Přejít na obsah

Modrá Ofce 2.0i


Doporučené příspěvky

Zdravím všechny,

chci Vám představit svou hlubině modrou Octavii Combi 2.Oi a cestu jak jsem k ní přišel..

Doposud jsem 4 roky jezdil v malém Fordíku Ka s pohonem na LPG a byl celkem spokojen, jen toho místa tam nebylo tak nějak moc, spíš žádné.. Malé auto pro dva lidi a psa (BŠO) jakž takž stačilo (my vpředu, pes vzadu), ale nutnost neustále auto vysávat (nesnáším v autě nepořádek) mě nebavilo. Poslední dobou Káčku začal docházek dech, avšak pouze "díky" korozi, motorově je naprosto v pořádku, ale rezne skoro před očima, hlavně podvozek, palivová nádrž a všechno kolem.

Kolega si před 3 lety koupil jedničkovou modrou Ofci po fl s dvoulitrem, ano tušíte správně, je to ona, a já si říkal že nevypadá špatně, z Německa s vytlučeným podvozkem, naprd brzdamí, klouzající spojkou, ale dorou výbavou sice Ambiente, ale s Climatronikem, zadními parkovacími senzory, el. nastavitelnými zrcátkami, el. stahovacími všemi okny, výhřevem sedadel, dvojitou podlahou atp. .. Postupně vše měnil a měnil, ladil a dával do pucu. Asi před půl rokem přišel že by se mu líbila dvojková 2.Oi FSI, ale to nakonec padlo. Já tedy prolézal sauto a sbazar a hledal pěknou Ofci, buď 1.8T nebo 2.Oi, naftu jsem nechtěl. 1.8T v dobrém stavu se mi žádná nezamlouvala a těch dvoulitrů zase není kdovijak moc..

A nakonec asi před měsícem kolega přišel, že prostě chce Tourana, že Ofce je malá i když ho sere se zbavit celkem vypiplanýho auta. Slovo dalo slovo, donesl jsem mu obálku s kačkama, on skočil s kamarádem do auta a hurá pro Tourana. Mě dal techničák a druhé klíče a prej čekej jak dopadneme. Výlet z Jihlavy do Semil se nepovedl, prodejce ulhanej jak mraky, takže jsem čekal další 3 dny až mu vyšla cesta do Brna, a tam našel toho pravýho Tourana. Podepsali jsme smlouvu, zařídili přepis, evidenční kontrolu a Ofce jak jí říkáme byla naše.

Ofce je momentálně bez investic, vše funguje jak má a já jsem konečně spokonej, ovšem nejvíc spokojenej je pes, tem má konečně celý kufr pro sebe.

Začal jsem menšími úpravami jinak bezvadného auta

- žárovky H4 + H1 Osram Night Braker + ledky do parkovaček

- kouřové boční blikače místo bílých

- stěrače Bosch Aero Twin

- Obšil jsem volant koženým potahem Maria Cavallo

- vyměnil řadící páku za verzi z Octavie II

Teď něco ke spotřebě, majitelé 1.9TDi prosím nečtěte.. Po městě na krátké trasy 9 - 11l, po zahřátí na 20km klidně za 7,5 - 8l, dlouhé trasy 6,8 - 7l, na dvoulitr dobré hodnoty, nicméně v létě půjde do plynu.

Přidám zatám jen pár fotek, další určitě přibudou.

Pokud jste dočetli až sem, díky.

 

 

 

 

 

 

 

20180419_165016.jpg

20180419_165008.jpg

20180419_164959.jpg

Upraveno uživatelem JanKoumar
Odkaz ke komentáři

Vitej mezi nama, urcite budes s octou moc spokojenej a kdyz nechas udelat i LPG, tak si budes jen chrochtat :palec: .

Jinak to co ti napsal Romix95 je pravda. Mam taky octu v plynu, nadrz 56l, ale jelikoz se da z bezpecnostnich duvodu nadrz naplnit jen na 80%, tak to je okolo 42 - max. 45l, takze realny najezd je pak okolo 450-500km, coz je taky dost slusny, hlavne kdyz to prepocitas, kolik usetris vuci benzinu :palec:

Jinak v Kacku budes mit nadrz spis 38l, to pak vychazi, ze tam natlacis 30l plynu :cool:

Odkaz ke komentáři

Nebo má odblokovanou nádrž aby šla naplnit do plné :D ale 28l to by byla nějaká mini, ikdyz je pravda že Káčko má malý kola tak jestli je místo rezervy moc místa tam nebude :) ale ono i těch 500 km je pěkný dojezd a dá se kdykoliv pokračovat na benzín.. :)

Odkaz ke komentáři

A když tankujes tak ti to při tankování cvakne multiventil že je plná a konec víc už to nedá, nebo to tlačí dokud to obsluha nevypne ? Když je odblokovaná tak to tam tlačí pořád a u konce to leze už hodně pomalu a čerpadlo řve, tak se to dá poznat, ale víc než je objem tam natlačit stejně nejde jelikož je to kapalina...

