Přejít na obsah

Netlačí turbo, nefunguje chcípací klapka


Doporučené příspěvky

Zdravím, už fakt nevím co s tím a myslím že mám celkem specifický problém, proto zakládám nové téma. Měnil jsem turbo které má najeto něco málo přes 100 000 protože staré se starým už padal motor do nouze a pouštělo olej. Po výměně však nové noc netlačí a motor padá do nouze, je v za jiné situace cca po 3000 ot. Nefunguje ani chcípací klapka. Všechny podtlak. hadičky vyměněny, N75 taky vyměněn. Chyba z VCDS P 1556 charge pressure control negative deviation. Motor ALH. Prosím někoho kdo se s tím někdo setkal o radu. Díky :) 

Odkaz ke komentáři

Mám spíš podezření ze nefunguje kdyz nejde ani ta chcípací klapka, nevím kolik je podtlak? Dá se to někde vyčíst v tý diagnostice? Rád se něco přiučím :) jinak turbo mi přijde že tlačí hrozně málo protože to nejede až to pak spadne úplně do nouzáku. 

Odkaz ke komentáři

Já osobně bych to tipival na přehozené hadičky a nebo otočený ventilek podtlaku.... Na googlu si najdi schema zapojeni podtlaků pro motor ALH  a zapojit dle schématu a musí to fungovat... Nebo máš netěsnost v podtlacich ! Ps: TURBA mezi motory AGR a ALH se nemají zaměňovat( jedno je řízené podtlakem a druhé přetlakem.

 

Odkaz ke komentáři

Hadičky špatně zapojené nebudou protože jsem ten problém měl i před výměnou a to na ně nikdo od výroby nesáhl, potom jsem měnil jednu po druhé abych je právě neprohodil. A netěsnost by taky být neměla když jsem to předělal za nové a dělá to stejně. Jinak je tam stejné turbo jako bylo předtím, z AGR které je regulované obtokem by asi moc nefungovalo...

Odkaz ke komentáři

Nastarruj auto a stahni podtlakovou hadicku, ktera vybocuje z hadice do posilovace brzd. Zkus jestli to v tom miste saje - nekolik aut uz jsem videl, ze meli ten zobacek ucpany, stacilo prostouchnout dratkem nebo vrtackem a bylo po problemu :)

 

Potom jeste stahni hadicku z chcipaci klapky, klapku rucne zavri a ucpi dirku v bance prstem. Pust klapku a pokud se otevre naplno, tak mas deravou banku.

 

Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Nedostatek podtlaku se u mne projevoval kromě malého tlaku na turbu (rozsvěcení oranžové kontrolky motoru a chybové hlášení) a tím i ztráta výkonu ještě tak, že za volnoběžných otáček jsem měl při druhém stlačení za sebou pedál brzdy tvrdý, nestačil se dostatečně rychle doplňovat podtlak (a taky u mne  po vypnutí motoru rychle mizelo vakuum, po krátké odstávce bylo tvrdé hned první šlápnutí na brzdu, normálně dřív šlo jednou až dvakrát lehce a potom po spotřebování zásoby vakua teprve tvrdo). Mířil jsem na vakuovou pumpu a její uvolněné hrdlo nebo její špatný zpětný ventilek, nebo zpětný ventilek a hadice k posilovači, ale ukázalo se jako špatná cesta, u mne to byly nakonec rozpojené hadičky (a tak mám zánovní pumpu za litr furt v regále :-( ). Tak bys podle tohohle příznaku mohl usoudit na nedostatek vakua i bez měření a podle toho dál postupovat.

 

Jinak jsem o té své anabázi jinde už dřív psal, můžeš kouknout...

Upraveno uživatelem borlan
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...