Přejít na obsah

Regulacia turba


danman

Doporučené příspěvky

Ahojte, mam motor ASV a podla vsetkeho mi nefunguje turbo (graf tlaku v prilohe). Hladam teda pricinu. N75 som sice necitil cvakat ale ma 20 ohmov a na konektore bolo tiez napatie.

Moja hlavna otazka: Ako tazko ma ist pohybovat s tou packou regulacie na turbe? Malo by to ist lahko jednym prstom? Tak ako na EGR?

Ja som do toho tlacil celou silou a nebol som to schopny skoro pohnut bez toho aby sa mi to zarylo do palca. Ked som si podlozil centovku bol som to skoro schopny zatlacit do opacneho extremu ale iba silou urcite vacskou ako 50N (odhadujem).

Dakujem.

Screenshot from 2019-06-08 10-32-39.png

Odkaz ke komentáři

Nedalo mi to a bol som to pozriet znova.

Odpojil som si hadicku na podtlakovom regulatore, do lavej ruky som si chytil tiahlo z regulatora, do pravej som si chytil packu od turba a skusal som.

Hned na prvy pohlad bola na packe turba vola pricom tiahlo od regulatora sa ani nehlo. Ked som zatlacil na tiahlo, v packe bola stale trochu vola takze predpokladam, ze odpor kladie samotny podtlakovy regulator takze bude asi vadny.

Vie mi niekto potvrdit tieto moje dohady? Uvazujem spravne?

Idem ho objednat a dam ho vymenit a uvidime...

Odkaz ke komentáři

No keby mam zvihak tak to pozriem aj zospodu (rozoberiem) ale snazim sa to diagnostikovat s tym co mam.

Ale uz som si na 90% isty ze je to tou regulacnou bankou:

1. skusil som ci ide podtlak z N75 a ide:

2. skusil som ci je podlak aj na konci hadicky pri banke prstom a bol.

3. rozpojil som hadicku za N75 tak ako vo videu, zacal som tahat ustami vzduch z banky a nekladla vobec ziadny odpor, vytiahol som odtial asi dve deci vzduchu a stale nic takze predpokladam ze je asi derava.

Odkaz ke komentáři
  • o 5 týdnů později...

Takze problem bol naozaj v regulatore turba. Odpovede na moje otazky:

Pohybovat by nou malo ist aspon ciastocne iba pomocou ruky, ziadna extremna sila.

Vola tam moze byt, je tam pohyblivy klb kde ista vola je.

Po demontazi regulatora naozaj packa na turbe isla uplne lahko.

Po vymene ide turbo tak ako ma. Na boku regulatora je od vyroby dierka (asi na nasavanie vzduchu), ktora by mala byt schovana pod bocnym tepelnym stitom. Na mojom aute to vsak bolo otocene opacne takze to pravdepodobne nasavalo vselijaky bordel a vlhkost a rychlo odislo vid foto.

regulator.png

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...