Přejít na obsah

Cukání motoru při akceleraci v rozmezí otáček 1600-2000


Doporučené příspěvky

Ahoj,

Stává se mi při akceleraci u druhého stupně to jde nejvíce poznat v rozmezí otáček 1600-2000 zaškubnutí v tahu, 2x za sebou... Poté se již ve vyšších otáčkách neobjeví.

Stává se to velmi nahodile a dost se mi zdá, že spíše při vyšších teplotách, teď v létě se rozhodně děje častěji.

Bohužel netuším, zda se vyskytovalo už u prvního majitele.

Dle https://www.tipcars.com/magazin/technicka-poradna/skoda-octavia-ii-1-9tdi-co-zpusobuje-skubani-motoru-v-tahu.html se může jednat o problém v řídící jednotce, popřípadě něco k EGR ventilu.

Palivový filtr byl měněný v zimě. Rozhodně nemá najeto 30k km.

Načetl jsem, že se také může jednat o el. svazek vstřiků, popřípadě setrvačník.

Auto nevydává žádné podivné zvuky, možná trochu něco z kabiny slyším, nějakou rezonanci. Žádné podivné vibrace.

 

Vždy je to nahodilé, jednou udělá, podruhé ne...

Mám teď čerstvě vyjetou diagnostiku, viz příloha

 

Máte nějaké nápady? Nevypadá to totiž, že by bylo špatné čidlo, jen dostavá špatné hodnoty, protože někde něco nefunguje.

 

Díky za rady

 

post-57362-0-30731200-1498808665_thumb.png

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...