Přejít na obsah

Porucha systému kontroly vyfukových plynu


Doporučené příspěvky

Prosím o radu. Po výměně rozvodu (rozvodový řetěz, napínák řetězu, vodíci lišta, kluzná lišta, rozvodové kolo klikové hřídele, rozvodové kolo vačkové hřídele a stavěcí jednotka pro vačkovou hřídel) mi svítí kontrolka systému kontroly vyfukových plynů. V diagnostice mi to hlasí chybu číslo 00010. Nikde jsem nezjistil co ta chyba znamená a jak ji lze odstranit. Po vymazání chyby se po pár startech znova objeví. Auto jede normálně, táhne i spotřeba je v pořadku. 

Odkaz ke komentáři

Chyba P0010 = Chybná funkce "variátoru" vačkové hřídele (stavěcí jednotka). Zkontroloval bych ventil co ovládá variátor časování bývá zanesený bordelem v oleji a pak to dělá, případně jej vyzkoušet přes akční členy jestli chodí. Předpokládám že rozvody jsou udělány správně tedy na přípravky ?

Upraveno uživatelem Romix95
Odkaz ke komentáři

Jina diagnostika hlasi chybu P000A poloha vackoveho hridele sani (A), pomala odezva (rada 1).

Vytahli jsme ten ridici ventil vackoveho hridele vypadal ze je cistej, ale o tak jsme ho prostrikali.  

Pak se udelal test akcnich clenu a ventil chodi jak ma. 

Chyba se smazala. Cesta na benzinku cca 20km, se kontrolka nerozsvitila. Po natankovani a ujeti asi 200m se zase rosvitila. 

Uz nevim co dal.

20180603_120136.jpg

20180603_120146.jpg

Odkaz ke komentáři

Ani bych se nedivil kdyby ten variátor nefungoval jak má... Jsou to šmejdy stačí pohledat co to dokáže udělat za paseku ozubená kola po pár tisíc km bez zubů, roztržené řetězy apod... Za tu cenu je originální sada jen se koupí těsnění a gufero... :( https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03c198229c-sada-rozvodu-1-4tsi-90kw-92kw-skoda-26376.html

Nejsem si jistej jestli se tady musí to nastavení dělat ale bývá tam mimo nastavení klapky i nastavení krajních poloh proměnného časování ventilů ale možná to u tohoto motoru není už nevím...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...