Pindas Odesláno Srpen 2, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 2, 2017 Ahoj.Mam octavia 2 fejs 2013,1.6TDI,4*4.Potrebuji radu ohledne vymeni oleje v haldexu a diferencialu. Ma se to delat cca po 60tis.nema nekdo nejake rady jak na to? Obrazky ,navody? Diky moc 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Juraj tlelka Odesláno Srpen 7, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2017 Ja som to menil V originál servise skoda stalo to 20eur olej som si tam priniesol 0 Citovat Odkaz ke komentáři
italik Odesláno Září 15, 2017 Sdílet Odesláno Září 15, 2017 V servise říkali že kdyz vypouštěli olej z Haldexu byl černej a jakoby střibrnej. Nevite co to muže znamenat 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 15, 2017 Sdílet Odesláno Září 15, 2017 Asi nacate lozisko (stribrne castecky) nebo nebyl nikdy menen... olej z haldexu i difecu ma byt do zluta (zlatova) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
italik Odesláno Září 15, 2017 Sdílet Odesláno Září 15, 2017 (upraveno) Měním pravidelně už po 40 tis a černej jak bota byl vždycky. Upraveno Září 15, 2017 uživatelem italik 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Září 15, 2017 Sdílet Odesláno Září 15, 2017 buď ložisko nebo od spojek, popřípadě z čerpadla, kolik to má nájezd? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
italik Odesláno Září 16, 2017 Sdílet Odesláno Září 16, 2017 (upraveno) buď ložisko nebo od spojek, popřípadě z čerpadla, kolik to má nájezd? 230 000 km a prosim tě co by to pro mě znamenalo jak to řešit Upraveno Září 16, 2017 uživatelem italik 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Září 16, 2017 Sdílet Odesláno Září 16, 2017 dříve nebo později v něm něco odejde, bohužel opravy jsou hodně drahé, takže se oplatí koupit celý diferák jiný, ještě se stále objevují málo jeté z testovaček, mám takhle doma asi 5ks, prakticky na díly, většinou mají KO ložiska nebo soukolí. v tvém případě ač to bude znít divně, tak jezdit do úplného konce a mít v záloze druhý 0 Citovat Odkaz ke komentáři
italik Odesláno Září 17, 2017 Sdílet Odesláno Září 17, 2017 Zitra mam volat do Kosmonos je tam firma co to opravuje Tak jsem zvedavej 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tech Odesláno Leden 13, 2018 Sdílet Odesláno Leden 13, 2018 Zdravím, nechce se mi zakládat nové téma. Můžu si udělat haldex (2. generace) na vypínač ? Auto mi vibruje při akceleraci na 4-5-6, asi hardy spojka. Než to vyřeším, což samozřejmě chci, je možné udělat hard off vypínač ? Teď jezdím bez pojistky a auto přestalo vibrovat. Nevadí to nějak haldexu ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Leden 14, 2018 Sdílet Odesláno Leden 14, 2018 to ti nic nevyřeší, pružná spojka je na kardanu a ten se toší stále a ještě si tím rozsvítíš kontrolky ABS/ESP a tento systém odstavíš, kup pružnou spojku, je to nejjednodužší věc a výměna max hodina 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tech Odesláno Leden 14, 2018 Sdílet Odesláno Leden 14, 2018 Ale vyřeší, teď tak jezdím a prostě auto je úplně tiché, zdá se že i méně žere. Někde jsem se dočetl, že 2. generace haldexu je i bez prokluzu seplá na 3-5% a i to asi stačí k produkci vibrací. Samozřejmě bych to musel řešit odpojením čerpadla, myslím že pak by se ESP nerozsvítilo. Třeba v létě za sucha, když ten zadek nebudu potřebovat, tak bych jezdil bez. Spojku řešit budu snad v tomto týdnu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Leden 14, 2018 Sdílet Odesláno Leden 14, 2018 Nevyřešíš,protože kardan se točí pořád 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tech Odesláno Leden 14, 2018 Sdílet Odesláno Leden 14, 2018 Tak já už nevím jak to mám napsat. S pojistkou se v autě pomalu nedá jet (mezi 2-2,5tis) a bez je to tiché, jako předokolka. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Leden 15, 2018 Sdílet Odesláno Leden 15, 2018 potom nebude problém ve hardy spojce mezi kardanem a Haldexem 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tech Odesláno Leden 15, 2018 Sdílet Odesláno Leden 15, 2018 Pan sixta tu píše /jestli jsem to správně pochopil/ http://www.prevodovky-sixta.cz/index.php/opravy-haldex-spojex že pokud po odpojení čerpadla hluk přestane, jedná se o vadné čerpadlo. Setkal se stím někdo ? Všude jsem se dočetl, že pokud auto vibruje od 2 do 2,8 cca, je to právě ta hardy spojka. Včera jsem na ni navíc koukal na zadní hardy a okraje se opravdu zdají být potrhané. Včera jsem udělal výměnu oleje v haldexu - bez jakékoli změny. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Leden 15, 2018 Sdílet Odesláno Leden 15, 2018 Je to jednoduché.pokud odpojíš napájení a přestane to,je to v Haldexu.Znova říkám,že kardan se točí pořád a pokud je hardyna načatá,bude to dělat pořád 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tech Odesláno Leden 15, 2018 Sdílet Odesláno Leden 15, 2018 Aha, no mě napadlo, že to třeba rozvibruje jen když se přes tu špatnou hardy přenáší nějaký výkon(resp moment 😄 ) . Nebo co by mohlo způsobovat takovéhle projevy samotného haldexu ? Olej čerstvě vyměněn - žádná změna, diagnostika bez chyby. třeba zde to někomu nedunělo bez pojistky a výměna Hardy jim pomohla. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tech Odesláno Leden 23, 2018 Sdílet Odesláno Leden 23, 2018 Byla to hardy, vyměněno, klid jako bez pojistky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
italik Odesláno Leden 25, 2018 Sdílet Odesláno Leden 25, 2018 Ja mam 240tiskm a budu ji menit uz podruhe 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Leden 28, 2018 Sdílet Odesláno Leden 28, 2018 Byla to hardy, vyměněno, klid jako bez pojistky. vidíš a máš po problému a ještě sis ušetřl další, ti, co jezdí s utrženou hardyspojkou až do úplného konce ji nejenom rozdrbou na kaši, ale vymlátěj ložiska v haldexu na přírubě a to pak je jiná raketa než pár drobnejch za hardyspojku... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.