Jump to content

Regulacia turba


danman

Recommended Posts

Ahojte, mam motor ASV a podla vsetkeho mi nefunguje turbo (graf tlaku v prilohe). Hladam teda pricinu. N75 som sice necitil cvakat ale ma 20 ohmov a na konektore bolo tiez napatie.

Moja hlavna otazka: Ako tazko ma ist pohybovat s tou packou regulacie na turbe? Malo by to ist lahko jednym prstom? Tak ako na EGR?

Ja som do toho tlacil celou silou a nebol som to schopny skoro pohnut bez toho aby sa mi to zarylo do palca. Ked som si podlozil centovku bol som to skoro schopny zatlacit do opacneho extremu ale iba silou urcite vacskou ako 50N (odhadujem).

Dakujem.

Screenshot from 2019-06-08 10-32-39.png

Link to comment

Nedalo mi to a bol som to pozriet znova.

Odpojil som si hadicku na podtlakovom regulatore, do lavej ruky som si chytil tiahlo z regulatora, do pravej som si chytil packu od turba a skusal som.

Hned na prvy pohlad bola na packe turba vola pricom tiahlo od regulatora sa ani nehlo. Ked som zatlacil na tiahlo, v packe bola stale trochu vola takze predpokladam, ze odpor kladie samotny podtlakovy regulator takze bude asi vadny.

Vie mi niekto potvrdit tieto moje dohady? Uvazujem spravne?

Idem ho objednat a dam ho vymenit a uvidime...

Link to comment

No keby mam zvihak tak to pozriem aj zospodu (rozoberiem) ale snazim sa to diagnostikovat s tym co mam.

Ale uz som si na 90% isty ze je to tou regulacnou bankou:

1. skusil som ci ide podtlak z N75 a ide:

2. skusil som ci je podlak aj na konci hadicky pri banke prstom a bol.

3. rozpojil som hadicku za N75 tak ako vo videu, zacal som tahat ustami vzduch z banky a nekladla vobec ziadny odpor, vytiahol som odtial asi dve deci vzduchu a stale nic takze predpokladam ze je asi derava.

Link to comment
  • 5 weeks later...

Takze problem bol naozaj v regulatore turba. Odpovede na moje otazky:

Pohybovat by nou malo ist aspon ciastocne iba pomocou ruky, ziadna extremna sila.

Vola tam moze byt, je tam pohyblivy klb kde ista vola je.

Po demontazi regulatora naozaj packa na turbe isla uplne lahko.

Po vymene ide turbo tak ako ma. Na boku regulatora je od vyroby dierka (asi na nasavanie vzduchu), ktora by mala byt schovana pod bocnym tepelnym stitom. Na mojom aute to vsak bolo otocene opacne takze to pravdepodobne nasavalo vselijaky bordel a vlhkost a rychlo odislo vid foto.

regulator.png

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Protože tam mám nějakou tlustou.Po předchozím majiteli.A možná to může mít i na něco vliv.Ale nevím.Možná to je jen esteticky udělané,když je tam slabá hadička a vejde se do toho držáku.A ta tlustá co mám já ničemu nevadí.
    • Dobrý deň. Mám Škoda Octavia 1 1,9tdi 81kw ročník 2002. Je tam climatronic, kde bohužiaľ treba vymeniť kompresor nakoľko zavíja pri zapnutí klímy a treba aj napustiť klimu. Včera som však chcela zapnúť kurenie na okná a po chvíľke začal ísť taký smradľavý vzduch ako keby horela nejaká umelina. Je možné že pokým nevymenim kompresor tak nepôjde ani kúrenie? Prípadne vie mi niekto poradiť čo by to mohlo byť a či teda sa dá kúriť aj bez kompresora? Mám prvýkrát auto s automatickou klimatizáciou. Samozrejme budem riešiť aj s mechanikom v budúcnosti no myslela som si že to počká ešte do jari. Ďakujem 
    • Asi mi ušlo, proč jí chceš měnit? 😄
×
×
  • Create New...