Možná tam máš fakt tu 38l a je tam chyba v papírech, koukám na netu že by to sedělo: 580mm,výška 200mm,objem 39L – (např. Felicia, Favorit = disk 13″)

Odkaz ke komentáři

Ta nadrz bude teda odblokovana, coz taky neni dobre a v lete ti muze pretlakovy ventil kvuli vysokemu tlaku zbytecne odpoustet plyn pod auto.

Pocitadlo spotreby ti bude porad pocitat jako by jsi jel na benzin, takze k tomu cislu vzdy pricti 1-1,5l plynu a budes +- na spotrebe LPG. 

Nejlepsi je natankovat plnou bombu, vynulovat kilometry a pak jak zase natankujes do plna, tak si podle ujetych kilometru vypocitat spotrebu.

Odkaz ke komentáři

Té nádrže bych se nějak nebál, plná nádrž je stejně jen chviličku než někam dojedeš tak něco sežereš pokud nebydlíš hned u pumpy že by jsi třeba ráno natankoval a nechal to stát na slunku do večera :D Ale kdyby náhodou tak to odfoukne no...

Jojo nejlepší je jezdit podle km pro výpočet spotřeby ale i pro přehled kolik ještě ujedeš, ukazatele bývají dost nepřesný... :)

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak zase nějaká novinka, auto šlape jak má :cool:.

s autem už jsem se i celkem sžil. Došlo na nové pokličky středu kol, hned to vypadá lépe :happy:.

Další věcí, do které jsem se pustil je instalace na bazaru zakoupených zadních čtecích lampiček, začal jsem kabeláží od předního interiérového světla, vše funguje jak má. Zatím jsem neřezal díry do stropu, čekám na svorkovnice, abych to mohl pořádně zapojit. Akorát mě trápí jedna věc, samozřejmě mám celý interiér v Ledkách a v těhle zadních po zkouškovém zapojení Ledky trochu žhnou. Hledal jsem všude možně a prý by stačilo před ně zapojit 24V, 2W malou žárovičku, ta by to měla pobrat.. Může mi tuto myšlenku někdo potvrdit / vyvrátit?

Jinak z auta jsem nadšený :happy:.

20180515_195806.jpg

20180515_195753.jpg

Odkaz ke komentáři

Další bod z plánů hotovo, zadní čtecí lampičky. Osazené LED žárovkami :happy:. Jen mi prosím poraďte, i když jsem lampičky napojil na přední lampičku, nerozsvítí se po odemknutí auta DO, ale jsou rozsvítit jen mechanicky, čili na ní máčknout. Seděl  jsem během víkendu ve dvou dalších Ofcích a tahle funkce nešla nikde.

Je možné, aby funkce rozsvícení i zadních lampiček po odemknutí o Octavii 1 chyběla?

Díky za případné info..

Odkaz ke komentáři

Omlouvám se, trochu jsem časově nestíhal. Zapojení tam mám taky popsané (o několik přízpěvků níže), ale než abych to tu znovu vysvětloval, tak dám odkaz na návod (snad nevadí, že to je na konkurenční forum), kde jsou i detailní fotky úpravy lampiček. Výsledek je takový, že při otevření dveří se rozvítí i zadní lampičky a když jsou dveře zavřený, tak se dá každá lampička nezávisle rozsvítit :cool:

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Pár novinek. 

Minulý týden jsem se pustil do lehké koroze zadních vrat. Klasika nad lištou a trochu pod oknem vedle stěrače. Takže vše hezky obrousit, kit nebylo potřeba, veškerá rez byla povrchová, plnič, několik vrstev 9460 ve spreji, čirý lak a nakonec dvě fáze leštění. Další minimálně dvě budou následovat, ale už teď můžu říct, že to vypadá dobře. 

Jinak vše děláno před barákem :biggrin:

180614_205520_COLLAGE-1.jpg

Detail ve velkém 

20180614_195602.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...