PetrDok Posted May 29, 2018 Share Posted May 29, 2018 Prosím o radu. Po výměně rozvodu (rozvodový řetěz, napínák řetězu, vodíci lišta, kluzná lišta, rozvodové kolo klikové hřídele, rozvodové kolo vačkové hřídele a stavěcí jednotka pro vačkovou hřídel) mi svítí kontrolka systému kontroly vyfukových plynů. V diagnostice mi to hlasí chybu číslo 00010. Nikde jsem nezjistil co ta chyba znamená a jak ji lze odstranit. Po vymazání chyby se po pár startech znova objeví. Auto jede normálně, táhne i spotřeba je v pořadku. 0 Quote Link to comment
Romix95 Posted June 1, 2018 Share Posted June 1, 2018 (edited) Chyba P0010 = Chybná funkce "variátoru" vačkové hřídele (stavěcí jednotka). Zkontroloval bych ventil co ovládá variátor časování bývá zanesený bordelem v oleji a pak to dělá, případně jej vyzkoušet přes akční členy jestli chodí. Předpokládám že rozvody jsou udělány správně tedy na přípravky ? Edited June 1, 2018 by Romix95 0 Quote Link to comment
PetrDok Posted June 2, 2018 Author Share Posted June 2, 2018 Aretacni sada na vacky, zajistovaci sroub kliky a ta trubicka do prvniho valce na uchylkomer. 0 Quote Link to comment
Romix95 Posted June 2, 2018 Share Posted June 2, 2018 Jojo tak to má být :) takže v tom bych problém neviděl. Spíš ten ventil co variátor ovládá vytáhnout zkontrolovat jestli není zanesený a případně zkusit přes akční členy, případně vyměnit kdyby byl čistý a nechodil. 0 Quote Link to comment
PetrDok Posted June 2, 2018 Author Share Posted June 2, 2018 Zkusim a dam pak vedet. 0 Quote Link to comment
PetrDok Posted June 3, 2018 Author Share Posted June 3, 2018 Jina diagnostika hlasi chybu P000A poloha vackoveho hridele sani (A), pomala odezva (rada 1). Vytahli jsme ten ridici ventil vackoveho hridele vypadal ze je cistej, ale o tak jsme ho prostrikali. Pak se udelal test akcnich clenu a ventil chodi jak ma. Chyba se smazala. Cesta na benzinku cca 20km, se kontrolka nerozsvitila. Po natankovani a ujeti asi 200m se zase rosvitila. Uz nevim co dal. 0 Quote Link to comment
maros Posted June 3, 2018 Share Posted June 3, 2018 Udelali jste zakladi nastaveni po rozvodech ? 0 Quote Link to comment
Romix95 Posted June 3, 2018 Share Posted June 3, 2018 Zajimavé, ještě na to může mít vliv tlak oleje nebo ten ventil občas zlobí ale zas měnit ho na zkoušku metodou pokus omyl je na prd... A ten variátor se dával originál ? Základní nastavení provedeno ? 0 Quote Link to comment
PetrDok Posted June 3, 2018 Author Share Posted June 3, 2018 Musim se zeptat, ale myslim ze se tam objednavala tahle sada https://www.autodily-cardo.cz/_nove/sada-rozvodoveho-retezu-fai-autoparts-tck211vvt/ 0 Quote Link to comment
PetrDok Posted June 4, 2018 Author Share Posted June 4, 2018 Jaky nastaveni mate konkretne na mysli? Udelalo se pry jen nastaveni skrtici klapky. 0 Quote Link to comment
Romix95 Posted June 4, 2018 Share Posted June 4, 2018 Ani bych se nedivil kdyby ten variátor nefungoval jak má... Jsou to šmejdy stačí pohledat co to dokáže udělat za paseku ozubená kola po pár tisíc km bez zubů, roztržené řetězy apod... Za tu cenu je originální sada jen se koupí těsnění a gufero... :( https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03c198229c-sada-rozvodu-1-4tsi-90kw-92kw-skoda-26376.html Nejsem si jistej jestli se tady musí to nastavení dělat ale bývá tam mimo nastavení klapky i nastavení krajních poloh proměnného časování ventilů ale možná to u tohoto motoru není už nevím... 0 Quote Link to comment
jar_da Posted June 5, 2018 Share Posted June 5, 2018 Já jsem při výměně nechal původní přestavovač vačky, ale já měl už ten inovovaný s indexem "K" tuším ... a navíc dávám bacha na olej a výměny po 15.000 km, dnes má skoro 290K km a bez problému. Ostatní na rozvodech samozřejmě nové. 0 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.