AllexT Odesláno Červen 3, 2018 Sdílet Odesláno Červen 3, 2018 Ahoj, nenašel jsem nic co by odpovědělo na moji otázku. Ta zní: Chci vyměnit 81kw motor za 66kw. Lze to? Bude to legální? Mám bouranou octavii 1.9tdi 66kw agr, r.v 98, najeto orig.157tis. a chctěl bych tento motor namontovat do octavie 1 s motorem 81kw asv, r.v.01. Lze to prosím? Díky za odpovědi, pokud to tady již někdo řešil, tak mě nasměrujte. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Chali Odesláno Červen 3, 2018 Sdílet Odesláno Červen 3, 2018 Vyměnit to půjde,ale legálně asi těžko.AGR plní Euro2, ASV plní Euro3. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
AllexT Odesláno Červen 3, 2018 Autor Sdílet Odesláno Červen 3, 2018 před 1 hodinou, Chali napsal: Vyměnit to půjde,ale legálně asi těžko.AGR plní Euro2, ASV plní Euro3. A co mi řeknou na stk? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Čudlo Odesláno Červen 4, 2018 Sdílet Odesláno Červen 4, 2018 Ak ti na tú zmenu prídu, pošlú ťa domov a máš auto nespôsobilé premávky na pozemných komunikáciách. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
AllexT Odesláno Červen 4, 2018 Autor Sdílet Odesláno Červen 4, 2018 Tak mě řekněte, v čem je rozdíl, když motory jsou "stejné" ...? Slyšel jsem, že bych na úřadě musel ve velkým TP zažádat o výmaz motoru, a poté by motor AGR šel přehodit do modelu ASV. Samozřejmě v TP od ASV by se musely také zapsat změny...Prý se motor bere už jako náhradní díl. No nevím co je na tom pravdy. Zkusím se poptat na odboru dopravy. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tomiq07 Odesláno Červen 5, 2018 Sdílet Odesláno Červen 5, 2018 Ano berie sa motor ako ND ale legalne stale len ASV za iny ASV... kazdy iny kod ktory tam das je nelegalne :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kocka87 Odesláno Červen 5, 2018 Sdílet Odesláno Červen 5, 2018 (upraveno) Normálně motor vyměn kus za kus, nedělal bych si z toho zbytečně hlavu! Napohled jsou stejný, jen kryt rozvodů dej z ASV kvůli štítku (pokud tam je) a ještě prohoď vstřiky. Sám mám místo ASV daný ALH, absolvovaný už tři STK a nikdy jsem kvůli tomu nebyl ve stresu ;) Upraveno Červen 5, 2018 uživatelem kocka87 0 Citovat Odkaz ke komentáři
AllexT Odesláno Srpen 28, 2018 Autor Sdílet Odesláno Srpen 28, 2018 A proč prohodit i vstřiky? Jakože, když chci do ASV nacpat motor AGR, tak přeci ponechám vstřiky co jsou v AGR ne? Nechápu to....díky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ruzipa Odesláno Srpen 29, 2018 Sdílet Odesláno Srpen 29, 2018 Motor muzes vymenit i za jiny typ motoru a legalne. Ale musis se zeptat výrobce vozidla, zda to umozni - tdi za tdi asi nebude problem a pokud ano, musis na dopravni inspektorat, zazadat o prestavbu(oni si overi u vyrobce, jestli je to mozne a pokud ano muzes prestavovat). Po prestavbe musis na STK a pokud to bude v poradku, dostanes zapis do velkeho TP.Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Čudlo Odesláno Srpen 29, 2018 Sdílet Odesláno Srpen 29, 2018 Výrobca výmenu TDI za TDI neschváli ,.,,,Týmto je problém ukončený .... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Srpen 29, 2018 Sdílet Odesláno Srpen 29, 2018 výměna všeho co je potřeba, ponechat blok motoru s číslem a je to, víc není třeba řešit... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Září 7, 2018 Sdílet Odesláno Září 7, 2018 Kod motoru vyleptat kyselinou,dát věci tak,aby to vypadalo na původní motor a klid. Do motoru nebo koukat na vstřiky ti nikdo nebude. Na pohled nesmí být nic poznat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
AllexT Odesláno Březen 13, 2019 Autor Sdílet Odesláno Březen 13, 2019 Co je potřeba přehodit, když bych chtěl použít motor AGR 66kw? Musí se přehodit i řídící jednotka? díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Březen 14, 2019 Sdílet Odesláno Březen 14, 2019 Záleží na kodu motoru a roku. Vstřiky,ŘJ, možná turbo i s ovládáním,to dle kodu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
AllexT Odesláno Březen 15, 2019 Autor Sdílet Odesláno Březen 15, 2019 Varianta č. 1: že bych vzal vstřiky, a turbo z asv a namontoval na motor agr. Na agru by zůstalo pouze vstřikovací čerpadlo. Jde mi o to, že na agr motoru je nalítáno 157tis.km, vím 100% původ a je nádherně zajetej a má krásnej chod. Ale ted co dál??? Když to takhle fyzicky přehodím, co nastavit, popř.vyměnit dále? Varianta č. 2: že bych vzal komplet motor agr s ničím se "nesral" a namontoval ho místo asv. Ale jak dál abych motor zprovozil a vše fungovalo...?? Poradte prosím...díky za názory. Allex 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.