Přejít na obsah

Škodovka trápí Volkswagen, je moc dobrá


Doporučené příspěvky

Škoda Auto se stává pro mateřský koncern Volkswagen přítěží a problémem, píše německý magazín Spiegel na svém serveru. Podle něj škodovácké vozy příliš konkurují Volkswagenu, navíc firma již nepřináší takový zisk jako před lety. Spiegel v tomto ohledu přirovnal škodovku k bolehlavu německého automobilového gigantu.

Celý článek ZDE

 

Tak doufám, že se koncern Volkswagen nerozhodne brzdit vývoj a kvalitu Škodovky, aby VW nekonkurovala ...

Odkaz ke komentáři
Ale proBoha...museji být rádi že se sestře přece daři dobře ne? Však to je jeden a ten samej zaměstnavatel!!! ;)

No on je to vlastně "bratrovražednej" boj a němci nemají a nebudou mít zájem, aby se škodovka líp prodávala a už vůbec ne aby byla lepší než mateřská automobilka. A navíc si za to můžou samy, že Volkswagen už dávno není "lidové auto"...

Odkaz ke komentáři

jo četl jsem článek a pobavil jsem se u diskuze, jsem se musel smát, názory, kdy se jedinci vyjadřují, že by škodovka byla stejně dobrá i bez VW  ;) :) ;) , jsou opravdu hodnotné,

 

Škodovka by byla bez VW dávno mimo trh, osobně si myslím, že akcionářům je jedno jestli se prodává škodovky nebo vw, jde o zisk a je jedno kdo ho tvoří

Odkaz ke komentáři
jo četl jsem článek a pobavil jsem se u diskuze, jsem se musel smát, názory, kdy se jedinci vyjadřují, že by škodovka byla stejně dobrá i bez VW  ;) :) ;) , jsou opravdu hodnotné,

 

Škodovka by byla bez VW dávno mimo trh, osobně si myslím, že akcionářům je jedno jestli se prodává škodovky nebo vw, jde o zisk a je jedno kdo ho tvoří

Ale musíš si uvědomit jednu věc že německé odbory jsou doost silný a ty tlaky tam prostě jsou škodovka jim leží v žaludku už hodně dlouho

Odkaz ke komentáři

jar da: otázkou je, kolik zisku umí VW auta a kolik Škodovácký, jestli je to v neprospěch Škodovek, tak se není čemu divit, že jim vadí vyšší prodeje za míň.

 

Navíc Spiegel je opravdu plátek tak na úrovni místního Aha apod sraček, takže zase tak bych tomu nedával ;)

Odkaz ke komentáři

jasný, celou věc chápu tak, že je prostě míň práce a vyrábí se míň aut, Němci nechtějí omezovat sami sebe, tak jim vadí všechno co se vyrábí jinde v rámci VW, činost odborů jde ruku v ruce se ziskovostí, nedávno odbory taky řvali ve škodovce po 10% navýšení mezd (už tak nadprůměrných v rámci ČR) a teď jsou potichu,

 

ona ta ziskovost se asi podle značek těžko posuzuje, když hlavní vývoj dělá VW a Audi

Odkaz ke komentáři
přečtěte si ten samej článek na trochu serióznějším serveru, než jsou novinky a podívejte se na čísla prodejů v článku dole u obrázků... Zas tak horký to není ;)

Čísla jsou jedna věc a co v tom článku píšou je věc druhá viz:

Předpokládá se proto, že úkolem budoucího šéfa Škody Auto, kterým by měl být Winfried Vahland, bude osekat náklady české automobilky. Směr již naznačil sám Winterkorn - každá značka si sice může dělat, co chce, ale nesmí to být na vrub některé z jiných značek koncernu. To by mělo znamenat i návrat Škody zpátky do stínu značky VW.

Vidět by to mělo být hlavně na třetí generaci sedanu Superb. Ta bude pravděpodobně výrazně menší než stávající model a bude mít i méně zmiňovaných vychytávek, které jej v testech posunuly před sesterský Passat.

No ale uvidíme co ukáže čas v mediích už se toho napsalo a pak vše bylo jinak ....

Odkaz ke komentáři
Proto Alessi zdůrazňuju ty čísla dole v článku => ten Sup Passatu do zelí v prodejí zase tak moc neleze.

No to mě právě taky překvapilo ty čísla, protože podle nich by ani nemělo cenu psát ten článek, a proto nechápu, proč by jim to mělo tak vadit a proč by měl novej šéf škodovku osekávat ;)

Odkaz ke komentáři

zabiaku nehul to uz prosim tvoje nacionalisticky kecy ktery vyzdvihujou skodovka ktera je jen premalovanej volkswagen se nedaji cist prosim te...

 

bud rad ze nemci jsou protoze jinak to koupil renault a tu znacku zrusil, byl druhej v poradi, takze tak...

 

nevim proc se taky rozcilujes ze MY sme udelali lepsi auto nez ONI...jiz dlouha leta se ve skodovce nepracuje na vyvoji jen skodovky ale i jinyhc znacek a komponentu pro ostatni znacky cili to je proste porad jeden koncern, nechapu te.

