Vpazourek Odesláno Červenec 12, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 12, 2017 Zdarec chlapi , minulej měsíc jsem byl s motorem 1.8 tsi ve škodovce, protože mě psal nízký tlak oleje , tam provedli diagnostiku tlaku motoru ( ta dopadla v pořádku ) a vyměnili čidlo tlaku motoru + přehráli řídící jednotku motoru. Potom mě upozornili že na motoru je špatný sací potrubí, že jsou vevnitř nějaký klapky a že je potřeba to vyměnit, oprava 20 000kč s prací a že se to projevuje tak že motor špatně startuje. Jenže před návštěvou servisu startoval normálně. Blbne to až po tom přehraní řídící jednotky. Projevuje se to tak že otáčky padaji k nule a zase vyletí nahoru zhruba na 1200 poté spadnou zase dolu zhruba asi 4x pak se ustálí.( a nebo i chcípne motor ) Spíš mě zaráží to že pokud motor ihned chcípnu a nastartuju znova drží volnoběh hned správně. Pokud startuju znova během několika hodin už je to v pořádku. Projeví se to zase až při prvním nastartování...( nasledující den nebo třeba v rozmezí x hodin ) Nesetkal se někdo s něčím podobným ?? https://www.youtube.com/watch?v=lNyhiWr9cKI Natočil jsem to na youtube a co mě zarazilo je taky ta spotřeba při startu... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 12, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 12, 2017 Vycisti skrtici klapku a nastav ji... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vpazourek Odesláno Červenec 12, 2017 Autor Sdílet Odesláno Červenec 12, 2017 1.8 TSI ma i škrtící klapku ? Já myslel že má jen to sací potrubí. Nejsem mechanik takže se v tomto vůbec nevyznám , každopádně koukám že jsi z Brna :D takže bych to klidně nechal na profíkovi a dojel. Jsem z Rosic což je kousek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 12, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 12, 2017 Klidne, zavolej ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.