Jump to content

Porucha systému kontroly vyfukových plynu


Recommended Posts

Prosím o radu. Po výměně rozvodu (rozvodový řetěz, napínák řetězu, vodíci lišta, kluzná lišta, rozvodové kolo klikové hřídele, rozvodové kolo vačkové hřídele a stavěcí jednotka pro vačkovou hřídel) mi svítí kontrolka systému kontroly vyfukových plynů. V diagnostice mi to hlasí chybu číslo 00010. Nikde jsem nezjistil co ta chyba znamená a jak ji lze odstranit. Po vymazání chyby se po pár startech znova objeví. Auto jede normálně, táhne i spotřeba je v pořadku. 

Link to comment

Chyba P0010 = Chybná funkce "variátoru" vačkové hřídele (stavěcí jednotka). Zkontroloval bych ventil co ovládá variátor časování bývá zanesený bordelem v oleji a pak to dělá, případně jej vyzkoušet přes akční členy jestli chodí. Předpokládám že rozvody jsou udělány správně tedy na přípravky ?

Edited by Romix95
Link to comment

Jojo tak to má být :) takže v tom bych problém neviděl. Spíš ten ventil co variátor ovládá vytáhnout zkontrolovat jestli není zanesený a případně zkusit přes akční členy, případně vyměnit kdyby byl čistý a nechodil.

Link to comment

Jina diagnostika hlasi chybu P000A poloha vackoveho hridele sani (A), pomala odezva (rada 1).

Vytahli jsme ten ridici ventil vackoveho hridele vypadal ze je cistej, ale o tak jsme ho prostrikali.  

Pak se udelal test akcnich clenu a ventil chodi jak ma. 

Chyba se smazala. Cesta na benzinku cca 20km, se kontrolka nerozsvitila. Po natankovani a ujeti asi 200m se zase rosvitila. 

Uz nevim co dal.

20180603_120136.jpg

20180603_120146.jpg

Link to comment

Ani bych se nedivil kdyby ten variátor nefungoval jak má... Jsou to šmejdy stačí pohledat co to dokáže udělat za paseku ozubená kola po pár tisíc km bez zubů, roztržené řetězy apod... Za tu cenu je originální sada jen se koupí těsnění a gufero... :( https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03c198229c-sada-rozvodu-1-4tsi-90kw-92kw-skoda-26376.html

Nejsem si jistej jestli se tady musí to nastavení dělat ale bývá tam mimo nastavení klapky i nastavení krajních poloh proměnného časování ventilů ale možná to u tohoto motoru není už nevím...

Link to comment

Já jsem při výměně nechal původní přestavovač vačky, ale já měl už ten inovovaný s indexem "K" tuším ... a navíc dávám bacha na olej a výměny po 15.000 km, dnes má skoro 290K km a bez problému. Ostatní na rozvodech samozřejmě nové.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Zdravím,  rádio Symphony, najednou začalo zlobit. Po zapnutí hraje jen pár vteřin nahlas, poté se pomalu ztišuje. Vše svítí, stanice jdou přepínat, jen nehraje. Nevíte někdo náhodou čím by to mohlo být?(nějaký napájecí kondenzátor?) Díky za rady.
    • Ahoj Chlapy, řeším rovody na Octavii které tam dát. Bosch, SKF či Dayco a u nej je ještě High Tenacity. Nevíte co to je., Díky za IFo
    • O jaké nové rádio se jedná ? Jestli je potřeba máš zapojen phantom ?
×
×
  • Create New...