 

stane se to, ze skodovka pujde s kvalitou niz a nebudou se do ni montovat spickovy technologie a vse pujde vic na vw...otazku odboru bych taky nejak nehrotil, ony i ty boleslavsky jsou pekelne silny

 

hlavne proboha krotte ty emoce typu zabiaka, z toho zustava rozum stat

Odkaz ke komentáři

asi tak, bez němců by škodovka byla na úrovni lady samary, to že má škodovka pár vychytávek je hezké, ale na to auto nejezdí, já osobně jsem poslední dobou na ing z bolky nasratý, viz motor htp, kde nám ani jedno ze šesti auto nenajelo víc jak 120.000km aniž bychom nemuseli dávat motoru nové hlavy, českej motor...

Odkaz ke komentáři
asi tak, bez němců by škodovka byla na úrovni lady samary, to že má škodovka pár vychytávek je hezké, ale na to auto nejezdí, já osobně jsem poslední dobou na ing z bolky nasratý, viz motor htp, kde nám ani jedno ze šesti auto nenajelo víc jak 120.000km aniž bychom nemuseli dávat motoru nové hlavy, českej motor...

Jenže nejde jen o motory HTP !!! Prostě se šetří a někde to vidět musí být prostě škodovka je vlastně jen montovna s levnější prac. silou (relativně)

Odkaz ke komentáři
jo četl jsem článek a pobavil jsem se u diskuze, jsem se musel smát, názory, kdy se jedinci vyjadřují, že by škodovka byla stejně dobrá i bez VW  :palec: :) ;) , jsou opravdu hodnotné,

 

Škodovka by byla bez VW dávno mimo trh, osobně si myslím, že akcionářům je jedno jestli se prodává škodovky nebo vw, jde o zisk a je jedno kdo ho tvoří

Jj, tohle je naprostá pravda, ale holt bližší lidová košile než ze škody kabát...leda že by se začali držet slova významu slov volsk wagen a začali levné šunty bez liťáků a kůže dělat oni...

Odkaz ke komentáři
Jenže nejde jen o motory HTP !!! Prostě se šetří a někde to vidět musí být prostě škodovka je vlastně jen montovna s levnější prac. silou (relativně)

jak nejde, já to udávám jako příklad výsledku práce českých soudruhů, když s tu zabiják tak vyzdvihuje české ing nad těmi německými, motor a kastle je to jediný co automobilky totiž vyrábějí

Odkaz ke komentáři
jak nejde, já to udávám jako příklad výsledku práce českých soudruhů, když s tu zabiják tak vyzdvihuje české ing nad těmi německými, motor a kastle je to jediný co automobilky totiž vyrábějí

No pokud vím tak je to odvozený z 1.4 55kw a myslel jsem tím že ani motory dělaný "soudruhy v NDR" taky nejni žádný zázrak :palec:

Odkaz ke komentáři

jo, z německýho vychází, ale zprasili ho v Bolce:

 

http://forum.skodahome.cz/index.php?/topic...-rozbor-motoru/

 

p.s. po uveřejnění tohoto, Skodovka zrušila časopisu Autoojetiny všechny testování, resp. nedá jim žádné auto na testy a nebude je nijak podporovat, vyšlo v následném čísle

jinak vím o několika povedených motorech od VW, ale nějak si nemůžu vzpomenout na nějaký od Škodovky za posledních 30 let

Upraveno uživatelem jar_da
Odkaz ke komentáři
jo, z německýho vychází, ale zprasili ho v Bolce:

 

http://forum.skodahome.cz/index.php?/topic...-rozbor-motoru/

 

p.s. po uveřejnění tohoto, Skodovka zrušila časopisu Autoojetiny všechny testování, resp. nedá jim žádné auto na testy a nebude je nijak podporovat, vyšlo v následném čísle

jinak vím o několika povedených motorech od VW, ale nějak si nemůžu vzpomenout na nějaký od Škodovky za posledních 30 let

No tak já ti osvěžím paměť :smich: ona taková 1.3-trojka MPI se opravdu povedl měli jsme 3 auta služební které bez problémů měli nalítánu přes 300tis.km a byly naprosto v pohodě :D a jedinej opravdu povedenej motor od VW je 1.8T !!!! škoda emisních limitů jinak by se určitě vyráběl dál :D

Odkaz ke komentáři

Ten článek to trochu dramatizuje. je v tom tak trochu reklamy na Mr. Cimbu a na tu další firmu opravující motory. Beru že Janda má zkušenosti jako málokdo z nás...beru že u nového motoru se ale taky může vyskytnout několik problémů. Znám to ze života i já-člověk nemůže předvídat vše.

Nicméně zase bych to nehrotil jako v tom článku. Znám spousty HTP se 180 000 až 200 000km na tachometru a s motorem nebyl problém.

 

A dobrý motor od VW??? Tak minimálně 1,8T 110kw byl hodně dobrý počin...a z těch starších motorů 1,6 55Kw AEE :D :D :smich:

Dobrý motor od škody? Určitě bych nezapomínal na 1,3 MPI 50Kw ve Feldě. Bez šáhnutí i víc jak 350 000Km. Spotřeba? Na pohodu-a to má EURO 2(máme ho doma v krátký Feldě a dlouhý trasy v plným autě dává do 5,5l) Jo škoda jen že trochu nezapracovali na vyvážení a odhlučnění ala 1,4MPI do fábky.

 

A ještě jeden motor, který nesměl spatřit za totality světlo světa. 1,5 60Kw OHC s řemenem poháněnýmy rozvody - v roce 1967 - celohliníkovou konstrukcí, která umožňovala prostou změnou klikovky stavět několik derivátů v různých objemech - 1.2, 1.5, 1.8 ...motor byl nachystán pro novou Škodu 720 :D

Upraveno uživatelem TomášT
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...