Přejít na obsah

Škodovka trápí Volkswagen, je moc dobrá


Doporučené příspěvky

nevym jestly ste si všimly jak škodovka začala šetrit na auteh???

 

dneska jsme mnel možnost detailne prozkoumat FL O2 hlavne interier. Zadni dvere maji tvrdy plast, predni mekky, madlo dveri je z tvrdeho plastu a ne z toho gumoveho nebo co to je za material, už tam neni plastovej kryt na baterku, radička se my zda byt takova všelijaka, sedačky tvrdši než ma predface.

 

Drobnosti ale co se muže očekavat pod kabatem gdyž se šetrilo na takovych viditelnich mist?

 

Ono to i škodovka začala vyrabet v maniru VW což se my ne liby :)

ano, ve všem máš pravdu, ale v těch sedačkách tě opravím :lol: čím tvrdší sedačka, tím více materiálu v ní je a můžu tě ujistit, že je to na základě dlouhodobéhe vývoje a testování :D

Odkaz ke komentáři

no nevym ten kamoš ma elegance predface a elegance face a nejak se my zdaji mekčy ty stare sedačky. Nerikam že nemaš pravdu ale za mne mekči sedačka lepši. Podle mne se tam jedna jen o ten podklad pod potahem, takže tam nejakej rozdil na kvalite nevidim, meky podklad nebo tvrdy jsou jen takove drobnosti kterych si všimnou akorat nemocni lide jako ja :)

 

ale jako ten bolero je fakt pecka. A introš i gdyž mene kvalitni (kvuly tem blbostem co jsem se zminil) na oko vypada o 10 let mladši, ty chomove doplnky, stribrnej dekor, novej climatronic, pristroje, bolero, vše dohromady vypada mnohel lip (i gdyž ja obecne stribrne dekory rad nemam).

 

ale co mne štve ta elegance je oproti elegance v Česku dost ošupana, neni se divit gdyž stoji o skoro 5 tisic euro mene ale stejne nejak vadi. Jeđšte par krat si je prohlednu a pak uvidim jestly najdu neco "zajimaveho".

 

Myslim že škodovka takove veci s šetrenim ted nepotrebuje, malem doplatila na VW motory ktere jsou v posledni dobu na prd, takže by se takhle hrat nemnela :lol:

Odkaz ke komentáři

ano vypada ale proste jsem nečekal šetreni na takovych blbych misteh :D

 

@mischicka: no maš pravu ale ne jenom češi komplet vyhod evropy, ale mam obavy že to co je dobre pro vyhod se nebude moc libit britovy nebo nemcovy a prave tam škodovka ma v posledni dobe velky uspeh. Jinak pravda je že octavka je oproti konkurence mnohem lepši auto (stači usednout za volant a ten gdo ma nejakej ten cit pro interier to hned pozna) ale spiš mnely šetrit nekam gde to neni tolik evidentni jako delaji ostatni :D

Odkaz ke komentáři
ano vypada ale proste jsem nečekal šetreni na takovych blbych misteh :D

 

@mischicka: no maš pravu ale ne jenom češi komplet vyhod evropy, ale mam obavy že to co je dobre pro vyhod se nebude moc libit britovy nebo nemcovy a prave tam škodovka ma v posledni dobe velky uspeh. Jinak pravda je že octavka je oproti konkurence mnohem lepši auto (stači usednout za volant a ten gdo ma nejakej ten cit pro interier to hned pozna) ale spiš mnely šetrit nekam gde to neni tolik evidentni jako delaji ostatni :D

Ono je otázka co dodávají tam, víš? Možná pro nás maj levné, očesané mrchy a pro ně co si jen přejou...

Odkaz ke komentáři
ano, ve všem máš pravdu, ale v těch sedačkách tě opravím :lool: čím tvrdší sedačka, tím více materiálu v ní je a můžu tě ujistit, že je to na základě dlouhodobéhe vývoje a testování :pest:

 

dakie nemůžu s tebou až tak souhlasit, jedna věc je tvrdost a druhá věc je hustota - neznamená že čím je tvrdší, tím je tam víc materiálu, ale čím je hustěší, tím je tam víc materiálu, ale to nepoznáš...... pěna (molitan) má většinou 4místné označení např. 2050 (20 znamená kolik kg/m3 a 50 je tvrdost), takže pokud by sedačka byla v OII z 4050 a v OIIface ze 3055, tak by se ti zdála se dačka ve facu lepší,tvrdší,ale materiálu by tam bylo míň a čím menší hustota na m3, tím méně kvalitní - dříve ji prosedíš :palec:

Odkaz ke komentáři
dakie nemůžu s tebou až tak souhlasit, jedna věc je tvrdost a druhá věc je hustota - neznamená že čím je tvrdší, tím je tam víc materiálu, ale čím je hustěší, tím je tam víc materiálu, ale to nepoznáš...... pěna (molitan) má většinou 4místné označení např. 2050 (20 znamená kolik kg/m3 a 50 je tvrdost), takže pokud by sedačka byla v OII z 4050 a v OIIface ze 3055, tak by se ti zdála se dačka ve facu lepší,tvrdší,ale materiálu by tam bylo míň a čím menší hustota na m3, tím méně kvalitní - dříve ji prosedíš ;)

mě to vysvětlovat nemusíš, my ty pěny vyrábíme :palec:

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
Zajímavé info o zisku z výroby aut v Číně a u nás...

 

15 tis. čistý zisk za vyrobené auto, to se mi snad nezdá ani pravda :FEVE:

 

pokud se ziskem rozumí suma, která zůstane po odečtení všech nákladů (vývoje, odpisů, mezd a energií, logistiky) a po zdanění, tak to zase tak špatné není, tuším, že roční produkce byla vloni okolo 600.000 aut?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...