Jump to content

Octavia 2 RS TFSI BWA APR K04 260kw


Jimicz

Recommended Posts

Důvod prodeje je takový, že bych si chtěl koupit nějaké kupé. Možná výměna za audit TT,  Peugeot RCZ  či jiné kupé.
Najeto: 144500km
Rok výroby: 2006
Úpravy v hodnotě téměř 300 000kč jsou necelý rok staré.
Dne 25.7.2018 udělána nová technická.
Cena pro zájemce z fóra: 250 000kč.

Výkon: 260kw 450nm, možnost přepínaní mezi 95okt, 98okt a sériovou výkonovou mapou.

Kontakt: micka.jirka@email.cz, 731 854 401

Nadstandardní výbava: 2din navigace, zámek řadicí páky, dvouzónová klimatizace, tempomat, parkovací senzory, zamykání jednotky na heslo, přepínání výkonnostních map, polarfis, modré podsvícení ručiček, ledkové podsvícení celého interiéru.

 

 

Jsem 3. majitel této Octavie. Auto je upravené profesionální společností APR. Úpravy prováděny nově za poslední rok. Najeto na nich do 10 000km.

Seznam úprav :APR K04 úprava řídicí jednotky, Vstřiky z Audi S3, LOBA LOCO-04 turbo, APR vysokotlaká pumpa, BCS/APR komplet nerez výfuk se sportovním katalyzátorem, HG motorsport intercooler kit, CTS turbo sání, CTS turbo revamp kit, CTS turbo set na odstranění vířivých klapek, CTS turbo short shifter, CTS turbo silentbloky táhel řazení, CTS turbo tepelný štít, KW Variant 1 stavitelný podvozek, KW stabilizátory, Superpro silentbloky přední nápravy,6-pístkové brzdy 350mm kotouč, spojka SACHS, spojková sada Helix do 550nm. Všechny úpravy dělány postupně v průběhu letošního a minulého roku. Auto má výkon kolem 350koní a 480nm. Na turbu najeto 2000KM, na ostatních komponentech najeto do 12 000km.

Krom výkonnostních úprav je na autě: polarfis, android navigace, řadicí páka z O3 rs, zadní LED světla, lízátko, zadní difuzor, prodloužení křídla, celé podsvícení vozidla změněno na bíle LED světlo, ručičky na tachometru jsou modré. Auto při této upravě táhne od 2500 do 7000 otáček. Není problém se dostat přes 260km/h. Ve 133k km dělány rozvody + vodní pumpa, 140k km vyměněn olej 143k km výměna lamda sondy,kabinového filtru, zapalovacích modulů a svíček. Na autě je nový chladič klimatizace, nové přední pravé ložisko kola. Nový zadní brzdič a nové zadní kotouče a destičky. Auto prodávám i s originálními světly. Mechanicky je auto naprosto v pořádku pokud se něco porouchalo okamžitě následovala oprava a výměna za nový kus. Nedostatky: na laku pár škrábanců od provozu, levé zadní kolo je mírně škráblé.  Jen vážní zájemci. S prohlídkou Vaším mechanikem není problém. Pravděpodobně by šel domluvit i zvedák v případě zájmu.

Více foto: https://uloz.to/tam/_DAP2OQjqOlOn?page=1

SAM_2175.JPG.0c7804548ea42f6345fcec60c89c7abe.JPG Na konec video se zvukem:

 

 

     
 

SAM_2155.JPG

SAM_2152.JPG

SAM_2151.JPG

SAM_2144.JPG

SAM_2136 (1).JPG

SAM_2134.JPG

SAM_2133.JPG

SAM_2129.JPG

SAM_2127.JPG

SAM_2151 - kopie.JPG

SAM_2134 - kopie.JPG

SAM_2133 - kopie.JPG

SAM_2129 - kopie.JPG

SAM_2127 - kopie.JPG

SAM_2152 - kopie.JPG

SAM_2166.JPG

SAM_2157.JPG

SAM_2160.JPG

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Protože tam mám nějakou tlustou.Po předchozím majiteli.A možná to může mít i na něco vliv.Ale nevím.Možná to je jen esteticky udělané,když je tam slabá hadička a vejde se do toho držáku.A ta tlustá co mám já ničemu nevadí.
    • Dobrý deň. Mám Škoda Octavia 1 1,9tdi 81kw ročník 2002. Je tam climatronic, kde bohužiaľ treba vymeniť kompresor nakoľko zavíja pri zapnutí klímy a treba aj napustiť klimu. Včera som však chcela zapnúť kurenie na okná a po chvíľke začal ísť taký smradľavý vzduch ako keby horela nejaká umelina. Je možné že pokým nevymenim kompresor tak nepôjde ani kúrenie? Prípadne vie mi niekto poradiť čo by to mohlo byť a či teda sa dá kúriť aj bez kompresora? Mám prvýkrát auto s automatickou klimatizáciou. Samozrejme budem riešiť aj s mechanikom v budúcnosti no myslela som si že to počká ešte do jari. Ďakujem 
    • Asi mi ušlo, proč jí chceš měnit? 😄
×
×
  • Create New...