Kuchy22 Odesláno Červen 6, 2017 Sdílet Odesláno Červen 6, 2017 zdravim, moje octavie II 1.9TDI BXE 77kw modro bíle kouří neví někdo čím by to mohlo být, auto má dělané rozvody turbo a těsnění pod hlavou a stále kouří i na volnoběh. Na volnoběhu pocitově když sedím v autě lehce poškubává přidám obrázek z VAgu.. děkuji za rady .. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Červen 6, 2017 Sdílet Odesláno Červen 6, 2017 kolik km najeto? nebylo by špatné zkontrolovat vstřiky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kuchy22 Odesláno Červen 6, 2017 Autor Sdílet Odesláno Červen 6, 2017 Najeto přes 350tisíc a auto padá kolem 150km/h do nouzáku neni to pravidelné třeba 2x za týden. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Červen 6, 2017 Sdílet Odesláno Červen 6, 2017 rozhodně vstřiky na repas a důvod nouzáku? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kuchy22 Odesláno Červen 7, 2017 Autor Sdílet Odesláno Červen 7, 2017 VAG píše regulace plnícího tlaku jenomže turbo je tam asi 3týdny .. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LacoSVK Odesláno Červen 18, 2017 Sdílet Odesláno Červen 18, 2017 Zdravím mam podobný problém a nechcem zakladať nové téma, mam OII 1.9 tdi 77kw BKC tak isto po výmene hlavy, tesnenia a turba. Od výmeny najazdené cca 5 tisíc km akurát ja neporozujem dym na voľnobehu ani pri jazde, ale iba pri cuvani aj to nieje pravidelné niekedy dymi niekedy zasa nie, turbo ide normálne nevydáva žiadne zvuky nič, tiež to môžu byť vstreky? Pri kontrole pred 5 tisíc km boli v poriadku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pavel Koum Odesláno Červen 19, 2017 Sdílet Odesláno Červen 19, 2017 Ahoj, jestli ti to kouří, když jedeš na zpětný chod, tak je to tím, že to cítíš pač do toho couváš. Při jízdě to nemůžeš cítit, ale musí to být ještě horší z důvodu, že jedeš rychleji co znamená více paliva více emisí a splodin. Jeden kámarád to taky řešil a zjistil, že má najeto min. jak 400 tis. km vše na orig. vstřicích... :wacko: . Jen někdo upravil počítadlo km.... Nechal vyměnit vstřiky a motor přestal kouřit. :palec: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LacoSVK Odesláno Červen 20, 2017 Sdílet Odesláno Červen 20, 2017 Ahoj, jestli ti to kouří, když jedeš na zpětný chod, tak je to tím, že to cítíš pač do toho couváš. Při jízdě to nemůžeš cítit, ale musí to být ještě horší z důvodu, že jedeš rychleji co znamená více paliva více emisí a splodin. Jeden kámarád to taky řešil a zjistil, že má najeto min. jak 400 tis. km vše na orig. vstřicích... :wacko: . Jen někdo upravil počítadlo km.... Nechal vyměnit vstřiky a motor přestal kouřit. :palec: Dik za info, neviem kilometre by nemali byť stočené no na 100% to nevylučujem. Bol som dnes ráno u svojho mechanika, ktorý to videl a dymí to hlavne pri cuvaní aj to nieje pravidelné, pri rozjazde to sledoval ale nič nevidel (stál mimo vozidla) ako prvú otázku mi povedal, že či som nenatankoval inú naftu ako obykle tankujem. Hneď som si spomenul, že som skúšal inú naftu na inej pumpe. Zhodou náhod mal tam jednu Audi A6 3.0 TDI a jej majiteľ mal v nádrži nejaku tisíc krát prelievanú naftu z kamiónov tak mi ukázal ako to dymí kvôli nafte a musím uznať bol som nemilo prekvapený čo dokáže spôsobiť menej kvalitná nafta. Tá audina dýmila ako kamión, hustý čierny dym, pričom ma ubezpečil že auto je po technickej stránke v poriadku a že je to kvôli tej nekvalitnej nafte, takže skúsim vyjazdiť túto naftu ktorú mám a natankujem kvalitnejšiu naftu na inej pumpe a uvidím ak problém nezmizne budem riesiť ďalej. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.