skalickyd Odesláno Srpen 11, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 11, 2017 Zdravím ,mám dotaz ohledně napojeni dratu tlačítka tpms ,hledal jsem na netu jak to napojit ale nikde jsem nic nenašel... Tlačítko s dratama jsem koupil na aliexpressu takže nevím jestli to je A ,B nebo C tlačítko (Čína) ,zajímalo by me do jakyho pinu RJ Abs napojit ten dlouhej cervenej drát a ty zbyly 3 krátký draty ,podle dylky by to vycházelo na tlačítko ESP ,budu rad za odpovědi ,dik Odesláno z mého VFD 700 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
skalickyd Odesláno Srpen 12, 2017 Autor Sdílet Odesláno Srpen 12, 2017 Pro představu jak ten svazek vypadá... K tomu konektoru "uprostřed" vedou stejnobarevny 3 dráty jako jsou vpravo ,na konektoru je nacvaknutej portikus a v levou je drát do řídící jednotky... Me by akorát zajímalo kam ty 3 bez konektoru píchnout a co s tím konektorem.. Jak osazeným tak i neosazenym ,snad tady je někdo kdo to už někdy dělal.. Odesláno z mého VFD 700 pomocí Tapatalk osazení pinu na tlacitku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kdesi daleko Odesláno Srpen 23, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 23, 2017 Nechápu k čemu je tam ten 3PINový konektor s tím protikusem. Ten tam snad ani nemusí být podle tohoto náhledu. Bacha na to ABS. Číslo PINU je podle roku a svorkovnice. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
skalickyd Odesláno Srpen 23, 2017 Autor Sdílet Odesláno Srpen 23, 2017 Díky ,, ten tripinovej konektor tam je kvůli tlačítku ESP ,původní se zapojej do toho 3pin protikusu konektoru a ty vyvedeny dráty do ESP konektoru Odesláno z mého VFD 700 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kdesi daleko Odesláno Srpen 23, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 23, 2017 A není to jedno? To tlačítko "SET" má jen 4 PINy. Takže z té čínské verze je to dělaný jen rozbočkou. Protože z oranžové svorkovnice vede víc drátů než 4. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
skalickyd Odesláno Srpen 23, 2017 Autor Sdílet Odesláno Srpen 23, 2017 Právě z toho 3pinovyho to vede do toho konektoru a v 1 pinu mas 2 dráty ,jako rozdvojku 1pin =2 draty ,kvůli tomu ESP ,abys nemusel vyst dráty další z RJ ,tak to je takhle udělaný ,je to tam zapojeny sériově Odesláno z mého VFD 700 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kdesi daleko Odesláno Srpen 23, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 23, 2017 Já to nemám. Jen ti to asi moc špiním tady a ty to máš už vyřešený. Možná... On se bílý drát nadstavuje. To je fakt. Jen tipuji.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
skalickyd Odesláno Srpen 24, 2017 Autor Sdílet Odesláno Srpen 24, 2017 Právě že nemám ,nevím které drát kam připojit v tom tlačítku ,btw konektor ma jiný osazení než tlačítko a barvy drátů v autě se liší od tech u konektoru tlačítka Ale je možný ze predfl a fl to maji řešeny jinak ,nevim Odesláno z mého VFD 700 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kdesi daleko Odesláno Srpen 24, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 24, 2017 Kruci fix, tak snad ti někdo odpoví. Tohle se tuším lámalo někde u roku 2007. Do tohoto roku bylo zapojení: PIN č.3 tl. SET - PIN č.3 tlačítka ESPPIN č.4 tl. SET - PIN č.4 ESPPIN č.6 tl. SET - PIN č.6 ESP PIN č.5 tl. SET - ABS jednotka v motorovém prostoru, asi PIN č.35 A po tomto roku bylo: PIN č.3 tl. SET - PIN č.3 tlačítka ESPPIN č.5 tl. SET - PIN č.4 ESPPIN č.6 tl. SET - PIN č.6 ESP PIN č.4 tl. SET - ABS jednotka v motorovém prostoru, asi PIN č.7 Bez záruky. Nemám schémata. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.