Přejít na obsah

Zajíždění nového motoru


Doporučené příspěvky

Zdar lidi, jsem tu novej tak snad mě neukamenujete když udělám nějakou botu ?

Poctivě jsem hledal ale nenašel zde žádný praktický rady ohledně zajíždění nového motoru. Mám 1.8 TSI dsg7 a když mi to frajer že škodovky předával tvrdil že nic extra se s tím nedělá - výměna oleje po 30 tis nebo 2 letech a nepřekračovat 4 tis otáček. Mě ale vždycky vtloukali do hlavy, že novej motor se musí po 2-3 tis propláchnout olejem aspoň jednou. Tak jak to teda je? Jsou ty technologie už o tolik pokročilejší nebo je to rada abych to auto neužíval moc dlouho a po čase si musel koupit nový? Budu rád za jakýkoliv praktický rady jak s tím zacházet.

Díky!

Odkaz ke komentáři

Čo ti vtĺkali do hlavy (síce aj mne ) vraj už  nie je pravda. Ja som "šetril" do 3000 km, žiadny plný kotol, plynule sa rozbiehať, olej by som vymenil po 15 tisíc km alebo 1 rok, a nad tých 4000 zbytočne netočiť. Motor sa už nepreplachuje , v záruke budeš asi v autorizáku....

Odkaz ke komentáři

olej ven po 5000km, prvních 1000-1500 km max 3500 rpm pak co 500km to pridavat po 500rpm. Snažit se aby motor nejel furt v jedněch otáčkách alespoň během těch prvních 1500km to je můj plán kterej hodlám teď aplikovat na můj snad brzo novej kousek.

 

U tebe s DSG by mohlo být složitější donutit převodovku ať motor používá v širší spektrum otáček, ale možná se pletu s DSG mám najeto asi jen cca 2Tkm.

 

A samozřejmě nějak rozumně zajet brzdy.

 

 

Odkaz ke komentáři

Olej určitě  po 15 tkm. Já osobně na zázračnost LL olejů nevěřím.

Zajíždění, no každý si to dělá dle svého, já to nijak zvlášť neřešil. Ze začátku (prvních několik tisíc km) dlouhodobě nevytáčet.

Stejně nakonec asi nepoznáš, jestli to jede o desetinu rychleji, nebo pomaleji než jinému.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Väčšina ľudí rieši maximálne len, aby v zábehu príliš motor nevytáčali.. no netreba zabúdať aj na nevhodnosť podtáčania a častého jazdenia v zábehu v nízkom spektre otáčok (u benzínu pod 2000ot.min v zábehu nie je optimálne jazdiť). A hlavne nešliapať do plynu na vyšších prevodoch z nízkych ot., to v zábehu platí desaťnásobne viac.  Toto je omnoho horšie pre motor ktorý si ešte len "sadá",  než to, že ho občas krátkodobo plne zahriaty a v záťaži vytiahnem k 4500-5000 otáčkam.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...