ale výplně dle mého hnus, strašně vynikala struktura plastu, vypadalo to moc, moc levně. Jinak auto Ok, líbilo by se mi, líbilo by se mi spíš jako druhé, proto jsem se i na úkor slabší výbavy rozhodl pro Supa. H

Link to comment

Je zajímavé, že s VarioFlex je součástí kufru roletka, se standardními sedačkami plato kufru. Nicméně žádné Simply Clever řešení se nekoná. Obojí má pevně danou délku, čekal bych, že roletka při VarioFlex bude délkově nastavitelná. Ta je však pořád na stejném místě a dokonce, pokud se sedačky posunou dopředu, vznikne díra. Navíc při vyndání není roletka kam schovat.

Link to comment

Já teda než nějaký vyndávání sedaček či 2 v řadě vidím plus nastavitelný sklon sedaček nebo posun a tím si o něco málo zvětšit kufr při zachování i zadních cestujících (asi ne k moři, ale ...)

 

Ale čekal jsem zázraky s roletkou při VarioFlex, ale to se jaksi nekoná. Praktičtější mi přijde plato

Link to comment

Otázkou je, kolik místa pro těch 5 cestujících budeš mít, při sedačkách posunutých dopředu, to je spíš pro náklad a ponechání sedaček, aby tě něco z kufru nezabilo ....

Nastavení sklonu opěráku je fajn, to jo ..... ale pokud chceš vzadu vézt dva lidi na sedačkach blíž k sobě, tak musíš prostřední nechat doma, to je blbý.


Tak ta roletka by se měla otevírat snad s víkem kufru ne? To mi přišlo docela OK proti platu

Edited by jar_da
Link to comment

Ano, je přichycena na dveřích, ale na druhé straně je pevně zachycena a tam bych čekal s VarioFlex posun délky. Tím, že tedy posuneš sedačky = vznikne fuk. Navíc není v kufru místo, kam ji v případě potřeby odložit (čekal bych prostor v podlaze či u rezervy apod.). Ale to třeba až při dalším MR nebo faceliftu

Link to comment
Škoda Karoq – Nové kombinace motorů a převodovek


Nový přírůstek do rodiny se na českém trhu zatím ještě ani neohřál a už se může těšit na doplnění nabídky. Zatím stále čekáme na základní výbavovou linii Active, kterou Škoda Auto slíbila v budoucnu uvést, ani paleta motorů však ještě není kompletní.


Podle našeho zdroje se už na přelomu dubna a května dočkáme 140kilowattové verze čtyřválce 2.0 TDI párovaného výhradně s převodovkou DSG a pohonem všech kol. První červencový týden se ponese ve znamení 2.0 TDI/110 kW v kombinaci s předním pohonem (aktuálně pouze se čtyřkolkou), a na přelomu listopadu a prosince dorazí patnáctistovka TSI/110 kW kombinovaná s pohonem 4x4 a automatem (aktuálně pouze jako předokolka). Škoda zvažuje i verzi na CNG s pohonem stejným jako u octavie. Více na:



Link to comment
  • 2 weeks later...

Nemôžem si pomôcť, ale ten dizajn ma absolutne neoslovuje. Suchý nešportový vzhľad, tuctovosť bez emócií, bez nápadu, ako aj Kodiaq a tiež bežný Tiguan, či Ateca. Tieto autá vyzerajú ako tak, len keď majú nejaký športový packet, napr. ako u Tiguanu R-line.

Čo sa týka prístrojovky v Tiguane aspoň tá vyzerá dobre, ale v Karoq a Kodiaq nie je nič moc.

No a so športovým packetom (prilepené prahy, športové nárazníky, príp spojlery) bude dobre vyzerať snáď aj Duster.

 

Link to comment
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...


...nejvíc to bručení poznáte v garáži, kdy se těmi basy rozechvěje celá karoserie.

Ostatně s chvěním jsme měli v autě problémy celkem časté. Může za to velká prosklená střecha.

Nezdálo se, že by seděla dobře, v určitých chvílích šla do rezonance a vibrovala jak reproduktor.

Karoserie se nezdála ani tak tuhá, jak by měla být. To zase prozrazovalo povrzávání plastů okolo zadních dveří.


Link to comment
  • 2 weeks later...

Právě jsem si byl projet verzi 1,5 TSI se 7stupňovou automatickou převodovkou. Ve Style krásně vybavené, navíc tam byl adaptivní tempomat, navigace, elektrické otevírání 5.dveří. Za mě je to krásné auto, jede to dobře, závoďák to samozřejmě není, ale na denní ježdění bych řekl dostačující. Jen ta cenovka - 820t :( Tak mám teď 2,5-3 roky na došetření a snad už v tu dobu bude na výběr dostatek ojetin :))

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • je pravdepodobnejsie, ze sa ti nieco prihodi v zime, ked su posypane cesty. ak jazdis dialnice a dlhe trate, tak je tam tiez vacsia pravdepodobnost, ako ked sa len presuvas po meste na pomalo. ale tak to sklo sa moze poskodit aj v lete. tam su zase castejsie krupobitia, zver ti moze vybehnut, samotne sklo moze byt opotrebene a stare. je tam nespocet faktorov, co to ovplyvnuju. hlavne treba reagovat hned, ako si vsimnes nejake poskodenie, lebo casom sa to len zhorsi.
    • jako první krok je potřeba si na to zvyknout, tenhle infotaiment je SW chybami proslulý v Octavii nejvíc ze všech koncenovych derivátů ktere ho používají. Jak často se to bude objevovat zalezi na předchozím majiteli pripadne tobě podle toho jak k tomu pristoupis z pohledu aktualizace FW. Jestli to předchozí majitel neřešil v rámci reklamace, garančních prohlídek nebo toho že měl aktivovaný skoda connect budeš tam mít pravděpodobně puvodni FW.  Aby auto dostávalo OTA aktualizace musí mít aktivované hlavního uživatele. Další možnost je to udělat v servisu což mozna i budeš muset pokud je tam puvodni FW je možné že na ten OTA aktualizace nechodí a je třeba zajet do servisu pro tzv. velkou dílčí aktualizaci a pak ti postupně dojdou malé aktualizace.  Jaká je aktuální verze nevim jelikož nemám Octavii ale jinou značku a číslování verzí neni stejné 
    • Zdravím,  setkal jste se někdo? Před měsícem jse si koupil Octavia IV 2020, 2.0 - 110kw. Dnes jsem vyjel za kamarádem vše ok,a vykouřili jsme cigáro. Když jsem po té nastartoval a dal R - kamera se nezapla a ani Infotainment. Stalo se to někomu? A popř. jak řešeno?   Děkuji Resp. on se zapnul, ale nebyly vidět žádné ikony. Nesvítil úplně černě jako vypnutý ale šedě.
×
×
  • Create New...