sondra Odesláno Srpen 18, 2018 Sdílet Odesláno Srpen 18, 2018 Zdar lidi, jsem tu novej tak snad mě neukamenujete když udělám nějakou botu ? Poctivě jsem hledal ale nenašel zde žádný praktický rady ohledně zajíždění nového motoru. Mám 1.8 TSI dsg7 a když mi to frajer že škodovky předával tvrdil že nic extra se s tím nedělá - výměna oleje po 30 tis nebo 2 letech a nepřekračovat 4 tis otáček. Mě ale vždycky vtloukali do hlavy, že novej motor se musí po 2-3 tis propláchnout olejem aspoň jednou. Tak jak to teda je? Jsou ty technologie už o tolik pokročilejší nebo je to rada abych to auto neužíval moc dlouho a po čase si musel koupit nový? Budu rád za jakýkoliv praktický rady jak s tím zacházet. Díky! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Čudlo Odesláno Srpen 19, 2018 Sdílet Odesláno Srpen 19, 2018 Čo ti vtĺkali do hlavy (síce aj mne ) vraj už nie je pravda. Ja som "šetril" do 3000 km, žiadny plný kotol, plynule sa rozbiehať, olej by som vymenil po 15 tisíc km alebo 1 rok, a nad tých 4000 zbytočne netočiť. Motor sa už nepreplachuje , v záruke budeš asi v autorizáku.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Srpen 19, 2018 Sdílet Odesláno Srpen 19, 2018 olej ven po 5000km, prvních 1000-1500 km max 3500 rpm pak co 500km to pridavat po 500rpm. Snažit se aby motor nejel furt v jedněch otáčkách alespoň během těch prvních 1500km to je můj plán kterej hodlám teď aplikovat na můj snad brzo novej kousek. U tebe s DSG by mohlo být složitější donutit převodovku ať motor používá v širší spektrum otáček, ale možná se pletu s DSG mám najeto asi jen cca 2Tkm. A samozřejmě nějak rozumně zajet brzdy. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stanmar Odesláno Srpen 20, 2018 Sdílet Odesláno Srpen 20, 2018 Olej určitě po 15 tkm. Já osobně na zázračnost LL olejů nevěřím. Zajíždění, no každý si to dělá dle svého, já to nijak zvlášť neřešil. Ze začátku (prvních několik tisíc km) dlouhodobě nevytáčet. Stejně nakonec asi nepoznáš, jestli to jede o desetinu rychleji, nebo pomaleji než jinému. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zrno Odesláno Září 16, 2018 Sdílet Odesláno Září 16, 2018 Väčšina ľudí rieši maximálne len, aby v zábehu príliš motor nevytáčali.. no netreba zabúdať aj na nevhodnosť podtáčania a častého jazdenia v zábehu v nízkom spektre otáčok (u benzínu pod 2000ot.min v zábehu nie je optimálne jazdiť). A hlavne nešliapať do plynu na vyšších prevodoch z nízkych ot., to v zábehu platí desaťnásobne viac. Toto je omnoho horšie pre motor ktorý si ešte len "sadá", než to, že ho občas krátkodobo plne zahriaty a v záťaži vytiahnem k 4500-5000 otáčkam. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stanmar Odesláno Říjen 4, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 4, 2018 Tak DSG mu to podle nastavení jízdního režimu klidně bude tlačit na nízké otáčky. Optimum vidím okolo 2000 - 3000 ot./min. Samozřejmě ne pořád. Chce to holt chvíli častěji řadit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.